Tobik Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 masz racje' date=' rzeczywiscie VS800 ma 4 zawory na cylinder. VS800 ma 50KM, vx800 ma 61KM, a od 96 roku ma 60KM (ostrzejsze normy). sa tez wersje vx800 z moca chyba 50 KM jak intruz, ale to sa wersje na rynek amerykanski i kanadyjski. A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda), ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.[/quote'] Dokładnie tak jak mówisz, Marauder ma taką wadę fabryczną. Po prostu trzeba olej tam dolewać do końca, bo ten minimalny poziom jest źle zaznaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Niki jakie koszta w serwisie ?? jeśli to nie tajemnica :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Powiem ci ze jest to bardzo wierna i wytrzymała bestjia dająca wiele frajdy z jazdy kumpel ma takową z przebiegiem przekraczajacym 100tys. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Nie wiem Darekcb500 czy to bylo do mnie , ale jeśli tak to wiem o tym doskonale . Latam nią 3 rok i sam wszystko robię przy swoim sprzęcie nawijająć przy tym coraz to więcej km ;) i nie koniecznie jak jest ciepło i słońce świeci . Zawsze daje mi to frajdę :twisted: :twisted: :twisted: Pozdrawiam Guti :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Ja za zwojego Vx dalem nicale 5 tys zl kupilem bezposrednio w niemczech a rok 92 wiec wartobylo.A teraz to juz nie Vx tylko kto to wie chyba tylko jakis Custom. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Czy ktos ma jakieś filmiki z VX-em 800? Ew. mp3 (wav) z dzwiekiem silnika? Prosiłbym też o szczegółowe dane techniczne tego mototcykla (przyspieszenie do 100, v-max, ew. o przysłanie mi instrukcji obsługi (serwisówki) na maila ([email protected])) jak również o opinie jego użytkowników. Patrzac na allegro zobaczyłem ze to całkiem przyjemny motocykl, nadajacy sie bardzo dobrze do turystyki. Mam znajomego który ma Honde VT 500C i drugiego z BMW K1200LT. Czy VX 800 dotrzyma kroku tym motocyklom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Witam tutaj troszke suchych danych http://www.chudzikj.republika.pl/VX800.htm . Dzwiek moge opisac tylko z Intruza bo posiadam 800 i jest naprawde zacny jeszcze jak wejdzie w obroty, mi bynajmiej sie wydaje ze smiało dotrzymasz kroku tym motocyklą bo jezeli mowa o jezdzie do 160 to spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Serwisówkę mam gdzieś na cd , jak znajdę w gratach to jakoś Ci podrzucę . Dzwięk jest całkiem przyjemny dla ucha , tylko dobrze jak ma zrobione wydechy bo seryjne w większośći przypadków dziwnie dzwonią dądz jak kto woli gwiżdżą , jeśli chodzi o tyurystyczne walory to chyba je spełnia , hondzie VT 500 dotrzyma kroku , i jeśli nie bedziesz się scigal z BM-ką to też spoko. Ogolnie poczciwy Motocykl , bezawaryjny , tani w utrzymaniu jak na swoją wielkość (2 garnki, napęd wał) , są różne wersje mocy : W niemczech , niektóre nają chyba coś kolo 37 KM, USA-Canada 50KM , Europa 60KM. Latam VX ponad drugi sezon jak coś to pytaj , chętnie pomogę 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Z suchych danych technicznych wnioskuje że na przyspieche nawet z BM-ą idzie łeb w łeb, gorzej z V-MAX ale to nie jest motocykl do szybkiej jazdy. Mam dopiero (co widać z profilu) 17 lat (i na razie troche mało kasy) ale już marzy mi sie turystyka mtocyklowa.Czy po założeniu owiewki (szybki -nie wiem co sie zakłada do VX-ów) oraz kufrów (przynajmniej dwóch) i napchaniu ich bagażem nie spada znacznie dynamika moto? (Czy mozna spokojnie wyprzedzać puszki w trasie?)Rozumiem ze 61KM jest to moc jaka powinien reperezentowac motocykl w stanie jak go fabryka stworzyła. Ale czy np. wersję 37 i 50KM da sie odblokować do pełnej mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Po założeniu małej szybki i dwa kufry dynamika znacznie nie spadnie , gorzej jest jak wypchasz te kufry rzeczami potrzebnymi do podróży i posadzisz na tył piekną pasażerkę to dynamika spadnie . . . Ale puszki można wyprzedzać (samemu bez bagażu i Pięknej pani na tyle) wersją 61 KM nie patrząć praktycznie jaka ta puszka :) Jak jeżdzę swoim VX-em z dziewczyną to wyprzedzanie nie jest już takie . . ."błyskawiczne" (z tym ze ja mam 183 cm i 85 kg a moja pasażerka 181cm i 65 kg i przypomonam , żę moja wersja ma 50 KM) Blokada musi być na gażnikach : dysze itd. czyli da się odblokować . Zdecydowanie moto za miękkie do szybkiej jady , a mam tył ustawiony na maksa twardość , i powyżej 140 km/h zaczyna bujać :? Ogólnie sprzęt nie jest supermocny superszybki i w ogóle , ale daje radę , do spokojnej turystyki nadaję się w 100% do tego bezawaryjny i tani w eksploatacji 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 183 cm i 85 kgidentiko jak jaJak jeżdzę swoim VX-em z dziewczyną to wyprzedzanie nie jest już takie . . ."błyskawiczne"Troche mnie zniecheciłeś tym zdaniem ale moto do tego stopnia mi sie podoba ze nie wiem czy nie wybrałbym go nawet zamiast FJ 1100 (która jest dużo szybsza ale niestety chłodzona powietrzem, naped na łańcuch i poza tym tak fajnie nie wyglada) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Stary V-ki RULEZ :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 V-ki owszem ale nie w stylu Harleya tylko jak już to jakies wysokoobrotowe (jak w VX-sie) lub dragowe jak w VN2000 (ach to jest sprzęt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 dragowe jak w VN2000 (ach to jest sprzęt) to nie drag to Cruiser własciwie podchodzi pod POWER Cruisera nie w stylu Harleya A V-Rod?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 no dobra V-ROD i ultra classic electra glide moze byc.to jaki motocykl można uznać za draga? Bo teraz to mi troche zamotałeś w głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.