olek89 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Czy ktoś z Was miał do czynienia z obydwoma przeróbkami i może się wypowiedzieć jaką przeróbkę zastosować? Chodzi mi o te cylindry co sprzedają w Kemocie. Cylinder S60 nazwałem "9KM" bo jakoś go musiałem nazwać :D Czy lepszy jest seryjny 70ccm czy "tuningowy" 60ccm. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ja bym wzial 70cm najwyzej wypolerujesz kanaly i bedzie jak tuningowana 60cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksz Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A ja wolał bym kupić 60. Do 70 trzeba roztaczać kartery i można popsuć silnik jeśli zrobi się to nieumiejętnie. A taka 60 tuningowa swoją drogą nie bardzo wieże, że ma te 9 KM . Troche to dziwne jak na simsona ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Jeśli chodzi o kartery to dam komuś kto sie na tym zna. Myślałem że ktoś z Was miał do czynienia z 70ccm albo tą tuningowaną 60-tką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Jeśli chodzi o kartery to dam komuś kto sie na tym zna. Myślałem że ktoś z Was miał do czynienia z 70ccm albo tą tuningowaną 60-tką. Ja miałem 70ccm ale pisałem o tym ze 4 razy i już za 5 tego nie zrobie. Proponuje przejżeć forum i użyć opcji szukaj bo takich tematów było wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ja mam 60 z Kemotu i szczerze powiem iż żałuję że wywaliłem na to tyle kasy...niewarto :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 moze pwoiem cos co tobie sie nie spodoba,ale jak chcesz kupic nowy to kup orginal ale niemiecki i bedzie gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 A czemu miałoby mi się to nie spodobować ? :) A ten cylinder "wzmocniony" się różni czymś od tego zwykłego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 POwiem tak..Cylindry 60cmm-Troche lepsze sprezanie,lepszy moment obrotowy,wieksza moc przy malych obrotach To zaletaMinusy-Ciezszy tlok,Zamale kanaly(to samo co w 50cmm) po prostu niedopracowane sa te cylindry:P bo po za wiekszą pojemnoscia trzeba pobawic sie z kanalami:)Ale potem efekt jest naprawde mily :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Cylinder 60ccm z Kemotu daje sporo mocy na wysokich obrotach i v-max 85km/h kolega ma go simsonie, fajnie sie zbiera i kreci w obroty ale on ma jeszcze binga gaznik chyba to cos tez dalo i najwiekasa dysze w gazniku. Moim zdaniem nie warto bo ten cylinder kosztuje 340zl czy jakos tak a to sporo jak simson caly kosztuje 1500zl a gdznik kolejne 200zl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 A wiesz może gdzie kupił taką dużą dyszę do Binga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan_007 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Tez mysle o przerobieniu na s70, ile cos takiego przetłoczy na 100km?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 cylinder kosztuje 340zl I W tym o to momencie h.j wbijam:P Kupuje od kogos (albo gdy mam) Niemiecki cylinder 50cmm..Szlifuje go na 60cmm(Bez problemu) Kupuje tlok i pierscienie:P Powiekszam Kanaly,Wsadzam wal od s70, Zmieniam dysze w gazniku na 70-72 I Mam lepsze osiagi niz za ten cylinder 340 zl..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 olek89 dysze kupil w sklepie z czeciami do Mz i Simsona ale mozna zapewne je kupic rowniez w sklepie internetowym np. www.e-simson.debno.net. ale chyba musi to byc dysza specjalna do Binga a jak jej nie znajdziesz a bedziesz koniecznie potrzebowal to moge Ci ja kupic u mnie na miejscu i wyslac DiboS60 ja tez uwazam ze przesada z tym cylindrem ale wkoncu to RZT power 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Dzięki za pomoc Diabeł. Jak sie zdecyduje na przeróbke to dam znać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.