Skocz do zawartości

Na co zwrocic uwage przy kupnie F4????


Rekomendowane odpowiedzi

Ja powiem tak (a wlasciwie nie powiem nic odkrywczego, ale...): w kupnie moto nie ma wielu prawdziwych okazji :!:

Ta cebra tzw. FS' date=' czy tez F4i to (jak kazdy wie :D ) model na wtrysku czyli jak by nie bylo "nowszy" od F4 nie na wtrysku (dla przyp. na gaznikach) i nie ukrywam, ze poniewaz w zyciu nie przygladalem sie takiemu sprzetowi z bliska nie znam sie dokladnie na wszystkich kruczkach i wadach wizualnych modeli nowszych od F4 2000 (a scislej znam sie tylko na modelu 1999-2000), to jednak pozwole sobie zadac pytania nastepujace:

- Gdzie jest ciezarek :?:

- Dlaczego model nowszy (F4i, wzglednie FS) w stanie idealnym jest w cenie modelu starszego (F4 99-2000) w stanie dalekim od idealnego :?: (pamietajmy, ze te egzemplaze F4 99-2000, ktore tutaj uznalismy za warte uwagi kosztuja nawet 19.000 PLN :!: )

- Kto kupuje takie moto, zeby krecic 2800 km rocznie :?: (ja na swojej F4 99 jezdzac od polowy kwietnia do konca maja w sezonie '05 nakrecilem 3000 :arrow: i to tylko w drodze do pracy i z powrotem :!: )

Wiec mimo, ze nie widze wielu uchybien na fotce (czesciowo z braku wiedzy w tym zakresie) szczerze nie polecam tego egzemplarza :!:

Napisz Macieju (zreszta moj imienniku :D ) do Piotrka Dudka i jezeli Cie stac na to moto za 19.000 PLN i jest ono rzeczywiscie idealne to je bierz, a napewno nie pozalujesz i nie kus sie na "okazje cenowe" nowszych modeli bo mozesz daleko nie zajechac, a wiem z wlasnego przykrego doswiadczenia, ze to nie jest mile jak odkrywasz, ze twoje wymarzone moto w "okazyjnej cenie" wymaga jeszcze wiele pracy i pieniedzy :| .

 

Pozdrawiam

 

 

Heh wlasnie zauwazylem ze jak sie zerknie na strone Hondy Kawaler od tej strony: http://kawaler.com.pl/index.php?link=komis to wyraznie widac, ze nasza CBR 600 F 1999 jest po lewym szlifie... sam juz nie wiem co radzic... chyba sie wylacze z dyskusji... ;) na pewno cofam swoja rade (ta dot. tego egz.). Chociaz jak ktos juz tutaj powiedzial... kazda praktycznie cos miala, najwazniejsze to wyrwac taka, ktora miala cos malo powaznego.

:P :P :( :( :D :D

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak (a wlasciwie nie powiem nic odkrywczego' date=' ale...): w kupnie moto nie ma wielu prawdziwych okazji :!:

Ta cebra tzw. FS, czy tez F4i to (jak kazdy wie ;) ) model na wtrysku czyli jak by nie bylo "nowszy" od F4 nie na wtrysku (dla przyp. na gaznikach) i nie ukrywam, ze poniewaz w zyciu nie przygladalem sie takiemu sprzetowi z bliska nie znam sie dokladnie na wszystkich kruczkach i wadach wizualnych modeli nowszych od F4 2000 (a scislej znam sie tylko na modelu 1999-2000), to jednak pozwole sobie zadac pytania nastepujace:

- Gdzie jest ciezarek :?:

- Dlaczego model nowszy (F4i, wzglednie FS) w stanie idealnym jest w cenie modelu starszego (F4 99-2000) w stanie dalekim od idealnego :?: (pamietajmy, ze te egzemplaze F4 99-2000, ktore tutaj uznalismy za warte uwagi kosztuja nawet 19.000 PLN :!: )

- Kto kupuje takie moto, zeby krecic 2800 km rocznie :?: (ja na swojej F4 99 jezdzac od polowy kwietnia do konca maja w sezonie '05 nakrecilem 3000 :arrow: i to tylko w drodze do pracy i z powrotem :!: )

Wiec mimo, ze nie widze wielu uchybien na fotce (czesciowo z braku wiedzy w tym zakresie) szczerze nie polecam tego egzemplarza :!:

Napisz Macieju (zreszta moj imienniku :P ) do Piotrka Dudka i jezeli Cie stac na to moto za 19.000 PLN i jest ono rzeczywiscie idealne to je bierz, a napewno nie pozalujesz i nie kus sie na "okazje cenowe" nowszych modeli bo mozesz daleko nie zajechac, a wiem z wlasnego przykrego doswiadczenia, ze to nie jest mile jak odkrywasz, ze twoje wymarzone moto w "okazyjnej cenie" wymaga jeszcze wiele pracy i pieniedzy :| .

