pikus91 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 mi regenerowal ojciec wal nowy korbowod, lozyska, sworzen 4500km sciagalem niedawno cylinder i zero luzow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Do niedawna sam regenerowałem wały. Nic trudnego wtum zajeciu ... narzedzie do centrowania tez miałem proste;) Wały śmigały. Zawsze jednak wymianiałem komplet: korbe, oba łozyska i sworznie. Ale teraz gdy u mnie regeneracja wału od MZ kosztuje 80zł to dalem sobie spokuj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Zregenerowałem kiedyś wał w Charcie przy uzyciu młotaka i przecinaka do usunięcia swążnia, zmieniłem korbowód, swążeń i łożysko, nic nie centrowałem, silnik działał przynajmmniej 500 km, potem Chrata sprzedałem. Z Gilerą też do kowala chodzisz? Panowie to forum zwie się "mechanika 2T", a nie kowalstwo artystyczne, więc zachowajmy pewien poziom :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 sorry a co w tym trudnego jest potrzebna prasa zeby wybic sworzen i wsadzasz nowe lozysko sworzen korbowod sciskasz i pozniej wywazasz centrujesz montujesz jezdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek425 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam Panow, Moglibyście polecić jakiś dobry, kompleksowo do sprawy regeneracji podchodzący warsztat w Krakowie? Chodzi o wał do Awo Sporta (4t, 1959r.)Z góry dziękujęWojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Hmm zawsze myślałem że jak regeneracja wału, to mymiana łożysk igiełkowych, korbowodu, czopu... A tu piszecie o wymianie pojedynczych części... Co jak co, ale wg mnie szkłem d*py się nie utrze ;) Jak robić, to robić od A do Z i musi śmigać :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 WitamMam pytanie odnośnie zywotności regenerowanego wału.W rożnych publikacjach czyta się ( np. odnośnie Jawy Ts 350-regenerowany wał wytrzymuje około 5000 km) Podczas gdy niektórzy mechanicy i ludzie trudniący sie regeneracją mówią ,iż to bzdura.Komu tu cholera wierzyć?? :| Zastanawia mnie to bo regeneruję sobie w tsce i nie wiem czy to tak do końca opłacalne. Witam >> Dobrze zregenerować wał to dosć kosztowna sprawa ale jego wytrzymałość będzie taka sama jak nowego i jeśli masz kogoś komu możesz zaufać ze zrobi to dobrze to nie masz się co zastanawiać . Pozdro............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 regeneracja wału w 2T Wymiana korbowodu,łozyska stopy korbowodu, sworznia stopy korbowodu, łozyska główki korbowodu, sworznia główki korbowodu;] w jawie dochodzi jeszcze łozysk wału korbowego znajdujace sie na srodku miedzy przeciwagami prawegi i lewego gara;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.