Bacher Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Recznie niestety i na tym schodzi najwiecej czasu!!!!!!Jak się za to zabrać...jak polerować ręcznie? co po kolei powinienem robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Może i ja dopowiem parę zdan na temat polerki ponieważ aktualnie się tym zajmuję(jade już 2 tydzień i jeszcze z tydzień zejdzie)Postanowiłem na początku że wypoleruję sobie gażnik bo kupiłem nowy.Początak pilnik bardzo drobny usuwam nierówności odlewu następnie papier na początek 240.Schodze niżej poprzez wodny 600,1000,1200 na koniec automax.Wszystko ręcami bo cięzkiego sprzętu nijak użyć :buttrock: - 3 dni z życiorysu po 6h efekt niezły ale mógłby być lepszy ale nerwy mi puszczały.Następnie brałem sie za dekle- poprzedni włąściciel zaczoł więc było łatwiej.Ale i tak dwa dnie poszły.Pucuje dalej. Czas na kartery od dołu sobie odpuściłem bo i tak nie widać wiec wiertara papier na rzep i wio. Jak sie zagapiłem to nieżle materiału potrafi sciągnąć.Póżniej jak wyżej do połysku.W niektórych miejscach lekka fuszera ale ni jak palca wcisnąc ppomagało tylko różne szpeja a na nich jakieś szmaty i papier w rulonik. Obecnie jestem przy cylindrach tu dopiero jest zabawa.Odlewy chu..owe, miliony zakamarków,ogólnie idzie sie zniechęcić.Ale postanowiłem że zrobie, wiec robie.Ale powoli miekne bo to straaaasznie żmuuuudnne.Ale polecam można odreagować :twisted: P.s Ja mam cały silnik na stole inaczej bym tego nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 P.s Ja mam cały silnik na stole inaczej bym tego nie zrobił.a tam w mz polerowałem bez wykręcania pokryw, i ręcznie bo wiertara zostawia ślady.sprawdzone widać to na zdjęciach w moim podpisie. Prawa pokrywa gdy moto jest bez pomarańczowych piast została polerowana przy użyciu wiertarki. Natomiast gdy moto ma już pomarańczowe piasty prosze spojrzeć na ten sam element <ciężko było usunąć te zarysowania> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Początak pilnik bardzo drobny usuwam nierówności odlewu następnie papier na początek 240.Schodze niżej poprzez wodny 600' date='1000,1200 na koniec automax.[/quote'] Dzięki :buttrock: Ale jak czytam reszte to narazie sobie odpuszczę, nie mam tyle czasu :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strat1 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Do utrzymania wypolerowanych gratow bez lakierowania polecam pastę AUTOSOL. Wystarcza przejecha raz na miesiąc i po kłopocie (nie utlenia się). polecam GORĄCO wizytę na stronie www.koyotgarage.waw.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Witam.Tez kiedys mialem zabrac sie za polerowanie dekli. Tylko nie wiem co zrobic z aktualnie kiepsko wygladajacym lakierem :? Jechac papierem czy jakos inaczej cholerstwo ruszyc?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Jechac papierem czy jakos inaczej cholerstwo ruszyc? Uzyj środka do zmywania powierzchni lakierowanych, co się zwie SCANSOL :P Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Jechac papierem czy jakos inaczej cholerstwo ruszyc? Uzyj środka do zmywania powierzchni lakierowanych, co się zwie SCANSOL i sprawdź archiwum forum, a szczególnie prześledź temat "chemia podaje pomocna dłoń". Znajduja się tam wywody na temat scansolu i podobnych ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 ja jak narazie to polerowałem tyko dekle głowice itd. (same stopy alu.) a czy da sie wypolerwac zwykłe felgi od komara które były wczęsniej pokryte chromrm ale on odpał?? czy zabierac sie do tego czy zbierac kase na chromowanie?? nie chodzi mi zeby było lustro ale zeby ładnie wygladało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Nie zrobisz tego bo jest to zwykła stal.Lepiej oddaj do chromowania,albo pomaluj tak jak ja.http://www.bikepics.com/pictures/500067/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Nie zrobisz tego bo jest to zwykła stal To nie ma najmniejszego znaczenia ;). Tyle że pracy jest troszke wiecej niż w przypadku np. Alu, i aby to ładnie wyglądało musi być poprawnie polakierowane klarem. http://www.bikepics.com/pictures/459267/ Przednia lampa i wahacz to właśnie polerka stali. Aczkolwiek jeśli chodzi o felgi to jednak polerka i lakier nie będzie najlepszym pomysłem, lakier jednak na kole po jakimś czasie sie obije. Jeśli nie masz za duzo kasy to możesz się pobawić, efekt chromu jak najbardziej do osiągnięcia, ale jednak to nie ta trwałość co chrom. Ps.Felgi najlepiej pochromować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.