Skocz do zawartości

wysokie wolne obroty - aprilia rs 125


evolis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po ciezkich problemach z odpaleniem rs'ki w koncu sie udalo po wymianie swiecy :P

 

Po odpaleniu obroty sa 5-6 tyś :-x

 

Uszczelnilem silikonem gume wychodzaca z filtra powietrza, laczenie filtra z gaznikiem jest dobrze spasowane i zabezpieczone opaska. Zakrecilem calkowicie srubke od powietrza, obroty minimalnie spadly o 100-300 :/

 

Zdecydowalem sie przejechac kawalek na takich obrotach(z zakrecona srubka od powietrza), motor po 100m zaczal tracic moc w efekcie zgasl. Odpalilem pojechalem, znowu zgasl a pozniej przestal odpalac.

 

Silnik jest nowka po remoncie, zrobione z 20km i przerazily mnie te wysokie obroty prawie,ze na starcie - mam nadzieje,ze silniczkowi nie zaszkodzi :cry:

 

1. Czy minimalne pekniecia na kolektorze dolotowym moga byc przyczyna tych wysokich obrotow?

2. Dlaczego mogl niechciec wkrecac sie na wysokie obroty przy probie ruszania, ktora opisalem? (czego efektem bylo gasniecie)

3. Mogli mi cos spieprzyc mechanicy przy wymianie simeringow, uszczelek itp i stad te obroty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozbyłem się tego problemu poprostu czyszcząc gaźnik. wymieniłem paliwo w baku oraz świece. Sprawdź linkę od gazu' date=' może się gdzieś klinuje.[/quote']

 

sory, ale jezeli piszesz mi takie porady na wysokie obroty to sie troche nie znasz.. no ale ambitny chlopak jestes, prubojesz "cos' wymyslic :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory' date=' ale jezeli piszesz mi takie porady na wysokie obroty to sie troche nie znasz.. no ale ambitny chlopak jestes, prubojesz "cos' wymyslic [/quote']

A co miał Ci napisać żebyś zegary wymienił :?: To też może być przyczyną tych obrotów. A po drugie to skoro robili Ci silnik to idz do nich i powiedz co się dzieje skoro silnik po remoncie to nei powinno tego być :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed naprawa silnika bylo prawie ok, raczej mial za duzo paliwa. Silnik wyciagnalem sam i zawiozlem sam silnik do mechanika, pisze tu zeby uniknac kosztow jezeli w moim przypadku nie chodzi tylko regulacje gaznika.

 

Srubka ze sprezynka czy bez sprezynki jest do ustawiania powietrza ?

 

Byc moze zakrecilem calkowicie doplyw paliwa i dlatego gasl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku śróbka ze sprężynką służy do paliwa, bez do powietrza. Sprawdź kranik, może musisz go przeczyścić.

Co do moich umiejętności...faktycznie nie jestem żadnym mechanikiem ale też miałem takie kłopoty jak twoje i poradziłem sobie z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIKUNI a z tymi śróbkami massz racje :oops:

 

[ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 04-02-2006, 20:11[/i:] ][/size:]

A masz w ogóle paliwo w baku?? Ja też kiedyś byłem pewien że mam. W efekcie siedziałem nad motorkiem pare godzin.

A silnik pracuje Ci jakby delikatniej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...