Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

napisałem Ci własnie przed chwila na forum. gazeta.pl w sprawie naklejek, ale tu tez podam jeszcze raz te namiary :) skontaktuj sie z l3ftem z tego forum :) 492012 - numer gg L3fta

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdze vx em od wrzesnia ,nakrecilem dopiero nieco ponad 1000 km ale jestem bardzo zadowolony,motocykl jest wporzadku ,te marne wykonanie to tez nie tak do konca,ze kazdy vx ma przerdzewiale tlumiki i rame,w moim jedyne slady rdzy znalazlem gleboko za glowka ramy za filtrem przedniego cylindra pozatym ani tlumiki ani mocowania podnozkow no doslownie nic nie jest przyrdzewiale,moze po prostu ktos o niego dbal albo malo go uzytkowal :lol: co do jazdy to ja mam lozysko w glowce do wymiany wiec nie wiem czy dobrze sie nim jezdzi bo jak dla mnie to troche wali sie w zakretach i dziwnie rzuca ale to te lozyska jak wymienie bede mogl sie cieszyc jazda w pelni,no a mocy jest wystarczajaco jesli ktos nie lubi walczyc z wiatrem bo tak pow 140 km h to troszke wieje zreszto jak na kazdym nakedzie,no to narazie tyle,ogolnie polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej wymieniasz odkrecajac korek spustowy u doBu silnika i siltr oleju pod chlodnica,jest to jeden olej w calym silniku 2,8 litra klasa 10w/40 ,do wlewu chlodnicy dostaniesz sie odkrecajac lewy plastik za glowka ramy trzy imbusy czworki,tam jest korek wlewu,a po prawej stronie miedzy cylindrami jest zbiornik wyrownawczy plynu chlodzacego,no jak cos jeszcze to pytaj pozdrawiam.a tak wogole to juz masz vx a??czy dopiero chcesz kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem VX i po pierwsze nie rdzewiał. zawory cztery na gar. regulacja śrubami kontrowwanymi pod kapką na głowicy żaden problem. ale jest żle z gażnikami. ulozone jeden za drugim synchronizowane linką jednym słowem siara. zawsze miałem problem z tylnym garem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba sciagac kranika tylko go najpierw zakrec :lol: wystarczy zdjac siodlo i odkresic dwie sruby szostki i odloczyc przewod paliwowy' date='to wszystko ladnie zejdzie[/quote']

 

Dalej nie rozumiem, gdy odkręce te dwie śróby to bak zatrzymuje sie na tym pokrętle od kranika. Jak spóścić płyn z chłodnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zależy w jakim jest stanie ' date=' ale to nie dużo .10 tyś za ten rok . . . Może zamieśćisz jakieś fotki na forum :D Ja np. z chęcią bym je obejrzał . Pozdrawiam.[/quote']

 

Ze zdjęciami chwilowo problem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki rzeczywiscie maly blad :oops: musisz odkrecic plastik ale powinno wystarczyc jak tylko odkrecisz z tej strony co jest kranik i go troszke odchylisz bak wyciagasz razem z kranikiem tylko przewod paliwowy odlacz i zakrec kran,nic trudnego naprawde konstrukcaj vx a jest prosta jak budowa cepa,naprawde nic tam nie ma skomplikowanego,zeby spuscic plun musisz odkrecic najnizej polozony przewod to chyba bedzie ten przy pompie z tylu silnika po lewej stronie musisz zobaczyc bo nie spuszczalem jeszcze plyny ale taka jest zasada przy spuszczaniu plynu ,niki a powiedz mi czy u ciebie tez jest taki gwisd jak sie dodaje gazu na jalowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...