Skocz do zawartości

Pompa od suzuki do mz


SAke
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar zakupic taka pompe.

1.) I nie wiem jak ona ma mocowanie do kierownicy?

2.) I czy podejdzie orginalna klamka mz?

3.) I jaki jest rozmiar śróby mocujacej przewod chamolcowy??

4.) A co z czujnikiem stop? posiada mniejsce na takie cos czy nie?

Dokładniej jest to pompa od suzuki GSX600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

1) Mocowanie to po prostu obejma na kiere 22mm

2) nie wiem. najlepiej kup komplet - tanie to jest: czyli klamka z pompa

3) rozne bywaja: prawdopodobnie to 16mm NISSIN.

4) oczywiscie ze jest. jest wmontowany.

 

przyklad:

http://cgi.ebay.de/Nissin-5-8-tel-16mm-Han...1QQcmdZViewItem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA MAM W SWOJEJ ETCE POMPE OD YAMAHY. CHYBA TO JEST Z MODELU RD, KLAMKE MAM ORGINALNĄ, MUSIAŁEM TROCHE JĄ PRZERABIAĆ ALE PASUJE. HAMULCE SĄ O WIELE LEPSZE I WRESZCZIE NIC NIE CIEKNIE. DOKŁADNIE TAKĄ SAMĄ POMPE MOŻESZ KUPIĆ NA STRONIE SKLEPU Z CZĘŚCIAMI "AGMOT", KUMPEL WŁAŚNIE TAM KUPYWAŁ, OKOŁO 170 ZŁ Z KLAMKĄ I PRZEWODEM HAMULCOWYM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dziale mechanika 2t jest taki sam temat poco pisac 2 i to w zlym dziale :roll:

 

[ Dopisane: 17-02-2006, 11:58 ]

p.s ja mialem patent na pompe :mrgreen: okazuje sie ze blad w konstrukcji jest na tloczku ktory jest poprostu za maly :!: i przez to sa wycieki ja wytoczylem za 10 zl tloczek na tokarni na wzor starego tylko o 0.5 mm wiekszy i przez pol roku nawet sie nie spocil ale fakt ze skutecznosc orginalnej pomy z mz jest kiepska ale jak zmieniac to i zacisk bo moze nie wytrzymac cisnienia konkretnej pompy chociaz ludzie zmieniaja i trzyma :roll: :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny2505 MAsz etz?:>

 

Nitomen Ten temat powstał pierwszy (patrz na date).

Po za tym ten temat jest w dobrym dziale bo nierozumie czym rózni się pompa od 2taktu od pompy od 4 taktu...

 

[ Dopisane: 17-02-2006, 14:27 ]

Niemozliwe... tamptego tematu na 100% nie było jak zakładałem ten...

Po za tym ja mam indywidualny problem... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie bylo jak byl

 

http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40040 wyslany dzien wczescien od twojego

 

masz ten sam problem

 

a czym ma sie roznic pompa hamulcowa 2T od 4T :roll: :roll: :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym ma sie roznic pompa hamulcowa 2T od 4T

No własnie powiedz mim czym bo masz problem z umieszczeniem tego tematu w odpowiednim dziale... i nie odwracaj kota ogonem.

A tamtego tematu penie nie zauwazyłęm.

 

[ Dopisane: 17-02-2006, 15:53 ]

i nie pompa hamulcowa 2T i 4T tylko od 2T i od 4T.

 

[ Dopisane: 17-02-2006, 17:00 ]

czarny2505 powiedz na czym polegało to przerobienie tej klamki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa od gsx nawet jak przypasuje, to będzie działać dość topornie tj. gdy masz orginalną pompę to siłę hamowania dobierasz w całym zakresie ruchu klamką - hamulec dziala najmocniej gdy klamka jest dość blisko manetki. Jeżeli dasz pompę od gsx to ze względu na to że ona ma pewno większy tłoczek, będzie działać tak ze lekko pykniesz klamke i kolo stanie w miejscu. Hamulec będzie bardzo bardzo czuły, praktycznie niemożliwe będą lekkie dochamowania. Miałem takie patenty z dopasowywaniem pompek w swoim dawnym motocyklu i nie polecam, jazda z pompką która doprowadza do zatrzymania się koła przy ruhu klamką jakieś 0,5 mm to nie należy do konfortowych.

 

A jakie są powody wymiany pompki ? Połamała się czy co naprawde nie rozumiem po co zmieniac pompke mztowską, wg. mnie jest wystarczająca przy mocnym naciśnięciu przednie kolo zawsze zrywało mi przyczepność. A jak mi sie taka połamała to kupilem z allegro używke za 35zł.

A jak ci cieknie ta pompa to polerujesz tłoczek na wiertarce, zakładasz jakiś markowy simmer i już nie cieknie. Po takim zabiegu przez cały sezon z pompy mojej etz nie poszła ani kropla. Jak masz jakieś pytania odnośnie tego zabiegu to wal na GG/PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no blokuje kolo nawet 2 razy polecialem na ryj przez to :mrgreen:

polerka tloczka nie zawsze cos da lepiej wytoczyc o 0.5 mm wiekszy i napewno bedzie trzymac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem mz juz z połamana pompa. Na allegro szukałem znalazłem tylko taka w przystepnej cenie inne chodza po 200-300zł :| na mz to troche szkoda tyle ładowac.

Jak mi sie nie spodoba to sprzedam. i kupie inna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MOJEJ KLAMCE MUSIAŁEM POWIĘKSZYĆ TROCHE OTWÓR POD SWORZEŃ I W TEJ CZĘŚCI KTÓRA WCISKA TŁOCZEK POMPY MUSIAŁEM NAWIERCIĆ I NAGWINTOWAĆ POD MAŁĄ ŚRUBE (4mm). ŚRUBE TRZEBA BYŁO WKRĘCIĆ BO ORGINALNY ODLEW NIE WCISKAŁ DOBRZE TŁOCZKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest z tą konkretną pompką; ja wpakowałem do etz pompkę (razem z klamką i przewodem) od Hondy CB 400 - przy wejściu w siodło hamulca trzeba było założyć parę podkładek, poza tym wszystko gra. Power straszny, siła hamowania nieporównywalna z oryginalną pompką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...