dembik Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 www.tdm.pl PoczytajTDM 850 były robione do 2002r. W 1996r przeszły dość poważne zmiany. Nowa buda, nowe światełka. Eliminacja starych bolączek tego motocykla (na przykład regulator napięcia). W 2002 roku wszedł model 900. Dodano tamn 6-ty bieg. Ramę zmieniono na alu, rozwiercono na 900ccm oraz dodano wtrysk. To tak po krótce. Pozdrówka wlasnie o to mi chodzilo ;) !!czyli sie nastawiam na 850 bo na 900 chyba nie bedzie mie stac,a moze... :P interesuje mnie ta nowa buda te swiatelka sa piekne to zostanie tylko zmienic tlumiki bo sa straszne dzieki :icon_mrgreen: :wink: :eek: :cool: :biggrin: :crossy: :crossy: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 zbyhu - gratuluje wyboru :icon_mrgreen: TDM super sprzęt, pisałem o tym już na forum 15 razy. W kwestii rocznika - od 1999r. były też pewne zmiany mechaniczne, m.in. nowe gaźniki, które trochę ukulturalniły reakcję na gaz. Parę innych rzeczy tez się pojawiło, ale musiałbym sięgnąć do archiwów.Ja w każdym razie sprzęt polecam i wyjątkowo nie zgadzam się absolutnie z Pawłem B. w tej kwestii :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal. Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 HAHHAHHHAHHAHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHHAHAH :icon_twisted: 100% satysfajcji. TDM ma dużo mocy, ale oddaje ją płynnie bez dużych zaskoczeń. Brzmienie silnika jest chyba idealne. Siedzi się wygodnie i mimo że jestem średniogo wzrostu nie miałem problemów z dostaniem nogami do ziemi. Już kilka razy przymierzałem się do jazdy testowej, ale obawiałem sie tej mocy - jednak wszystko pod kontrolą (może jedynie trochę za czułe hamulce :icon_exclaim: - to dlatego że nie mam dużego doświadczenia). Szkoda że aktualnie mam mały deficyt finansowy :smile: . Zielna Góra to drugi koniec Polski od Lublina :icon_exclaim: . Ja jeździłem w małej wsi ok. 50km od Lublina. Trochę głupio na wsi, ale co tam - mijając jakąś WSK-ę dumnie odmachałem. Ps. Wiem że to głupie, ale jak jechałem to cieszyłem się jak dziecko w wesołym miasteczku, na najlepszej karuzeli. Zresztą podobnie sie czułem. Jakiś tam link z istotnym info: http://chudzikj.republika.pl/TDM850.htmczy też:http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...m850/tdm850.htm Acha... myślałem że TDM nie można wyjechać na polną drogę :icon_mrgreen: . Można i to jak - po polnej drodze pokrytej ubitą trawą jechało się wyśmienicie!!! Zrobiłem sobie wycieczkę polną drogą do pobliskiego lasu. PozdroŁukasz/Marcin (niepotrzebne skreślić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembik Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 HAHHAHHHAHHAHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHHAHAH :icon_twisted: 100% satysfajcji. TDM ma dużo mocy, ale oddaje ją płynnie bez dużych zaskoczeń. Brzmienie silnika jest chyba idealne. Siedzi się wygodnie i mimo że jestem średniogo wzrostu nie miałem problemów z dostaniem nogami do ziemi. Już kilka razy przymierzałem się do jazdy testowej, ale obawiałem sie tej mocy - jednak wszystko pod kontrolą (może jedynie trochę za czułe hamulce :icon_exclaim: - to dlatego że nie mam dużego doświadczenia). Szkoda że aktualnie mam mały deficyt finansowy :smile: . Zielna Góra to drugi koniec Polski od Lublina :icon_exclaim: . Ja jeździłem w małej wsi ok. 50km od Lublina. Trochę głupio na wsi, ale co tam - mijając jakąś WSK-ę dumnie odmachałem. Ps. Wiem że to głupie, ale jak jechałem to cieszyłem się jak dziecko w wesołym miasteczku, na najlepszej karuzeli. Zresztą podobnie sie czułem. Jakiś tam link z istotnym info: http://chudzikj.republika.pl/TDM850.htmczy też:http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...m850/tdm850.htm Acha... myślałem że TDM nie można wyjechać na polną drogę :icon_mrgreen: . Można i to jak - po polnej drodze pokrytej ubitą trawą jechało się wyśmienicie!!! Zrobiłem sobie wycieczkę polną drogą do pobliskiego lasu. PozdroŁukasz/Marcin (niepotrzebne skreślić)dzieki za stronke!!!!!!!!!!! tego szukalem!!!!! pozdrowionka!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Na www.tdm.pl nie dzieję się niestety zbyt wiele. Prawdziwą kopalnią wiedzy jest: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
