Skocz do zawartości

Aprilia rx 97. sprzęgło


KuBA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, nowy koszyk nowe tarcze, wszystko elegancko, w super stanie a mimo tego się sprzęgło ciągnie na wysokich obrotach... cały czas próbuje regulować koło rączki ale to tez nic nie daje. Rozbierałem to sprzęgło chyba z 5 razy i cały czas tak samo... MAcie może jakąś rade?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry, motul 15W40, zawsze ten leje i jest dobrze... a Czy sie tarcze muszą ułożyć? wątpie... pamiętam że przed zimą jak jeszcze jeździłem pare dni na nowym sprzęgle to było dobrze, dopiero teraz tak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągnie, znaczy, że jak wrzucasz jedyneczke i wciskasz sprzęgło do końca to motorek jedzie dalej?

No to sprzęgło musi sie ułożyć, jednak jeżeli po paru set kilometrach nadal bendzie ciągło to przekładki do wymiany (mogą być zwichrowane). No i jeszcze może być to klamka sprzęgla, bo jak jest nieorginalna to może mieć zbyt mały skok (naciągac zamało linki, przez to nie wysprzęglać do końca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może coś gdzieś coś źle żlożyłeś i po skręceniu wszystkiego sprzęglo jest w części rozsprzęglone . Jeśli prawidłowe złożenie nie pomoże w takim wypadku sprężyny trzeba zmienić na bank, Również elementy dociskające sprzęgło mogą być spracowane , wytarte ponieważ o ile się nie myle jest to jakiś stop aluminium i jak ktoś jeździ z częstym i dlugotrwałym użyciem sprzęgła to mogą się one wytrzeć . No i trzeba obaczyć też przekładki, bo jak są zbyt cienkie, lub powichrowane też mogą powodować ślizganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie spzreglo ci slizga, wina tego moze byc olej, sprezyny zle wyregulowane sprzeglo na lince, wez wypnij calkiem linke odpal moto na pych i sie przejedz zobacz czy wtedy ciagnie jak tak to szukaj problemu w oleju lu tych sprezynach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo tam, zdejmij kapę , jeśli spręzyny są dobre to nic nie rób, tam centralnie na środku masz taką nakrętkę to ją odkręć i śrubokrętem o nap 0,5 obr i zobacz jak się będzie zachowywała klamka. rególacja linką jest w tedy z sęsem, kiedy właśnie tam gdzie piszę się dobrze ustawi.po dokręceniu nakrętki musisz mieć troszkę luzu w klamce, i skręcaj wszystko,ewentualną rególację przeprowadzaj linką, jeśli to nie pomoże , to zaczną się wydatki:)

P.S. mi terz ślizgało sprzęgło, tak jak tobie i pmogła zmiana oleju(na przekładniowy hipol chyba:D:D:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...