Moto_boY Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 za cały komplet zapłaciłem 260 zł łańcuch oringowymowisz o komplecie firmy VAZ??DID dobra łancuchy robi, ale i tez sie ceni. Talona to raczej u nas w Polsce ciezko dostac.Mam tylko aluminiowa zebatke,powiem tyle ze wiecej aluminiowych nie bede kupowac, bo lubia sie delikatnie urywac zeby.PS. ktore lancuchy sa trwalsze:X czy O-ring??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Lańcuchy: z RK w trudny teren polcam ostrożność. Co przez to rozumiec?? A co myslicie o zebatkach Reikona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 ja tez nie bede kupowal juz alumininiowej zebatki do tyłumialem lekko nadrewanu 1 ząbekprzejechalem sie kawalek i wszystkie zeby sie zgubiły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiu_Yo Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 za cały komplet zapłaciłem 260 zł łańcuch oringowymowisz o komplecie firmy VAZ?? tak cały komplet VAZ tyle ze z tylnią aluminiowa zębatką ale wyglada solidnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 o kolega z okolic Łodzi, bywasz czasami na lublinku ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 co fakt to fakt ale wez w reke aluminiowa i stalowa!! zobaczysz jaka różnica. Pewnie nikt takiej różnicy wagi nie odczuje ale jednak różnica jest olbrzymia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 co fakt to fakt ale wez w reke aluminiowa i stalowa!! zobaczysz jaka różnica. Pewnie nikt takiej różnicy wagi nie odczuje ale jednak różnica jest olbrzymiadla zawodnikow napewno jest duzo r oznica' date=' bo licza sie kazde gramy/kilogramy.Dla typowwego amatora niezrobi to zadnej roznicy. tak cały komplet VAZ tyle ze z tylnią aluminiowa zębatką ale wyglada solidnie to niedrogo.Chyba tez kupie ten zestaw tyle ze stalowa zebatke z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiu_Yo Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 o kolega z okolic Łodzi, bywasz czasami na lublinku ? A no z okolic :D jeszcze ie miałem okazji polatania na lublinku bo moto mam od października dopiero ale na piatkowisko sie załapałem przed śniegami :D tak cały komplet VAZ tyle ze z tylnią aluminiowa zębatką ale wyglada solidnie to niedrogo.Chyba tez kupie ten zestaw tyle ze stalowa zebatke z tylu. To poprostu sie musisz dgadać z kolesiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 na Piątkowisko tęż często śmigam (mam tylko 22km w terenie)a co do zębatek to lepiej stalowe bo zęby nie pękają , najwyżej się przekoszą Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Co przez to rozumiec?? A co myslicie o zebatkach Reikona ? Tylko i wyłącznie to, że RK nie są - według mnie - idealnie stworzone do enduro... Przynajmniej do wyczynowego enduro. A o Reikon nic nie powiem, bo nie miałem nigdy na motocyklu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 najtańsze i według mnie trwałe rzeczy znajdziesz u larsonna tu masz linkahttp://www.sklep.larsson.com.pl/Łańcuch RK można kupić, zębatkę tylną także. Lecz zębatki zdawcze jakie oferuje Larsson to szmelc który wyciera się, gubi zęby i niszczy łańcuch. Wszystko z Larssona, tylko nie zębatki zdawcze - niezależnie od maszyny, stylu jazdy czy smarowania. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Może troche głupie pytanie ale niewiem jaki to łancuch o-ring?do jakich nadaje sie motocykli o jakich pojemnosciach i do jakiej jazdy jest stworzony i co on ma takiego w sobie :oops: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Zna ktos łańcuchy i zębatki CZ? Np taki o-ring 520 ORM kosztuje 205 zł. Ciekaw jestem jak sie sprawdzaja takie zestawy. Stosował ktoś? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 najmocniejszy lancuch w modelu 520 O-Ring jest produkowany przez EK za 120 ogniw trzeba zaplacic 299zl, potwierdzone praktykanastepny jest DID O-Ring za 120 ogniw 279zl tez bardzo dobry lancuchVAZ za 120 ogniw 199zl mamy to w sprzedazy ale opinie od zawodnikow sa marne odnosi sie to przede wszystkim do zebatek, ja bym bardziej proponowal te zestawy do motocykli turystycznych jak do sprzetu wyczynowegoOkinoi O-Ring cena 160zl za 116ogniw calkiem niezly lancuch sprawdzony w enduroYBN w mniejszych motocyklach przy modelach 420, 428 sprawuje sie dobrze ceny smieszne 40zl za 140 ogniw za te modele bez oring zebatki wedlug mnie REIKON a nastepnie PBR jezeli chodzi o zuzycie i wytrzymalosc, tyle ze REIKON jest drogi a PBR do przelkniecia z cena i calkiem niezla jakoscjezeli chodzi o lancuchy bez O-Ring sa zakladane do motocykli wyczynowych gdzie zawodnikom zalezy na jak najmniejszych stratach mocy i malej masay , nie licza sie z czestymi wymianami i kosztami z tym zwiazanymi, te lancuchy napewno sie wiele szybciej zuzywaja szczegulnie w blocie czy piachu ale nie jest to istotne za sukcesy sie placi a to wynagradza dobra pozycja na mecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dec Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Okinoi O-Ring 160zl brzmi nieźle tyle, że jak myślicie co lepiej:VAZ + zębatki VAZ, czy łańcuch Okinoi i zębatki lepszej firmy?Jak się pewnie domyślacie kombinuję żeby to tanio załatwic bo mam niestety "studencki" budżetjeżdżę dr 600s w błocie piachu wodzie itp... wiec napęd trochę dostaje... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.