Skocz do zawartości

NIe lubie sie chwalic ale nie wytrzymam :P mała pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie zolteczka KTM byl w TV w serialu Święta wojna - Hanys Rider

Bercik katal LC4e 400 :mrgreen: nie powiem kawal sprzeta i ladnie sie zbiera tylko ten mial baaaaardzo wyciszony tlumik prawie nie bylo go slychac :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez zle koles w klr 600 ma wypatroszony tlumik i mowieze po 2 godzinach jazdy boli go glowa od chalasu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączam się do gratulacji, co prawda będziesz trochę cięższy niż EXC ale mimo wszystko myślę że spokojnie można poszaleć. na zdjęciu są opony supermoto czyli poprzedni właściciel raczej w cięższy teren się nie zapuszczał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje! fajna maszyna oby się sprawowała i kłopotu nie przynosiła.

A czy możecie mi powiedzieć gdzie są jakieś serwisy KTM-a w Polsce, jakieś sklepy z częściami itp. U nas na wybrzeżu jest pełno azjatyckich punktów, ale KTM-a nie znalazłem

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model z wałkiem wyruwnoważającym. Moc 58-60 koni.

 

 

gdzie on ma wałek??? to wahadelko na wale?? nie bylbys w stanie odczuc różmicy tak z nim jak i bez niego trzesie:) 60 ps mozna z niego wycisnąc ale nie zrobisz wiecej jak 3 000 km--oponki ma super six-daysy rewelacja!!! moc 50 PS zupelnie wystarcza przy tej wadze w terenie!! jest o 2 kg cieższy od lc4 400 i prawie 10 ps silniejszy nie mówiąc o momencie obrotowym-wersja niewiele ma tu do znaczenia wszystkie modele ta sama rama te same kola tylko wielkosc cylindra inna i zmiany w skrzyni nic po za tym -to jest moto 1 osobowe:) co najwyzej mozna kogos podwiezc:) na koniec wersja 400 jest zrobiona dla oszczednych tansza -chodzi o oplaty ubezpieczeniowe w Niemczech,któte związane sa z mocą nalezy jej unikac:) chyba ze okazyjnie tanio --jesli sa problemy z silnikiem lepiej wsadzic starsza 600 niz wracac do 400 lub ja remontowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sa problemy z silnikiem lepiej wsadzic starsza 600 niz wracac do 400 lub ja remontowac

 

czyli sugerujesz od razu inwestować w 600?a 400 sobie odpuścić?

planuje zakup jakiegoś KLXa w wersji R, ale to jak się poszczęści. jak nie to uderzam w LC4. mówisz 2 KG różnicy między 400, to niewiele

cały czas krążę koło tych modeli i coraz bardzie nie wiem w co się wkleić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...