Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam :D VX-em(61KM) przejeździłem trzy sezony(przeważnie z moją kobitką 8) ), i z całą odpowiedzialnością moge Ci go polecić jako motocykl turystyczny. prędkości do 170km/h to dla niego pikuś, a solo dużo więcej.fakt że zawieszenie jest raczej miękkie, ale przy przelotowej na trasie tak 120-150km/h to jedzie się całkiem znośnie i stabilnie. mała szyba-jak najbardziej polecam(dużo mniej muszek na kurtce :-D , no i poprawa komfortu jazdy-mała ale zawsze). o urodzie tego motocykla nie pisze bo to kwestia gustu, ale dla mnie to jeden z najpiękniejszych motocykli, i pomimo zmiany sprzęta(bo nie można mieć wszystkiego :D ) zdania nie zmienie. pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zniechęcaj się Guziq i nie mam zamiaru nikogo zniechęcać do tego sprzeta , tylko staram się być obiektywny , bo fakt ze jeżdzę takim moto nie jest powodem żeby go wywyższać i zachwalać bez granic . Piszę co jest dla mnie w nim ok a co mi nie pasuje to wszystko .Dla mnie za mało mocy (50KM u mnie ale 61KM jak jeżdziłem to szału na mnie nie zrobił) . Do turystyki spoko zestaw, poradzi sobie , ale jak bedziesz śmigał obładowany i we dwójkę , to przy lepszych puszkach zostaw sobie większy odcinek drogi do wyprzedzania , bo często wafle w spotrowych wózkach lubią się pościgać z obładowanymi motocyklami , wiem z autopsji :D

(dla tego piszę ze wyprzedzanie nie jest wtedy błyskawiczne)

 

Moto ładne nie ma co ale jak by miał z 80 KM przy V-ce i twardzsze zawieszenie to by był idealny i wiele osób by go nie zamieniało na inne moto Prawda Dominik.vx800 ??

:D

Guziq jak Ci się podoba i najarałeś to spoko strzel sobie VX-a i podróżuj ile wlezie , bedziesz zadowolony

Taka jest moja opinia . Pozdrawiam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co racja, to racja. pare koników więcej by nie zaszkodziło.

mojego VX-a kupił 21-latek jako drugi matocykl(po Virówce535), i podejrzewam że będzie się z niego tak samo cieszył jak po przesiadce z GSX-a(27KM),aż do momentu gdy nabyłem kolejnego rumaczka :D

ale jak oglądam fotki z tych wszystkich wyjazdów to jakoś tak dziwnie się robi- ech wspomnienia

moja rada-jak pasuje Ci ten styl to kupuj śmiało, tylko sprawdź stan techniczny, a na pewno będziesz zadowolony, bo to wdzięczny sprzęcik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

czesc

 

jako ze chce kupic sprzeta i raczej zdecydowalem sie juz na VX 800 prosilbym o jakies opinie "uzytkowe" na temat tego motocykla.

mam tez dylemat czy nie bedzie on za maly dla mnie (190 cm, waga 130kg)

 

daj cie znamc kto jezdzi VX'em i jak sie sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

Właśnie stałem sie właścicielem VX'a, chciałbym dowiedzieć sie czegoś więcej o tym moto od użytkowników, oczywiście już wertowałem neta w poszukiwaniu wszelkich opisów oczywiście trafiałem na nie, przeglądałem prase dośc dobry jest opis w "Motocyklu używanym" ale w większości są to suche opisy :? Mógłbym prosić o jakieś cenne informacje eksploatacyjne czy też techniczne, jak moto się sprawuje w dalekch trasach idt.. . Dodam tylko na koniec, że nie jest to mój pierwwszy motocykl 8)

 

pozdrawaim

Sempo i czarny VX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witaj . Miałem VX-a 2 lata . Nie miałem z nim najmniejszych problemów . Wygodny tani w eksploatacji motocykl z pieknym brzmieniem silnika na głosnych wydechach :twisted: Tani w eksploatacji (2 gary , kardan, niskie spalanie , jedna tarcza tył -przód) . Dla mnie trochę za miekki , w zakretach zachowuje się specyficznie, i w miarę przyspiesza. Co do eksploatacji : zerkaj na okno oleju często bo potrafi łyknąć i to przy dawaniu z manetki całkiem sporo . U niektórych znamomych na zlotach widziałem , że silnik ciekł a mieli przebiegi mniejsze od mojego (poprostu uszczelki są robione z jakiegoś gównofilu i ciekną ) U mnie sie trafiło żę był suchutki. Silnik potrafi znieść spore przebiegi kolega z Pasłęka ma 140.000km i nie robił kapitalki. Seryjne wydechy potrafią "dzwonić" ale nie trzeba się tym przejmować bo to popularne w tym modelu . Mozna z tym walczyć ale prościej jest zrobić tłumienie po swojemu , przynajmniej dzwięk jest Piekny (bo na serji taki sobie ) . Zawory na śróbki (luz na zimnym 0.08-0.13) samemu można sobie ustawić po znakach na wale itd . jak bys chciał się pobawić sam to mogę dokładnie napisać co i jak . Ale jak miałeś już motocykle to pewnie sam doskonale bedziesz wiedział jak to sie ustawia. Nie wiem co jeszcze jak cos to pytaj . z Chęcią odpowiem . Ogólnie bezawaryjny sprzęt , godny polecenia . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

