bolo4x4 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 pytanie jak w temacie - dzwonilem do kilku ludzi kazdy mowi ze musza byc naprzeciw siebie ale oni maja doswadczenie tylko ze starymy gpz 550 tam gdzie byll regulator mechaniczny wyprzedzenia zaplonu a umnie jest sama plytka za wszystko odpowiada komputer -motor kupilem w czesciach i nie mam pojecia jak umiescic te impulsatory ps. aha nie ma tak miejsca aby umiesicc dwa impulsatory naprzciw siebie ( PONIZEJ umieszczam link do stronki gdzie mam zdjecia tych elementow jest tam miedzy innymi plytka z impulsatorami ktora dosatalaem od sprzedawcy ale troszke mnie oszukal bo ponoc to sa do gpz750 Cwaniaczek ;) hehe PROSZE O POMOC -moze ktos ma taki motur i nie oszczedzi podpowiedzi Tnx http://s15.yousendit.com/d.aspx?id=133HGBB...8A3B8IDGT2BABNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Nie ma starego GPZ550 na przerywaczach.Płytka z impulsatorami GPZ550 i GPZ 750 jest taka sama. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo4x4 Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 a to ju znic nie wiem ;) ja mam od 750 i niehccepasowac widac na zdjeciach.. prosze o pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Płytka z impulsatorami GPZ550 i GPZ 750 jest taka sama. Dokładnie Mojemu ojcu w Kz 550 Padla cala instalacja i wszystko podeszlo bez problemu od 750 łącznie z modułem:)[/code] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 I nie będzie pasować bo masz silnik z modelu Z550 a nie GPZ550. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 w swoim Z 750E '82 - też wymieniałem impulsatory a na fotkach widzę analogie :roll: I nie będzie pasować bo masz silnik z modelu Z550 a nie GPZ550.dokładnie, impulsatory powwiny być w kształcie podkowy /otwarta na dole/. zresztą zobacz jakie masz ślady w miejscach gdzie przykładasz impulsatory... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo4x4 Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 hmm a czy jest szansa Szafir na fotki tego rozwiazania ??? bo nie wiem jak to ma wygladac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wiesz, jakiś czas temu przesiadłem się na VN'a - ALE ... mam gdzieś w garażu stary impulsator do Z750, jak go znajdę to wyślę fotki /jest po crash'u :? /zobacz tu: http://buykawasaki.com/Default.asp? => owner info => parts diagram -wpis dane moto i poglądasz co trzeba Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Tak tak jak mowicie ale mi chodzilo z Kz750 ojciec przelozyl do 550 tki i wszystko gra:) Chyba nawt ciut mocniejsza jest niz na module i impilsatorach oryginalnych:D albo to tylko złudzenie:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo4x4 Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 hehe ale zeby bylo jeszcze snieszniej to bylem na buykawasaki.com wpisalem VIN motoru i znalazlem te czesci tzn plytke implsatora + impulsatory i rysunek boku silniki wygladaja identycznie jak umnie (ksztalt podstawy (( w wyglada nak trapez)) (bniby nawet wymiary ak na oko by sie zgadzaly a i tak spasowanic ich do bloku silnika nie moge chyba jedynym rozwiazaniem beidze jak zobacze jak jest to u kogos mocowane .... ps. moze silnik mam od jakiegos innego kawasaki ?? ew. podam wam poczatek numeru suilnika KZ550DE0Jxxxx [ Dopisane: 26-02-2006, 18:39 ]a czy ktos moglby powiedziec co oznaczaja znaki na blaszcze przerwyajacej zaplon?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.