 

Pozdrawiam

 

Macku:)!

Pisalem do Piotrka i czekam na odpowiedz od niego. Mial pogadac z kims, ale nadal nie odpisal. Mowil tylko tyle ze wie ze byla sprawdzana laserowo i jest prosta. Wiec poki co jeszcze troche poczekam. A co do okazji to wiem ze nie istnieja. Po prostu podaje te linki bo wiecie znacznie wiecej wiec sie radze. Mam nadzieje tylko ze zdarze z motorem do wiosny;)) Bo juz w pracy ze mnie szydza ze moje hobyy to "kupowanie" motocykla;))

 

[ Dopisane: 24-02-2006, 15:30 ]

chyba sie wylacze z dyskusji...

 

 

Nie nie. Zadnych rezygnacji z dyskusji nie bedzie;))!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh wlasnie zauwazylem ze jak sie zerknie na strone Hondy Kawaler od tej strony: http://kawaler.com.pl/index.php?link=komis to wyraznie widac' date=' ze nasza CBR 600 F 1999 jest po lewym szlifie...

[/quote'] ...tak mi się właśnie wydaje, że tam nie widać napisu na deklu lewym ..

 

"Mowil tylko tyle ze wie ze byla sprawdzana laserowo i jest prosta"

- nikt tak sobie, bez powodu nie sprawdza laserowo ramy :roll: , to kosztuje sporą kase i graty trzeba wywalić prawdopodobnie z ramy więc...

 

..więc nie ma idealnych sprzetów jeszcze raz mówie... trzeba wybrać poprostu mniejsze zło albo kupić nową :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno malowana z lewej - brak naklejki na owiewce' date=' poza tym dluuugo na allegro... pamietam ja jeszcze z przed sezonu

Wiecej nie widze - marne fotki

 

Dla mnie zlom - chociazby krzywa dupa

 

Pozdrawiam

 

[ Dopisane: 24-02-2006, 18:08 ]

macceti a moze wybierz sie po moto do Niemcow? Tam jest wiecej uczciwych ludzi, tylko dobra CBRa w Niemczech to 4500 - 5500 EUR 8O

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macceti a moze wybierz sie po moto do Niemcow? Tam jest wiecej uczciwych ludzi' date=' tylko dobra CBRa w Niemczech to 4500 - 5500 EUR [/quote']

 

 

Coraz powazniej o tym mysle. Tylko nie za bardzo mam czas na to. Praca mi na to nie pozwala. Ale jakbym mial zaufana osobe to czemu nie. Jeszcze troche sie porazgladam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem dzis ta cebre bialo czerwono niebieska....

Przebieg to okolo 15 tys km a nie 4 (przynajmniej tak mozna domyslac sie po ks serwisowej, bo nie odpalali jej jeszcze i nie dalo sie sprawdzic); ma dwa wgniecenia w baku, male ktore nie przeszkadzaja; i nie wiem co to jest na lagach ale chyba korozja pod lakierem tzn cos w stylu wypryskow - trzeba sie temu dokladniej przyjrzec... Ogolnie moto wyglada dobrze.

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- nikt tak sobie' date=' bez powodu nie sprawdza laserowo ramy [/quote']

ja jak kupowałem Thundercata to sprawdzałem tak dla pewnosci osobistej [200zł] u Olka w Bielsku.

 

no to jesteś wyjątkiem raczej :lol: ;) , zazwyczaj robią to ludzie, którzy maja słuszne podejrzenia co do sprzęta, czyli widzisz, że była gleba i chcesz się tylko upewnic , że da się na tym jeszcze jeździc i w to inwestowac ... jak motocykl "czysty" nie klejony bez zadrapań na owiewkach/ramie/deklach itp to nikt raczej tego nie robi... tak na zdrowy rozsądek... choć jak to faktycznie tyle kosztuje i jest to wiarygodny pomiar a nie na "oko" to warto ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to jest na lagach ale chyba korozja pod lakierem tzn cos w stylu wypryskow - trzeba sie temu dokladniej przyjrzec... Ogolnie moto wyglada dobrze.

 

U mnie lagach robi się to samo z siebie. Podejrzewam, że z powodu rundek zimowych po soli :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...