Luk Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm a jezeli komus sie nie chce czytac calosci to tu jest z grubsza przetlumaczone i streszczone:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40287 PS. Oczywiscie w przypadku 2T nie ma mowy o hamowaniu silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 szkoda, ze nic nie wspominaja o 2t bo jest to ciekawa teoria. Dlaczego w przypadku 2t nie hamowac silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 a jezeli komus sie nie chce czytac calosci to tu jest z grubsza przetlumaczone i streszczone:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40287 czytałem to i się bardzo zdziwiłem... katować sprzęta na starcie? :| pozatym to 4t ja byłem przekonany zawsze do tego co opisał evolis, czekam aż się jakiś mechanik wypowie jeszcze :D Dlaczego w przypadku 2t nie hamowac silnikiem?bo smarowanie jest zależne od odkręcenia manety, a jak hamujesz silnikiem to masz obroty, a nie masz smarowania... tak mniejwięcej, ale o to chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 nie chamowac silnikiem poniewaz wtedy przepsutnica jest zamknieta silnik chodzi na wymuszonym przez co nie dostaje oleju i mona go przytrzec - tak mi sie wydaje choc nie jestem pewien Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devil_1987 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Przy docieraniu mojego simsona mechanik zalecił przejechać około 300km ze zwiekszoną ilością oleju w mieszance paliwa, bez pasażera, unikania wysokich obrotów i unikanie większych wzniesień. Uwazam że miał racje, teraz śmiga bez zarzutu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Tylko simson od hondy NSR rozni sie tym ze honda ma powloke nikasilu na cylindrze! i z docieraniem jest troche inaczej honda takze jest chlodzona cieczą i ma dozownik oleju... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 i z docieraniem jest troche inaczej honda takze jest chlodzona cieczą i ma dozownik oleju...no wlasnie wiec tym bardziej okres docierania jest krotszy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 i simson "ma" tak samo wysilony silnik i ten sam stopien sprezania :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 a powiedz co to za problem po prostu dajesz na iglicy na minimum i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truster Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 motocykla na nikasilu się nie dociera! po remoncie niech pochodzi z 10-15min. na wolnych obrotach i od razu można cisnąć! Ja po każdej wymianie tłoka tak robię i jest dobrze a poza tym kto by miał czas na docieranie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 motocykla na nikasilu się nie dociera! po remoncie niech pochodzi z 10-15min. na wolnych obrotach i od razu można cisnąć! Ja po każdej wymianie tłoka tak robię i jest dobrze a poza tym kto by miał czas na docieranie?DokładnieJa bym jednak dał motocyklowi przejechać spokojnie koło 30min żeby wszystko sie poprawnie ułożyło.Zaraz ktoś wyleci że nie ale zobaczcie na crossy.Tam od razu wsiadasz i jedziesz na silniku który chodził 10min bo przecież jakbys chcial docierac to w momencie kiedy by sie go dotarlo na zasadach obowizaujachych przy tulei żeliwnej tlok by sie skonczyl ;) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Tam od razu wsiadasz i jedziesz na silniku który chodził 10min ale crossy chodza po 20 motogodzin a taka nsrka robiac 20 tys km chyba bedzie jezdzic troche dluzej wiec jak ktos bedzie docierał dluzej to napewno nie zaszkodzi Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 20 tys kmNa jednym tłoku?? ;) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 no a ile? zalecana wymiana jest co 15-20 tys km , czy jakos tak ale napewno ponad 15 Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Na jednym tłoku?? :banghead: eh... crossowcy... :lol: dłuższe docieranie nie zaszkodzi chyba, prawda? niech się jeszcze wypowie ktoś od silników których przebieg mierzy się w tys. km a nie motogodzinach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.