SAke Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Witam mam zamiar zakupic taka pompe.1.) I nie wiem jak ona ma mocowanie do kierownicy?2.) I czy podejdzie orginalna klamka mz?3.) I jaki jest rozmiar śróby mocujacej przewod chamolcowy??4.) A co z czujnikiem stop? posiada mniejsce na takie cos czy nie?Dokładniej jest to pompa od suzuki GSX600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Czesc,1) Mocowanie to po prostu obejma na kiere 22mm2) nie wiem. najlepiej kup komplet - tanie to jest: czyli klamka z pompa3) rozne bywaja: prawdopodobnie to 16mm NISSIN.4) oczywiscie ze jest. jest wmontowany. przyklad:http://cgi.ebay.de/Nissin-5-8-tel-16mm-Han...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 mój kumpel miał przy mz pompke od hondy tylko nie pamiętam jakiej klamke zostawił orginalną z mz i był bardzo zadowolony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2505 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 JA MAM W SWOJEJ ETCE POMPE OD YAMAHY. CHYBA TO JEST Z MODELU RD, KLAMKE MAM ORGINALNĄ, MUSIAŁEM TROCHE JĄ PRZERABIAĆ ALE PASUJE. HAMULCE SĄ O WIELE LEPSZE I WRESZCZIE NIC NIE CIEKNIE. DOKŁADNIE TAKĄ SAMĄ POMPE MOŻESZ KUPIĆ NA STRONIE SKLEPU Z CZĘŚCIAMI "AGMOT", KUMPEL WŁAŚNIE TAM KUPYWAŁ, OKOŁO 170 ZŁ Z KLAMKĄ I PRZEWODEM HAMULCOWYM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 w dziale mechanika 2t jest taki sam temat poco pisac 2 i to w zlym dziale :roll: [ Dopisane: 17-02-2006, 11:58 ]p.s ja mialem patent na pompe :mrgreen: okazuje sie ze blad w konstrukcji jest na tloczku ktory jest poprostu za maly :!: i przez to sa wycieki ja wytoczylem za 10 zl tloczek na tokarni na wzor starego tylko o 0.5 mm wiekszy i przez pol roku nawet sie nie spocil ale fakt ze skutecznosc orginalnej pomy z mz jest kiepska ale jak zmieniac to i zacisk bo moze nie wytrzymac cisnienia konkretnej pompy chociaz ludzie zmieniaja i trzyma :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 czarny2505 MAsz etz?:> Nitomen Ten temat powstał pierwszy (patrz na date).Po za tym ten temat jest w dobrym dziale bo nierozumie czym rózni się pompa od 2taktu od pompy od 4 taktu... [ Dopisane: 17-02-2006, 14:27 ]Niemozliwe... tamptego tematu na 100% nie było jak zakładałem ten...Po za tym ja mam indywidualny problem... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 jak nie bylo jak byl http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40040 wyslany dzien wczescien od twojego masz ten sam problem a czym ma sie roznic pompa hamulcowa 2T od 4T :roll: :roll: :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 a czym ma sie roznic pompa hamulcowa 2T od 4T No własnie powiedz mim czym bo masz problem z umieszczeniem tego tematu w odpowiednim dziale... i nie odwracaj kota ogonem.A tamtego tematu penie nie zauwazyłęm. [ Dopisane: 17-02-2006, 15:53 ]i nie pompa hamulcowa 2T i 4T tylko od 2T i od 4T. [ Dopisane: 17-02-2006, 17:00 ]czarny2505 powiedz na czym polegało to przerobienie tej klamki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Pompa od gsx nawet jak przypasuje, to będzie działać dość topornie tj. gdy masz orginalną pompę to siłę hamowania dobierasz w całym zakresie ruchu klamką - hamulec dziala najmocniej gdy klamka jest dość blisko manetki. Jeżeli dasz pompę od gsx to ze względu na to że ona ma pewno większy tłoczek, będzie działać tak ze lekko pykniesz klamke i kolo stanie w miejscu. Hamulec będzie bardzo bardzo czuły, praktycznie niemożliwe będą lekkie dochamowania. Miałem takie patenty z dopasowywaniem pompek w swoim dawnym motocyklu i nie polecam, jazda z pompką która doprowadza do zatrzymania się koła przy ruhu klamką jakieś 0,5 mm to nie należy do konfortowych. A jakie są powody wymiany pompki ? Połamała się czy co naprawde nie rozumiem po co zmieniac pompke mztowską, wg. mnie jest wystarczająca przy mocnym naciśnięciu przednie kolo zawsze zrywało mi przyczepność. A jak mi sie taka połamała to kupilem z allegro używke za 35zł. A jak ci cieknie ta pompa to polerujesz tłoczek na wiertarce, zakładasz jakiś markowy simmer i już nie cieknie. Po takim zabiegu przez cały sezon z pompy mojej etz nie poszła ani kropla. Jak masz jakieś pytania odnośnie tego zabiegu to wal na GG/PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 no blokuje kolo nawet 2 razy polecialem na ryj przez to :mrgreen: polerka tloczka nie zawsze cos da lepiej wytoczyc o 0.5 mm wiekszy i napewno bedzie trzymac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Kupiłem mz juz z połamana pompa. Na allegro szukałem znalazłem tylko taka w przystepnej cenie inne chodza po 200-300zł :| na mz to troche szkoda tyle ładowac.Jak mi sie nie spodoba to sprzedam. i kupie inna :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2505 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 W MOJEJ KLAMCE MUSIAŁEM POWIĘKSZYĆ TROCHE OTWÓR POD SWORZEŃ I W TEJ CZĘŚCI KTÓRA WCISKA TŁOCZEK POMPY MUSIAŁEM NAWIERCIĆ I NAGWINTOWAĆ POD MAŁĄ ŚRUBE (4mm). ŚRUBE TRZEBA BYŁO WKRĘCIĆ BO ORGINALNY ODLEW NIE WCISKAŁ DOBRZE TŁOCZKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 heh uroki posiadaczy mz :) tez mialem przeboje z etka :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Nie wiem jak jest z tą konkretną pompką; ja wpakowałem do etz pompkę (razem z klamką i przewodem) od Hondy CB 400 - przy wejściu w siodło hamulca trzeba było założyć parę podkładek, poza tym wszystko gra. Power straszny, siła hamowania nieporównywalna z oryginalną pompką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.