macceti Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Witam!Mam zamiar kupic CBR F4 rocznik 2000. Bedzie to moj pierwszy motor wiec jestem lekko zoltodziobem. Dlatego moje pytanie o co pytac na co zwrocic uwage. Moze ktos bedzie w sobote w okolicach Bartoszc zeby sie ze mna tam wybrac? Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam i z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ogolnie cebry nie maja zadnych wad oprocz dosc szybko padajacego lancuszka rozrzadu... A mozesz podac linka do tej cebry po ktora jedziesz? Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Na co zwrocic uwage przy kupnie F4????na wszystko :!: zapytac czy był walniety i czy mozesz odkrecic np. boczne plastiki i sprawdzic czy klejone czy nie. Rama,numery, dokumentacja, świezy silikon pod uszczelkami na silniku,ilosc włascicieli, dbałosc własciciela np. o smarowanie łańcucha[ widoczne] głos silnika-najlepiej wziac kogos kto sie zna,obowiazkowa jazda próbna az do dobrego zagzania silnika, wycieki, malowanie rocznika,jakas ksiazka serwisowa lub inne dokumentacje swiadczace o dbałosci własciciela,stan opon bo to drogi wydatek,klocki, a jak masz zdjecie to podeslij to cos na pierwszy zut oka powiemy. 8) [ Dopisane: 15-02-2006, 12:06 ]no i biegi jak wchodza tez sprawdz :!: [ Dopisane: 15-02-2006, 12:07 ]i na spokojnie bez entuzjazmu :lol: [ Dopisane: 15-02-2006, 12:08 ]a jak bys jeszcze poszukał w archiwum to było tego sporo na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macceti Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Sprobuje poszukac zdjecia, bo koles juz ja z aukcji wycofal, ale poszukam gdzies w historii. Mowil ze regulacje zaworow robil poprzedni wlasciciel a on ma go 2 lata. Czy nie powinno sie tego zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Sprobuje poszukac zdjecia, bo koles juz ja z aukcji wycofal, ale poszukam gdzies w historii. Mowil ze regulacje zaworow robil poprzedni wlasciciel a on ma go 2 lata. Czy nie powinno sie tego zrobic??Zależy ile km przejechał. Nie wiem co ile w Cebrze robi się regulacje zaworów - pewnie co 12 tys. km, więc jeśli przez 2 lata tego nie przejeździł to regulacji nie musiał robić. Jednak jeżeli przebieg jest większy to nie świadczy dobrze o właścicielu :) pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Zalezy ile km przejechal... z tego co wiem to regulacja zaworow jest co 24 tys km... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Zalezy ile km przejechal... z tego co wiem to regulacja zaworow jest co 24 tys km... Zgadza się. Co do napinacza łańcuszka rozrządu to trzeba zwrócić uwagę na odgłos silnika schodzącego z obrotów (od 5 do 3 tys/obr) i nasłuchiwać czy nie stuka choć wielu właścicieli F4 jest przewrażliwionych na tym punkcie. Oglądać śruby czy nie ma śladów od klucza choć to nie przekreśla sprzęta. Sprawdzać luzy na łożyskach itp. Jak z każdym sprzętem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macceti Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Wiec juz wiem ze ma przejechane 24 tys km, skoro wiec 2 lata temu mial regulacje zaworow to chyba nie jest to teraz konieczne. A co do lancuszka to slyszalem tez cos od macherow ze mozna przylozyc glowke od siekiery i dobrze slychac czy cos stuka. Prawda to czy raczej zart?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 A co do lancuszka to slyszalem tez cos od macherow ze mozna przylozyc glowke od siekiery i dobrze slychac czy cos stuka. Prawda to czy raczej zart?? Ja bym na tym nie polegał. Każdy silnik generuje specyficzne dla siebie dźwięki które są dla niego naturalne i łatwo je źle zinterpretować. Niektórym szczęśliwcom udaje się zrobić 40tys bez wymiany napinacza a inni nie dociągają 15tys. Czytałem kiedyś wypowiedź zdesperowanego gościa któremu napinacz siadł po 1500km (a dopiero co go zmienił). Duży wpływ na jego żywotność ma prawidłowe grzanie sprzęta ale nawet i tu nie ma reguły. Na szczęście F4 nie ma innych wad tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Witam!Mam zamiar kupic