turbo1988 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 tylko było kiepsko z jazdą, bo ręce zamarzały.jedyne co robiłem przy simku to podciąganie hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonyBRAWO8 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 witam! mam problem z moim simsonem, mianowicie podczas zchodzenia z wysokich obrotów strasznie dzwoni coś w okolicach cylindra (pierścionki są nowe, cylinder tęż wydaje się wpożądku, łożyska na wale też są nowe) i ma problemy z wejściem na wysokie obroty. Stało sie tak po tym jak odkręciła się śruba w gaźniku, po przykręceniu było ok ale jak ujechałem jakiś 1km zagrzał się i stracił siłę. Prosze pomóżcie bo niemam już siły do niego. aaaa............ co jeszcze rura tłumika (kolanko) na wyjściu przy cylindrez, niedawno kupiłem nowe zminia kolor. na siny ciemny :evil: co to może być pomooooooooooocy.....!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Dzwonia pierscionki, i nic na to raczej nie poradzisz, czesci mamy jakie mamy wiec tym sie nie przejmuj.Jak odkrecila ci sie sruba od regulacj miesznaki, to wypadla sprezynka i teraz ustawiac dobrze i tak sie przestawi, muszisz kupoic sprezynke.A kolanko zmienilo barwe od temperatury, normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonyBRAWO8 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ale pierścionki siedzą wmiare ciasno, natomiast mój brat ma siemka s53 kupił nowe kolanko i niezmienia barwy a poza tym chodzi jak zegareczek. to raczej nie to. czy nikt nie może mi pomóc?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ale pierścionki siedzą wmiare ciasno, natomiast mój brat ma siemka s53 kupił nowe kolanko i niezmienia barwy a poza tym chodzi jak zegareczek. to raczej nie to. czy nikt nie może mi pomóc?![/quokolanko zmienilo barwe gdyz zapewne stales nim w miejscu i grzebales w gazniku ustawiajac go dodawales gazu penwo nie raz do maxa rura sie zagrzala pewno nie zle i to normalne ze stracila kolor. To ze dzwoni to jest od pierscieni (pochwal sie ile dales za pierscionki :biggrin:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam ponownie. Mam problem z przepalajacym się kondensatorem. Max idzie na nim pojeździć 2-3 dni a potem złom(cewki przewijane) i myśle nad założeniem drugiego kondensatora od malucha tylko niewiem gdzie go przykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Przykrec go sobie w puszce tam gdzie jest stacyjka, dopnij go gdzies na przewodzie idacam z silnika do cewki butelkowej, a jego obudowe zmasuj gdzies do ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Sprzedam silnik KR-51 schwalbe- stan bdb wszystkie lozyska, tlok- nie zmieniane nigdy!!!!! cena 300zl tak jak by sie ktos pytał :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Znajomy ma problem z simsonem, może jest jakis spec. Problem objawia sie tak. Jak odpalę to na wilnych obrotach chodzi. Ale jak dodam tylko gazu nie wchodzi na obroty, przerywa, zdarza mu sie strzelić. Wymieniane były uszkodzone simeringi w silniku, kondensator, świeca, cewka, platyny, wymiana kilku gażników, regulacja zapłonu. Stan cylindra i pierścieni bdb.jest jeszcze takie coś. Aby w ogóle odpalił musze mieć minimalna przerwe na świecy.Ma ktos jakies pomysły Edytowane 30 Lipca 2008 przez przemas22 Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jesli zdarza sie mu strzelic nei sie nie wkreca, przyspieszcie mu zaplon, moze to pomoze. Czyli przekreccie caly aparat zaplonowy przeciwnie do ruchu walu, przekreccie sporo i piszcie co sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jak musi miec minimalna przerwe na świecy to świeca dupna bo jak jest duza przerwa to pod wpływem kompresji iskra zanika. Zmień na ISKRE 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy_xp Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Mam problem z moim simsonem, gdy stoi na postoju wkręca sie normalnie na obroty daje mu gazu na maxa i się dobrze wkręca, wrzucę mu bieg to jedzie jak by chciał a nie mógł jedzie ale szarpie i przerywa co mu może być?, wyczyściłem gaźnik zdjęłem cylinder i wszystko tam jest wporządku. Czego to może być przyczyna dodam że stało sie to niedawno, jechałem sobie i zaczął mi dziwnie przerywać i szarpać jak się rozpędził to jechał już normalnie ale jak mu puściłem trochę gazu to zaczynał przerywać aż prawie stawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Sprawdz przerwe na przerywaczu. I ustawienie zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ale jak dodam tylko gazu nie wchodzi na obroty, przerywa, zdarza mu sie strzelić. Wymieniane były uszkodzone simeringi w silniku, kondensator, świeca, cewka, platyny, wymiana kilku gażników, regulacja zapłonu. Stan cylindra i pierścieni bdb.jest jeszcze takie coś. Aby w ogóle odpalił musze mieć minimalna przerwe na świecy.Ma ktos jakies pomysły U mnie w simsonie był taki problem . Wymieniłem najpirw kondensator i to nic nie pomogło .. Ale po wymianie cewki butelkowej bylo wszystko ok :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) Witam ! Mam pytanie w jaki sposob zdemontowac korbowod z walu korbowego w simsonie s51 ? Juz pytanie jest nieaktualne gdyz znalazlem odpowiedz mianowicie wal trzeba rozkuc. Jezeli admin uwaza ze post nie wniosl nic do tematu to prosze o jego usuniecie. Edytowane 8 Października 2008 przez andziafront Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.