Petereq Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Witam wszystkich serdecznie !!!Mam taki dylemat - bo jak wiadomo kazdy wstawia na zime moto na jakis serwis w celu wymian oleju , filtrow oraz regulacji i synchronizacji gaznikow.I teraz wlasnie pytanie , jesli juz sam poradzilem sobie z wymianami lancucha , zebatek , filtrow i oleju - czy jest sens jechac na synchronizacje i regulacje ???Dodam ze moto po zlozeniu i zalaniu gaznikow pali od jednego kopa silniczek pracuje rowniutko , trzyma obroty - wszystko jak w szwajcarskim zegareczku !!!Wiec prosze was o wasze zdanie czy w takiej sytuacji serwis zimowy jest potrzebny i wydanie 300 - 500 zł jest konieczne czy to tylko sztuka dla sztuki skoro wszystko gra ??? MOTO Suzuki GS500 rok 1995 przebieg prawei 40 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Za samą synchronizację nie zapłacisz 300 - 500 zł tylko 10 razy mniej. Więc chyba warto. Pomyśl tez o zaworach, bo to jest znacznie ważniejsze niż gaźniki. Pawel No i standard - o co prosiłem w przyklejonym temacie ???? PODAJ rocznik motocykla, przebieg i wszystkie inne ważne informacje (historia wcześniejszego serwisowania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panz Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 warto pomyśleć o regulacji zaworów, luzy możesz posprawdzać sam a w razie czego regulacja w serwisie.Zajrzyj w serwisówkę tam masz opisane co trzeba! robić co sezon i naprawdę warto się tego trzymać w końcu nie napisano tego ot tak, lepiej wydać kilka stów by zaoszczędzić kilka tysięcy i nie wstydzić się swojego moto przy odsprzedaży.Chytry (bez obrazy :P ) dwa razy traci. Paweł mnie ubiegł :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Nie no spokojnie , moto to GS500 wiec nie jakies cudenko - rocznik 1995 wiec jeszcze sie prezentuje calkiem sympatycznie :P (owiewki five stars)Wiem wiem , ze regulacja zaworkow jest bardzo wazna - dlatego zadalem pytanie ludziom ktorzy dluzej w tym siedza ode mnie ( dla mnie to byl pierwszy sezon )ALe postepy robie spore sam potrafie duzo zrobic nie lece z kazda duperela na serwis !!! A jesli chodzi o pieniazki to wlasnie nie staram sie zaoszczedzic , bo wszystko staram sie robic na czas - czyli tak jak jest napisane w obsludze motoru.Chce znac opinie szerszego grona , stad ten temat.Dzieki za odpowiedzi i prosze o dalsze wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Podaj przebieg, to Ci powiem co powinieneś zrobić. Z tego co widzę, nie ruszałeś zaworów jak masz w posiadaniu ten motocykl. Zrób to więc, albo chociaż sprawdź luzy dla świętego spokoju. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 jak gs 500 to malo zaplacisz za regulacje. 2 zawory na cylinder dwa cylindry wiec nie wyjdzie drogo a zaworki sa wazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 czesc dzisiaj przepalałem swojego gs-a i znalazłem jeden mały wyciek przy filtrze oleju, luz bo i tak czeka mnie przed sezonem wymiana oleju no i filtra. Przed zimą zmieniłem łańcuszek rozrządu i zespół napędowy, zostało mi jeszcze dla Swiętego spokoju zrobic właśnie czyszczenie i regulacje gażników (KOSZT 80 PLN) więc raczej warto :!: Pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 No prosze - a u mnei czyste zdzierstwo - serwis gdzie chcialbym oddac moto zazyczyl sobie 140 za gazniki i 160 za zaworki :|Niestety u nas w Zagłębiu chyba na nizsze ceny nie mam co liczyc !!! Pawel co do tych zaworkow to masz racje jeszcze tam nie zagladalem, ale reszte juz zrobilem.A i jeszcze jedna rzecz przypomniala mi sie - mam jakis maly wyciek oleju ( jak sie pytalem to mowili mi ze to jest z napinacza rozrzadu).Wiecie na tym sie ciutke nie znam ale dla mnie to jest takie male cudenko znajdujace sie za cylindrami i spod niego wychodzi mi olej. (wydaje mi sie ze tam jest jakis oring do wymiany ) Wiec jesli ktos moze to potwierdzic lub powiedziec co to innego to bardzo fajnie byloby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Pod napinaczem w GS nie masz oringu, tylko zwykłą uszczelkę, którą przy odrobinie dobrych chęci można nawet wyciąć z odpowiedniego materiału. Co więcej, po dobrym odtłuszczeniu można zmontować to bez uszczelki na silikon. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 dokładnie tak! kup oryginalną uszczelkę i sam ją sobnie zamontuj jeśli podołasz co trudne rzec zej nie jest!pozdro :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Mam pytanie odnosnie cen, mam zamiar sprawdzic zawory, wyczyscic i zsynchronizować gazniki, czy cena teraz u mechanika bedzie niższa (zastanawiam sie bo kolega kupił sprintera i moto bym dowiózł bez problemu) ile moze taka operacja orientacyjnie kosztować(zawory nie klekoczą, dobrze pali), dodam ze to nie serwis tylko takie chałupnictwo.Głównie chodzi mi o cene, na jaką kase sie przygotować :?: :?: moto kawa zzr600 93 rok No niech ktoś zuci jakąś cene :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 (zawory nie klekoczą Tak off topic. Nie będę klekotać w tym modelu, bo mają one tendencje do skracania luzów. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Pod napinaczem w GS nie masz oringu, tylko zwykłą uszczelkę, którą przy odrobinie dobrych chęci można nawet wyciąć z odpowiedniego materiału. Co więcej, po dobrym odtłuszczeniu można zmontować to bez uszczelki na silikon. Tak racja właśnie nie dawno to robiłem u siebie to nie takie trudne a uszczelkę zrobiłem sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.