Skocz do zawartości

Polerowanie aluminium i podobnych....


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może i ja dopowiem parę zdan na temat polerki ponieważ aktualnie się tym zajmuję(jade już 2 tydzień i jeszcze z tydzień zejdzie)

Postanowiłem na początku że wypoleruję sobie gażnik bo kupiłem nowy.

Początak pilnik bardzo drobny usuwam nierówności odlewu następnie papier na początek 240.Schodze niżej poprzez wodny 600,1000,1200 na koniec automax.Wszystko ręcami bo cięzkiego sprzętu nijak użyć :buttrock: - 3 dni z życiorysu po 6h efekt niezły ale mógłby być lepszy ale nerwy mi puszczały.

Następnie brałem sie za dekle- poprzedni włąściciel zaczoł więc było łatwiej.

Ale i tak dwa dnie poszły.

Pucuje dalej. Czas na kartery od dołu sobie odpuściłem bo i tak nie widać wiec wiertara papier na rzep i wio. Jak sie zagapiłem to nieżle materiału potrafi sciągnąć.Póżniej jak wyżej do połysku.W niektórych miejscach lekka fuszera ale ni jak palca wcisnąc ppomagało tylko różne szpeja a na nich jakieś szmaty i papier w rulonik. Obecnie jestem przy cylindrach tu dopiero jest zabawa.

Odlewy chu..owe, miliony zakamarków,ogólnie idzie sie zniechęcić.Ale postanowiłem że zrobie, wiec robie.Ale powoli miekne bo to straaaasznie żmuuuudnne.

Ale polecam można odreagować :twisted:

P.s Ja mam cały silnik na stole inaczej bym tego nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s Ja mam cały silnik na stole inaczej bym tego nie zrobił.

a tam w mz polerowałem bez wykręcania pokryw, i ręcznie bo wiertara zostawia ślady.sprawdzone widać to na zdjęciach w moim podpisie. Prawa pokrywa gdy moto jest bez pomarańczowych piast została polerowana przy użyciu wiertarki. Natomiast gdy moto ma już pomarańczowe piasty prosze spojrzeć na ten sam element <ciężko było usunąć te zarysowania>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początak pilnik bardzo drobny usuwam nierówności odlewu następnie papier na początek 240.Schodze niżej poprzez wodny 600' date='1000,1200 na koniec automax.[/quote']

 

Dzięki :buttrock:

 

Ale jak czytam reszte to narazie sobie odpuszczę, nie mam tyle czasu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechac papierem czy jakos inaczej cholerstwo ruszyc?

 

 

Uzyj środka do zmywania powierzchni lakierowanych, co się zwie SCANSOL

i sprawdź archiwum forum, a szczególnie prześledź temat "chemia podaje pomocna dłoń". Znajduja się tam wywody na temat scansolu i podobnych ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak narazie to polerowałem tyko dekle głowice itd. (same stopy alu.) a czy da sie wypolerwac zwykłe felgi od komara które były wczęsniej pokryte chromrm ale on odpał?? czy zabierac sie do tego czy zbierac kase na chromowanie?? nie chodzi mi zeby było lustro ale zeby ładnie wygladało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobisz tego bo jest to zwykła stal

 

To nie ma najmniejszego znaczenia ;). Tyle że pracy jest troszke wiecej niż w przypadku np. Alu, i aby to ładnie wyglądało musi być poprawnie polakierowane klarem.

 

http://www.bikepics.com/pictures/459267/

 

Przednia lampa i wahacz to właśnie polerka stali.

 

Aczkolwiek jeśli chodzi o felgi to jednak polerka i lakier nie będzie najlepszym pomysłem, lakier jednak na kole po jakimś czasie sie obije. Jeśli nie masz za duzo kasy to możesz się pobawić, efekt chromu jak najbardziej do osiągnięcia, ale jednak to nie ta trwałość co chrom.

 

Ps.

Felgi najlepiej pochromować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...