Bartos_SzPaQ Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 romet robil motorynki z silnikami 2 i 3 biegowymi, wie ktos moze czym rozni sie 3-biegowa od 2 ?? tylko skrzynia biegow??(i chyba kartery) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Jest jeszcze inny wał gaźnik o 1mm ma większy przepływ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herbi Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Mi wiadomo że motorynki pony m1,pony m1,pony 301 i stelle byly wyposazane w silniki 2 biegowe, niugdy nie slyszalem,ani nie widzialem motorynki (oryginalnej) z silnikiem 3 biegowym. Silniki 3 biegower ludzie chyba sobie sami zakładali bo moją one 2,5KM a nie jak 2 biegowe 1,8.Silniki różnia sie skrzynia ,walem,karterami,cylindrami i kolankiem wydechowym bo w 3 jest wieksza nakretka do kolanka wydechowego,zmieniaczem biegow no i czasem sprżęglem np ja mam w silniku 3 biegowym sprzeglo 3 tarczowe(jest opisane na forum) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 wszystkie motorynki fabrycznie byly 2 biegowe 3 biegowe to juz sa wydumki wczesniejszych wlascicieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 byly 3 biegowe orginalnie, moich 2 kolegow ma i maja 3 biegowe poza tym jakby je przerobili?? [ Dopisane: 19-02-2006, 13:31 ]a jeden z nich ma katery wlasnie do 3 biwgowej i tez sie troche roznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 poza tym jakby je przerobili?? A co za problem przełożyć silnik od 50T-1 :?: (one miały właśnie silniki 019, czyli 3-biegowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 ja Bym przelozyl taki silnik w gora 10-15 min Jak by łańcuch miał spinke i kuć by go nietrzebabylo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Jest jeszcze inny wał gaźnik o 1mm ma większy przepływRóżnica nie była tylko w średnicy gardziela. Gaźnik ten różnił się także wielkością dyszy głównej (paliwowej) która wynosi 55 jednostek, czyli o 15 jednostek więcej niż w gaźniku GM12F. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 co bedzie gdy zamieni sie te dysze? czyli do GM12F dac dysze 55?? dostanie wiecej paliwa czyli bedzie go zalewac czy dobrze wplynie na jazde?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 A co za problem przełożyć silnik od 50T-1 (one miały właśnie silniki 019, czyli 3-biegowe) wlasnie czyli byly 3 biegowe [ Dopisane: 20-02-2006, 11:02 ]orginalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 byly...Ale strasznie felerna skrzynie mialy. Musieli do walka posredniego jeszcze 3 bieg upchac i byly chudsze te zebatki. A wymiana walka posredniego w romecie wiaze sie z rozpolawianiem silnika... [ Dopisane: 20-02-2006, 11:09 ]I tak jak Drops pisal byly one w Rometach 50-t1 silnik dezamet 019... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Nie było oryginalnych 3 biegowych motorynek. Wszystkie miały silnik 2 biegowy. Żadna nie posiadala oryginalnie silnika 019. Były z silnikami 023 i 025. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 trzy biegowy ma jeszcze inne sprzęgło i cylinder a konkretnie kolektor wydechowy i wię ksze kolanko wydechowe można zastosować np od simsona jeszcze lepszy wygar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Ja mam takie kartrki od 3 biegowego rometa w piwnicy, troche czesci poginelo ale skrzynia jest kompletna, jak by ktos cos potrzebowal to moze bysmy sie dogadali! Pozdr. Veteranos! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialymaly99 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Motorynki 3 biegowe to w mojej okolicy norma... a watpie zeby byly przerobione a wiec... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.