zajc Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 a ja i tak u siebie instalowałem xenio z zupełnie innych pobudek niż tylko poprawa oświetleniaBy reszta chlopakow pod Kolumna chociaz przez chwile poczula zazdrosc?? :)do tego jakaś markowa żaróweczka + x% i gra gitara....Taa, to prawda .Ja mam Premium +50% Philipsa, i jest tez lans :P Pewnie ze nie taki, jak w Turkowym wykonaniu, ale wszyscy wiedza ze on w tym najlepszy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 technologia od 1740 r w którym wyprodukowali twoją CB CeBulka jest jak wino - im starsza tym lepsza :) odbłyśnik też już nie jest w super stanie Co jak co, ale kazdy powinien wiedziec, ze o srebrne czesci w swej maszynie to ja dbam :mrgreen: Plan jest taki, ze montuje klosz od B12 z przezroczystym szklem i wale mu Philipsa +50%. Zobacze jak sie bedzie sprawowal ten komplecik. Jak styknie to zostawiam, a jak nie to dlubie dalej (nie tylko w nosie :P). A na poprawie swiatla bardzo mi zalezy odkad musialem smigac autobahna 180 po ciemku z czarna szybka :lol: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Plan jest taki' date=' ze montuje klosz od B12 z przezroczystym szklem i wale mu Philipsa +50%. Zobacze jak sie bedzie sprawowal ten komplecik. Jak styknie to zostawiam, a jak nie to dlubie dalej (nie tylko w nosie :)).[/quote'] to zarzuć jeszcze jakiś najzwyklejszy przekaźnik i pociągnij prónd bezpośrednio od aku normalnymi przewodami a nie o średnicy 0.00005 mm jakie daje Hónda :P -bo straty na instalce są koszmarne i tak szczerze to od tego bym właśnie zaczął zabawę ze światłami :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 mijania w motocfyklu z xenonem to pomyłka. moto z definicji przy przyspieszaniu czy na winklu lubi oslepiac a na D2s jest jeszcze gorzej. Miałem przez pewien czas D2S na drogowych ale zdjąłem bo z kloei czas zapalania sie drogowych w zasadzie przekreslał ich stosowanie... Xenon dopiero po chwili świeci tak jak powinien. a w praktyce wygladało to tak: http://www.socalsvriders.org/modules.php?s...=view_album.phpobecnie mam zwykłe halogeny typu +X% najlepsze rozwiuązanie i zgodne z prawem. PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzieju. lubin Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 hej. ja montowalem do swojej Omegi ale mialem lampy pod xenon czyli soczewkolub odpowiedni odblask i szklo bo sprawa opiera sie na rozczepieniu swiatla .Nastepna zecz paly sie czepiaja do spryskiwacza ponoc maja byc przy xenonie ,Co jeszcze przetwornica od Okulara np. od 50 do 100 zl, uzywka + zarowka 80 zl i jak koles wczesniej pisal w kazdym przypadku mocowanie zarowki przerobka ja zrobilem z mietka okulara sa najmocniejsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Mało ze ma być spryskiwacz to jeszcze system samoregulacji świateł zależnie od obciążenia. Są to czujniki umieszczone na wahaczach z przodu i tyłu.Sam myśle o xenonku do mojej kozy, u mnie prościej bo są osobne żarówki. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Mało ze ma być spryskiwacz to jeszcze system samoregulacji świateł zależnie od obciążenia. Są to czujniki umieszczone na wahaczach z przodu i tyłu. Jeżeli auto fabrycznie montowane ma reflektory xenonowe, to aby przejść proces homologacji powinno być wyposażone w wysokociśnieniowe spryskiwacze lub wycieraczki, i posiadać system samopoziomowania. Dotyczy to jednak homologacji, czyli zatwierdzenia do sprzedaży nowego samochodu. W przypadku przeróbek przepisy nie mówią nic na temat specjalnych wymagań co do lamp xenonowych. Obowiązujące “Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2003 w sprawie zakresu i sposobu kontroli technicznej pojazdów” o reflektorach mówi jedynie o ich ilości, barwie światła, rozmieszczeniu, sposobie przełączania, widocznej granicy światła-cienia, ustawieniu świateł, i sile świecenia. Nie ma tam rozróżnienia na światła zwykłe i wyładowcze, nie ma też mowy o samopoziomowaniu i oczyszczaniu. Wynika z tego, że dodatkowe systemy nie są wymagane (ale oczywiście możliwe do zainstalowania). O ile system czyszczenia jest dosyć łatwy do zrealizowania i raczej potrzebny (brud zbierający się na szybach reflektorów ogranicza strumień światła i rozprasza go, powodując oślepianie innych), to system samopoziomowania jest bardzo drogi i trudny do zrealizowania. Większość samochodów wyposażonych jest w elektryczny korektor ustawienia świateł w kabinie kierowcy, więc mając świadomość posiadania bardzo silnych świateł, dobrze jest korygować ustawienie w przypadku obciążenia tyłu. W praktyce reflektory soczewkowe przerobione na xenonowe zewnętrznie, niemożliwe są do odróżnienia od fabrycznych xenonów. Dobrze ustawione nie będą oślepiały!żródło http://www.xenony.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brodaty Miś Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Witam, zgadzam się ze wszystkimi poważnymi wypowiedziami na temat xenonów. Na Allegro jakiś czas temu firma tuningowa polecała wyładowcze lampy xenonowe Bixenonowe do dobłyśnikowych (klasycznych) reflektorów. Strumień swiatła był zmieniany za pomocą przesłony przesuwanej elektromagnesem (w przód i w tył) kirując strumień światła w odpowiednie części odbłyśnika i tym samym "dając" mijania i drogowe. Niewiadomą była tylko ilość bezawaryjnych ruchów przesłony (zmian świateł), bo elektromagnes był jakgdyby w trzonie palnika (jego obudowie). No i cena!!! 2400 PLN za parę i nie można było kupić pojedyńczego. Jak kogoś było stać to może znaleśćpodobnego sobie i zakupić od razu do dwóch bajków. Przy kazji bardzo dziękuję za wiele cennych informacji - głównie sebastianowi za podstawy prawne (nawet dla mnie - wydawałoby sie dobrze poinformowanego i z pewnym juz doświadczeniem w przeróbkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Przy kazji bardzo dziękuję za wiele cennych informacjiMiło, że mogłem pomóc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzieju. lubin Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 u nas w LUBINIE gosciu robi takie zeczy i wola za calosc 1200 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 propuje wpierw spróbować z żarówkami philips viosion plus 50%. albo zapodać jeszcze podwójną lampe i przerobić na dwa mijania. śnieg będzie topnieć 70m przed Tobą ! :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.