simson s50 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 ok tera mam zwykłą 60/2 i gaźnik amal 16 i na razie daje rady może tak na koniec wakacji mam zamiar coś takiego wstawić , i dzięki za pomoc ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson s50 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 witam mam problem chcę do simka wstawić 60/4/3 tłumik fi32 gaźnik amal 19 zapłon platyna org i wał i tu się pojawia problem czy mogę wstawić wał s70 z wypełniaczami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szef100 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam. Otóż mam parę pytań co do simsona. Posiadam S51, 4 biegi z instalacją 6v. Mam pewien problem z elektryką.Otóż kiedy go odpalę, uruchomię światła, działa wszystko ładnie przednie światło krótkie jak i długie, ale kierunkowskazy działają tylko chwilę i zaraz przestają w ogóle działać. Jak trochę pojeżdżę to znowu chwilę działają, a potem znowu przestają. Wszystkie kable są w porządku, ale napięcie na akumulatorze wynosi 5.78v, czy ono nie powinno być wyższe? Czy to może być wina lipnego aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadzik2245 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Najlepiej wsadź do niego sprawdzony akumulator z jakiegoś innego moto i wtedy będziesz miał pewność że to nie aku. Kable na pewno nie mają zwarcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exterminator020 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Witam, posiadam Simsona S51 z 85 roku 3 biegowy. Posiada on instalację 6V. Simson gdy go odpalam chwilę pochodzi i gaśnie. (tak jak by nie chodził na wolnych obrotach. Simsona niedawno zakupiłem. Wracałem nim 110km i co jakieś 20 spajał świecę. Teraz wymieniłem gaźnik na 16n3/4 ponieważ tamten był podejrzany. Teraz jak go odpalę na ssaniu pochodzi chwilę i zgaśnie (sam). Nie mam pojęcia co to może być Jak nim jechałem to na 1 biegu miał muła potem jak wbijałem 2 i 3 to nawet dobrze szedł. (skrzynia 3 biegowa). Olej leję 1:50. Simson niestety ma problemy też z odpalaniem. Niestety nie odpala od pierwszego kopa. Zazwyczaj przekopuję go 3 razy powolutku i potem próbuję kopnąć mocniej aby zaskoczył lecz niestety nie zawsze ma chęć ;( Jeśli będziecie chcieli coś więcej wiedzieć aby móc mi pomóc to z chęcią udzielę odpowiedzi. Wiecie może co to może być?? Ja już nie mam sił... Stoi u mnie przeszło miesiąc i nie mogę z nim dojść ładu ani składu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 co to znaczy spajał świecę :D ? zakleja ją olejem czy po prostu pada czy co ? w ogóle co robiłeś ? gaźnik próbowałeś regulować ? Ludzie jak chciecie żeby ktoś wam pomógł przez internet to nie bójcie się dokładnie opisać co i jak....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 WitamNie znalazłem jednoznacznej informacji na ten temat, każda osoba podaje inaczej. Interesuje mnie rezystancja Cewek : Ładowania, Świetlna, Zapłonowa. Simson S51 zapłon: platynki 6V. Po wstępnych oględzinach, na cewce zapłonowej nawet nie było przejścia ( trup ) Na cewce świetlnej : 0.7 Ohm, Ładowania 0,7 oraz 0,8 ohm. Uważam, że jednak jest to trochę za mała wartość. Przy kopaniu, napięcie było w granicach 1 V. Stąd też pytanie jaką oporność powinny mieć każda cewka ?Kolejnym pytaniem jest jak sprawdzić prostownik znajdujący się za stacyjką ? Czy aby faktycznie jest sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.