KuBA Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Witam. Mam problem, nowy koszyk nowe tarcze, wszystko elegancko, w super stanie a mimo tego się sprzęgło ciągnie na wysokich obrotach... cały czas próbuje regulować koło rączki ale to tez nic nie daje. Rozbierałem to sprzęgło chyba z 5 razy i cały czas tak samo... MAcie może jakąś rade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Mozliwe ze musza sie ułożyć Tarcze :P Olej Masz dobry zalany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 dobry, motul 15W40, zawsze ten leje i jest dobrze... a Czy sie tarcze muszą ułożyć? wątpie... pamiętam że przed zimą jak jeszcze jeździłem pare dni na nowym sprzęgle to było dobrze, dopiero teraz tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No jezeli ci ciagnie to coś nierozciska ich dokonca,moze coś ze sprezynami,albo z tym co popycha,a tam nie ma gdzies jakiejs regulacji oprocz na lince?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Mi sie wydaje jednak ze sie musza ulozyc jak tak kiedys mialem po wymianie tarczy przez jakis tam okres na wysokich ciaglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Ciągnie, znaczy, że jak wrzucasz jedyneczke i wciskasz sprzęgło do końca to motorek jedzie dalej? No to sprzęgło musi sie ułożyć, jednak jeżeli po paru set kilometrach nadal bendzie ciągło to przekładki do wymiany (mogą być zwichrowane). No i jeszcze może być to klamka sprzęgla, bo jak jest nieorginalna to może mieć zbyt mały skok (naciągac zamało linki, przez to nie wysprzęglać do końca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 jak stoje i wbijam bieg to stoi. tylko jak jade wysokim gazie to zyyyy czyli ciągnie, ale rozebrałem jeszcze raz, złozyłem i juz jest prawie dobrze=) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 złe określenie dałeś, raczej się ślizga , a sprężynki wymieniłeś ? zaleca się przed zamontowaniem z 2h pomoczyć tarcze w oleju Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Być może coś gdzieś coś źle żlożyłeś i po skręceniu wszystkiego sprzęglo jest w części rozsprzęglone . Jeśli prawidłowe złożenie nie pomoże w takim wypadku sprężyny trzeba zmienić na bank, Również elementy dociskające sprzęgło mogą być spracowane , wytarte ponieważ o ile się nie myle jest to jakiś stop aluminium i jak ktoś jeździ z częstym i dlugotrwałym użyciem sprzęgła to mogą się one wytrzeć . No i trzeba obaczyć też przekładki, bo jak są zbyt cienkie, lub powichrowane też mogą powodować ślizganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 dokladnie spzreglo ci slizga, wina tego moze byc olej, sprezyny zle wyregulowane sprzeglo na lince, wez wypnij calkiem linke odpal moto na pych i sie przejedz zobacz czy wtedy ciagnie jak tak to szukaj problemu w oleju lu tych sprezynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 yo tam, zdejmij kapę , jeśli spręzyny są dobre to nic nie rób, tam centralnie na środku masz taką nakrętkę to ją odkręć i śrubokrętem o nap 0,5 obr i zobacz jak się będzie zachowywała klamka. rególacja linką jest w tedy z sęsem, kiedy właśnie tam gdzie piszę się dobrze ustawi.po dokręceniu nakrętki musisz mieć troszkę luzu w klamce, i skręcaj wszystko,ewentualną rególację przeprowadzaj linką, jeśli to nie pomoże , to zaczną się wydatki:) P.S. mi terz ślizgało sprzęgło, tak jak tobie i pmogła zmiana oleju(na przekładniowy hipol chyba:D:D:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 W Simsonie mialem tak samo:P Zalozylem cale nowe sprzeglo;pZalalem nowy olej i mi ciągnelo leko ;pPo40-50 km (pojechalem do dziewczyny i spowrotem :P :P ulozylo sie elegancko i smigalo jak ta lala:D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.