też ganiałem VXem dwa sezony i również mam jak najbardziej pozytywne wspomnienia. Do długich tras w spokojnym tempie motocykl jest super. Jakbyś miał jakieś problemy, na 4um jest jak widać sporo użytkowników i eks-użytkowników modelu. W razie czego wal.

 

Moje problemy z VXem:

- strzelanie w tłumiki, przerywanie pracy, nierówna praca - po sprawdzeniu wszystkiego, co mogło być przyczyną, przypadkiem dowiedziałem się od uzytkownika VS800 że miał identyczne objawy po poluzowaniu się klemy na akumulatorze. Rzeczywiście :P A ja wymieniłem świeczki, przewody, czyściłem i synchronizowałem gaźniory, ... już nawet zacząłem szukać modułu ... debil :D

- cieknąca uszczelka pod cylindrem po 30 tysiącach (i 10 latach od nowości) - rzeczywiście uszczelka zrobiona jest z jakiegoś gówna. Pomógł zakup i wymiana. Zakup w Larssonie kompletu na cały silnik to koszt rzędu 400PLN.

- tragedia z prowadzeniem w zakrętach - wymiana łożysk główki i wahacza to podstawa. Można dołożć progresywne sprężyny, trochę dodatkowo pomaga.

- słabe hamulce - stalowy oplot trochę daje, ale ciągle nie ma rewelacji. Koszt na przód to koło 120 pLN, więc nie tak strasznie.

 

PZDR

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze coś :D

- tak jak kolega powyżej łożysko głowki ramy leci częsciej niż w innych sprzetach i na wachaczu to było u mnie na głowce wymieniłem na łożysku nie zdążyłem :D

-w zakrety się wali skubaniec (to mi troche przeszkadzało)

-wymiana filtrów powietrza raz na jakiś czas oczyw. ale koszt 120 zł (Larsson) za sztuke na jeden gar jeden filtr :?

-szczęki ok 120 zł przód i podobne tył

-jak by trzeba tarczę wymieniać to 700zł przód z tego co mi koleś na zlocie powiedział (chcial sie wymienić jak dowiedział się ze sprzedaje , ale byłem twardy :-D

- olej i filtr standart cenowy (taniocha)

-bez zegarów nie proponuje podchodzic do ustawiania gażników (bo znam takich fachowców co na słuch ustawiaja :-D ja czasem dwa razy w sezonie ustawiałem na zegarach )

-jak pojeżdzisz w deszcz to proponuje po pierwsze , po skończeniu jazdy wodą z węża pod ciśnieniem umyć chłodnicę (bo jak się zalepi to przeważnie latem bedzie się włączał często wentylator) po drugie co jakiś czas użyć pasty czyszcząco woskującej na kolektory wydechowe i tłumiki bo szybko rzuca sie rdza .

- i jak zaczną Ci dzwonić wydechy to proponuje przerobić je na głośniejsze (wtedy byc może zakochasz się w VX-e jeszcze bardziej) mogę napisać jak kolega zrobił : przeciął obudowę dwóch tłumików wywalił seryjne wnętrznośći . wspawał w miejsce tłumienia rurkę bardzo gesto nawiercaną wiertłem 4 mm i owinietą kocem strażackim wspawał w tłumiki . dzwięk rewelqa :P bo na zupełne pustych trochę chu...wo . Ale to taka dygresja . jak kto lubi :P

 

jak cos przypomnę sobie to dopiszę . Pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tez dylemat czy nie bedzie on za maly dla mnie (190 cm, waga 130kg)

 

Nie będzie za mały . A jak chcesz opinjie urzytkowników to zerknij 3 najswieższe strony w tym dziale . Bo nie bardzo mi się chce pisać to samo. Ale jeśli jakieś szczególy chcesz sie dowiedzieć odnośnie VX-a to pytaj , chętnie odpowiem . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VX nie jest wcale mały. Zwróć uwagę na uszczelki pod cylindrami, bo ja musiałem wymieniać. W paru miejscach trochę lakier "gnije" i w moim przypadku musiałem wymienić uszczelki od teleskopów. Jak chcesz to mogę podesłać Ci trochę prasy na e-mail.

 

A tak poza tym, to od jakiegos czasu mie przeglądałem gazet. VX był gdzieś opisany? Bo dużo postów jest na jego temat, a chyba taki popularny jak CBR nie jest?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...