rzemyk90 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Cze. Mam taki problem. Otoz do mojego simsona skutera przelozylem silnik na taki co ma elektroniczny modul zaplonowy. I mam problem w tym ze nie wiem jak ten modul podlaczyc, wiem napewno ze dwa kable co mam teraz polaczona sa na 100 % dobrze. Nie wiem w kotrym miejscu masa. Chodzi mi o ten modul taki prostokatny, z 5 miejscami na wsuwki. Moze ma ktos jakis schemat instalacji simsona z modulem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 wpisz w google w grafice Schaltplan Simson a wyskoczy Ci pełno schematów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 wpisz w google w grafice Schaltplan Simson a wyskoczy Ci pełno schematów Dzieki. bylo full tego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 ej a jak zabiezpieczyć moduł żeby sie niepalił przy dużych obrotach bo jak mam obroty około 10 tys i mi sie cały czas pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 ej a jak zabiezpieczyć moduł żeby sie niepalił przy dużych obrotach bo jak mam obroty około 10 tys i mi sie cały czas pali jak ci sie pali?? :) A dobrze kable podlaczyles?? Sprawdz wszytkie kable co do modulu ida czy nie sa przetarte albo czy przebicie maja. A skad dym idzie?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 pali sie bo dostaje za duży prąd z cewki bo przecież to prawie 2 razy wieksze obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 pali sie bo dostaje za duży prąd z cewki bo przecież to prawie 2 razy wieksze obroty hm.... Tak nie powinno byc. Simson chyba tyle nie zakreci. Chyba go podrasowywales co? no nie wiem, nie powiem Ci. Poczekaj to moze jakis spec od simsonow tu napisze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Moze modul od jakiegos japonca :mrgreen: Ale ten twoj to juz sie spalil?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Może warto dać do kogoś kto dorabia moduły? 200zł za zrobienie to nie mało ale będziesz miał pewność że będzie dostosowany do tych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83819427 Popytaj tego gościa... Mi do jawahy elektronika sklecił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 chodzi mi o to czy można go jakoś zabezpieczyć bo jak sie nieda to se kupie m oduł od aprilli rx bo pasuje Simek rasowany i dlatego tyle kręci i sie m,oduł przepala teraz kupiłemi niechciałbym aby sie znowu spalił dlatego pytam czy można go zabezpieczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 10 tys i mi sie cały czas pali Za dlugi skok zeby tyle krecil przu 2 plukowym cylindrze no ale dobra;]No wiec tak pasuje od,rx,sendy:P Niemozna tego stlumic bo gdy odwiniesz np drut z cewki to bedzie gasl na malych obrotach..POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Przy takich obrotach zapłon elektroniczny może nie wyrabiać, już się z tym spotkałem (ktoś już miał taki problem)...po prostu nie jest stworzony do tak dużych obrotów :? Jedno co możesz zrobić to zmienić zapłon na platynki, albo wsadzić moduł np. ze wspomnianej Rx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Jak zmienisz zapłon na zwykły mechaniczny, wprawdzie trzeba do niego ciągle doglądać, ale ustawisz go sobie jeszcze dokładniej do własnych potrzeb :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 W rzt sa sportowe moduly, zaplony :mrgreen: Jak masz troche euro to kup. Tylko problem z przesyka z niemiec i jej koszty :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.