Skocz do zawartości

SZYBKA PILKA CZY OPLACA SIE ??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do kupienia KX 125 z 93r za 1800 zł w ładnym wizualu jednak cos z nime nie tak bo nie pali tlok i wal jest Ok , iskar jest wydaje mi sie ze to kwestia reglacji .Czy opłaca sie go brac czy lepiej dolozyc 1200 zł i miec Honde cr z 93r na hodzie w ładnym stanie tylko podkreslam ze po KX ma z 40 kilometrów a po CR musze gnac z sląska nad morze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEGO ZADAJ SOBIE PYTANIE CZY CI SIE OPŁACA JEDNO I DRUGIE BO WEDŁUG MNIE TO JEST MINA ,jeśli moto nie działa to szkoda kasy .A może jest usterka w silniku walniete uszczelniacze na wale bo jesli miała byc to tylko kwestia regulacji to mysle że dawno sprzedajacy by się z tym uporal [POCZUJ SMAK SZYBKIEGO ROZCZAROWANIA] JEŚLI BY TO BYŁ JAKIŚ WETERAN TYPU BMW SAHARA CZY HARLEY LUB INNY TO MOZNA KUPIC Z USZKODZENIAMI SILNIKA BO WIADOMO ALE MOTOREK DO JAZDY DLA CIEBIE KUP LEPIEJ JEŻDZĄCY :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli iskra jest a nie chce palic to jest tu problem z układem dolotowym czyli musisz sprawdzic

1 kranik moze zupa nie leci bo zatkany

2przewody tez mooga byc zapchane

3gaznik dysze moga byc zapchane

4tłok moze nie miec kompresji- szlif jezeli jest tam zeliwo i nowy tłok gorzej jezeli jest tam niklasil to wtegy moze byc regeneracja niklasilu

5 moze byc kopniety krociec łaczacy ganik z silnikiem (lewe powietrze)

6 moze nie miec kompresji ale zwiazane to moze byc z zwichrowana głowica

 

ogoleni jezeli jestes majsterkowiuczem to problem w 2t jest prosty do usuniecia(jezeli nie jest to elektryka) nawet jesli uszczelniacze sa wyj***** to rozpoławiasz sielnik zakładasz nowe cieszysz sie z jazdy

 

jezeli jest to cos z tłokiem (bardzo prawdopodobne ze nie trzyma kompresji albo ktos silnik zatarł)to koniecznie sprawdz z czego jest gładz cylindra!!niklasil to daj se spokoj!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie ten bez błotnika. Jesli będizesz miał pewnośc że nie ma tam poważnej usterki to kupuj. Przeszła mi przez myśl zamiana mojej CZ (w sensie sprzedaż i kupno) na tego KXa ale za bardzo się przywiązałem do mojej 500 :D W tym KXie pierwsze co bym zrobił to rozebrał silnik na częsci i wymienił łożyska z uszczelniaczami. 93 to jeszcze nie jest taki stary rocznik. Ale niewykluczone że uszkodzeniu uległ jakiś ważny podzespół, wtedy 1000 to jest maksymalna cena żeby jeszcze jakoś wyjść na tym bo ogólnie fura zaniedbana acz rokująca dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten bez blotniki podobno chodzil 2 latat temu i stał caly czas .Sprzedawca powiedział ze sprobuje go dzisaj odpalic to sie po poludniu dowiem co i jak ale w takiej cenie to okazja ktora sie moze szybko nie powtozyc :D

 

[ Dopisane: 13-02-2006, 14:31 ]

a ojciec po wypadku nie doklada ani grosza wiec moja przygode z dwoma kolkami sponsoruje sobie sam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy wie co jest ale sciemnia albo nie ma o mechanice zielonego pojecia :mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...