kiki Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Wiec zamierzam troche pogrzebac w moim sprzecie (VFR 750 '89, ~90tys km)i tak:1 zaczynamy od hamulców- jakim smarem smarować prowadnice zacisków (grafitowy)?2-bede sie brał tez za zaworki i tu pytanie- czy zakładamy nową uszczelke pod dekielek zaworowy czy mozna wsadzic starą ( o ile bedzie jeszcze wyglądała jak ludzie), smarując ją cienko silikonem3-po zmianie oleju musze odpalac na chwile silnik czy nie jest to konieczne? ( spotkałem sie z opinią, iż pasuje na pare chwil odpalic moto),4- zamierzam wpasowac tez crashpady i mam pyt -czy ta "sztyca" (trzymająca częśc z teflonu) musi byc wykonana z jakiegos konkretnego gatunku stali??? i ile ma wystawac ten crashpad za owiewke (tak mniej wiecej)Narazie to tyle- jak bede coś jeszcze miał to bede sie odzywał :buttrock:. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Ad 1. Grafitowy ew. miedziany2. Raczej nową, choć jak stara jest ok to starą (ale bardzo ostrożnie z silikonem - chodzi o zrobienie lekkiego 'filmu silikonowego' na uszczelce tak żeby się nie wyciskał podczas dokręcania)3. tak chociażby po to, że po nalaniu oleju musisz go rozprowadzić po wszystkich kanałach olejowych łącznie z napełnieniem filtra oleju4. nie mam pojęcia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 2 - wszystkko zależy od jej stanu, zazwyczaj można spokojnie uzyć starą uszczelkę. Jak będzie ona wygnieciona i twarda, to nawet tona silikonu nic nie da. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 uszczelka pod pokrywę raczje będzie gumowa, w mojej VF1000F po regulacji zaworów nie było z nią problemówa czy tam czasem nie ma płytek do regulacji? coś mi wyleciało z głowy jak z tym rocznikiem :buttrock: co do oleju, to musisz nalać olej i uruchomić silnik, zeby się wszystkie kanały napełniły, łącznie z filtrem i po zgaszeniu odczekać i sprawdzić poziom, w razie czego uzupełnić (do połowy stanu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 zaworki są na śrubki :buttrock: to duzy plus rc 24 :( Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 4. Może być wykonana z czegokolwiek, ale ważny jest dobór śruby o odpowiedniej wytrzymałości, żeby crashpad nie urwał się jak moto przewróci się na parkingu, ale żeby urwał się nie niszcząc np. ramy jak moto zachaczy o krawężnik. Co do długości to trzeba dobrać ją doświadczalnie, przykadając do motocykla jakiś blat od stołu, czy coś takiego, a nawet może i kładąc go na ziemi :buttrock: Ważne, żeby motocykl przy glebie nie opierał się na owiewkach i pokrywach silnika, elementach zawieszeń, a np. na końcówce kierownicy, podnóżkach i crashpadach. Wszystko zależyod konkretnego modelu motocykla. Pamiętaj, że nieprzemyślane crashpady przy glebie mogą wyrządzić więcej szkód niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 ale ważny jest dobór śruby o odpowiedniej wytrzymałościa jaka ma być wytrzymałsć tej sruby?-tzn jakie sie najczęściej stosuje? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Żadnego smaru na prowadnicehamulców! Dobrze oczyść i zapodaj WD40.Tak się to robi fachowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 od wd40 puchna uszczelki !!!!!!!!!!!!! i z roboty bedzie wielka dupa :buttrock: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Żadnego smaru na prowadnicehamulców! Dobrze oczyść i zapodaj WD40.Tak się to robi fachowo. Prowadnica jest pod gumką i dodanie trochę smaru, np. grafitowego nie spowoduje problemów, a w razie dostania się tam wody trudniej będzie zagościć się korozji. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Poto jest gumka żeby woda nie dostała sie,a jak sparciała to lepiej wymienić.W ostateczności podczas zapieczonych prowadnic można użyć niewielkiej ilości płynu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 zapodaj WD40.Tak się to robi fachowo Widze że jesteś fanem WD40 - fakt on potrafi wszystko nawet można na nim piec naleśniki. Fachowo WD40 sie nie stosuje - ale to jest moja opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 zapodaj WD40.Tak się to robi fachowo Widze że jesteś fanem WD40 - fakt on potrafi wszystko nawet można na nim piec naleśniki. Fachowo WD40 sie nie stosuje - ale to jest moja opinia Tylko po spędzonych 8 godzinach dziennie w warsztacie samochodowym odrazu byś zmienił zdanie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Stosuje sie WD40 lub podobne, ale nie jako lekarstwo na wszystko !!! Wyparcie wilgoci, odrdzewianie - OK. Ale do smarowania jest cała masa lepiej do tego przystosowanych środków, i to różnych na poszczególne okazje. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.