CBR F4 rocznik 2000. Bedzie to moj pierwszy motor Pierwsze moto CBR-k :lol: nieżle Mogę Ci życzyć tylko :arrow: POWODZENIA. Cytuj " Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " . "The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Pierwsze moto CBR-k nieżle Mogę Ci życzyć tylko POWODZENIA.Da rade :twisted: nie jest dzieciak' date=' jak ma rozum to bedzie spoko.sam zaczynałem od YZF600R i jest dobrze znajomy od Cbr600f i tez zyje tylko trzeba człowieka a nie Waryjota :) :banghead: chodz do dzis twierdze ,ze nie jest to najlepszy poczatek ale jak ktos tak chce to OK. tylko z głową !!! [ [i']Dopisane: 15-02-2006, 23:17[/i] ]a dla mniej rozwaznych nie polecam GS500 czy CB500 tylko testy psychologiczne :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macceti Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 No musze dac rade:) Oczywiscie z glowa. Mniejszy moze bym i kupil ale jestem duzy i na mniejszym wygladal bym jak na komarze. Siedzac na CBR moja dziewczyna powiedziala ze wygladam jak na psie;) No ale rozumiem ze nie o gabaryty tu chodzi tylko o technike jazdy. Mysle ze jak powolutku zaczne i potrenuje spokojnie na szerokich pustych drogach to jakos sie w to wkrece. Dzieki LAMASSU. Podbudowales mnie bo wiekszosc ludzi oczywiscie niemotocyklistow na sama wiesc o tym ze kupuje motor prawie sie ze mna zegnaja i takie bzdury gadaja ze sie sluchac nie chce. No to mam nadzieje ze cos mi sie uda kupic normalnego i napisze jak poszlo. Jakby co jeszcze jutro dzwonie do tego kolesia wiec moze jeszcze bede mial do Was pytania. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ja tez zaczynalem od CBR 600 F4, mialem juz dwie gleby (mala i duza) ale jeszcze zyje... jedno co moge Ci poradzic: kup crashpady :!: i to obowiazkowo - glebe masz praktycznie nieunikniona a te male crashpadziki pomoga Ci uniknac sporych wydatkow.Co do jazdy... to nie daj sie poniesc emocjom... 110 konikow naprawde kusi, ale jak na poczatek bedziesz sie poruszal w zakresie do 6000 obr/min to pozwoli ci to na przyzwyczajenie sie do sprzeta, bo zachowuje sie on wtedy spokojnie, a powyzej 7000 jest niezly kop i to zarezerwoj sobie na troszke pozniej. Poza tym nie trenuj tylko na szerokich i prostych drogach - wybierz sie czesciej na krete i dobrze znane tobie drogi - tam nauczysz sie prawdziwej techniki (w szkole jazdy wypowiadal sie na ten temat Janusz - poszukaj i poczytaj jego posty o tym jak nalezy uczyc sie sprawnej jazdy). Chyba najlepiej bedzie tez jak znajdziesz kiedys czas, zeby wpasc na tor do Poznania (ja tu mieszkam i jeszcze nie bylem, ale w tym roku to juz mus :banghead: ). I to tyle.A do kupna koniecznie wez ze soba kogos kto juz zna sie na sprzetach - moze nawet warto zaplacic jakiemus mechanikowi jakas stowe czy dwie zeby sie z Toba przejechal - teraz zima to oni nie maja za wiele roboty, wiec chetnie dorobia, a Ty bedziesz mogl troszke spokojniej upewnic sie czy sprzet jest oki, bo na mine nie trudno trafic, ale bardzo trudno pozniej cos konkretnego z nia zrobic. Podstawa to sie nie napalac i najwyzej troszke jeszcze poczekac - wiem ze sie latwo mowi, ale... Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciolis Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Jeśli jesteś jak mówisz żółtodziobem radzę, abyś pojechał na oględziny z mechanikiem (naprawdę warto poświęcić na to parę groszy) - później być może nię będziesz sobie pluł w brodę. Napewno na oględziny nie jedź sam i nie napalaj się od razu. Ja szukałem motocykla przez kilka tygodni i w tym czasie obejrzałem ok. 10 sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 na sama wiesc o tym ze kupuje motor prawie sie ze mna zegnaja i takie bzdury gadaja ze sie sluchac nie chce. ja jak kupiłem yamahe to pytali czy trumne tez do niej kupiłem :? :? :? taki świat tacy ludzie. [ Dopisane: 16-02-2006' date=' 11:57[/i'] ]i czytaj porady na foru dotyczace jazdy i itp. a przejdziesz to mniej bolesnie zarówno zdrowotnie jak i finansowo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.