transplant Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam wszystkich. Na wstepie uprzedzam, ze korzystalem z wyszukiwarki i przegladalem inne strony, ale nie znalazleem odpowiedzi na ponizsze pytania. Oto czego nie wiem a co dotyczy TDM 900 (na wtrysku), bo tylko ten model mnie interesuje:-ile pali zarowno w jezdzie solo jak i z pasazerem, predkosci w trasie do 140km/h. Wtrysk i 6 bieg powinny miec wplyw na zuzycie paliwa w porownaniu do wczesniejszych gaznikowych modeli.-jak to jest ze zuzyciem oleju, z tego co czytalem 850- ki lubia sobie lyknac. Podobno TDM 900 ma cylindry pokryte nikasilem-czy na plastikach, reflektorze, przewodach hamulcowych jest zaznaczony rok produkcji tych elementow. Wiem, ze na felgach sa koleczki z data produkcji.-na jakim paliwie pracuje silnik- 95 czy 98?Dzieki za odpowiedzi chociaz nie ukrywam, ze opinie uzytkownikow tego modelu beda dla mnie najbardziej wiarygodne. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Czolem! Osobiscie przejechalem moze 100km na TDM900, ale duzo jezdzilem z wlascicielem tejze TDMy i troche na jej temat wiem. Wlasciciel to MarianKa z tego forum, ale cos ostatnio rzadko tu zaglada, wiec pisze ja :P. - TDM900 pali ciutke mniej od 850 - obiegowa opinia od paru osob jezdzacych tymi sprzetami. Slyszalem, ze sprzet potrafi zejsc przy masochistycznej powolnej jezdzie do blisko 4l/100km, zas w trasie z predkosciami podanymi przez Ciebie powinna palic ok. 5l/100km. Takim spalaniem chwalil mi sie tez inny znajomy, z ktorym bylem w Czarnogorze (ilek15 chyba ma taki nick na forum).- TDM850 potrafi jarac duzo oleju, 900 jakos zostala wyleczona z tej przypadlosci. Dwoch znajomych od TDM900 nie uskarza sie na spalanie oleju. Tak, TDM900 ma nikasilowe cylindry.- powinny byc na przewodach i plastikach, nie wiem jak z lampa.- znajomi jezdza na 95 i wszystko gra. (Ja do swojej CBF na wtrysku wlalem w Niemczech benzyne 91 oktan i nic sie nie stalo, a nawet sprzet spalil zadziwiajaco malo na 100km ;)) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Zapraszam po wiadomości i wszelkie info tu:http://www.tdm.pl/forum/index.php Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 sam posiadam tdm juz trzeci sezon rok 92 i powiem szczerze że albo mi sie taka trafiła albo takie były 92. dlaczego i o co chodzi już mówie moto ma zarąbistu dół bo już od 4 tyś idzie spokojnie na koło predkość taka jak inne 210 a spalanie - (ostatnia trasa na 240 km przy predkości 120-140 wlałem pod korek 11,3l) 4,8l/100km w dodatku miałem kufer duży i cały osprzęt noclegowy (namiot, śpiwór karimaty). Normalnie też jak jeżdziłem z dziewczyną w trasy i też z załadunkiem nie przekroczyłem 5,5l/100km. teraz dlaczego mi sie taka trafiła ponieważ ostatnio kupiliśmy następną tdm rok 96 i spalanie ma kozackie bo od 6 w góre po pełnym serwisie yamahy ? nie wiemy o co chodzi a jak piszą ludzie to widze ze i tak jestem poniżej normy. Pozdrawiam ps. co do zmiany wydechów to sie na to ludzie nie napalajcie chyba że maci troszkę zbędnej kasy. dlaczego - tdm ma to do siebie że zmiana wiąże się z utratą mocy bądz brakiem dołu lub góry. jeżeli chce się ktoś bawic w takie żeczy to trzeba wszystko sprawdzić bo pomimo iż jest to 4 takt to zła dlugośc wydechów lub wolny przelot powodują złe odbicie spalin i przez to tak sie dzieje, a żeby to poprawic to trzeba troszkę przy tym popracować co do paliwa nisko oktanowego. z racji że mieszkam przy granicy to mam dostęp do paliwa białoruskiego czyli 92oktan i od zawsze na nim jeżdzę i spalanie na nim jest na prawde dużo mniejsze niż nawet na 98 sprawdzone w trasie ( na 4 motocyklach po zatankowani polskiego paliwa spalanie wzrosło od 0,3 do 0,7l na 100km zależy w jakim motorku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.