evolis Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Witam Po ciezkich problemach z odpaleniem rs'ki w koncu sie udalo po wymianie swiecy :P Po odpaleniu obroty sa 5-6 tyś :-x Uszczelnilem silikonem gume wychodzaca z filtra powietrza, laczenie filtra z gaznikiem jest dobrze spasowane i zabezpieczone opaska. Zakrecilem calkowicie srubke od powietrza, obroty minimalnie spadly o 100-300 :/ Zdecydowalem sie przejechac kawalek na takich obrotach(z zakrecona srubka od powietrza), motor po 100m zaczal tracic moc w efekcie zgasl. Odpalilem pojechalem, znowu zgasl a pozniej przestal odpalac. Silnik jest nowka po remoncie, zrobione z 20km i przerazily mnie te wysokie obroty prawie,ze na starcie - mam nadzieje,ze silniczkowi nie zaszkodzi :cry: 1. Czy minimalne pekniecia na kolektorze dolotowym moga byc przyczyna tych wysokich obrotow? 2. Dlaczego mogl niechciec wkrecac sie na wysokie obroty przy probie ruszania, ktora opisalem? (czego efektem bylo gasniecie)3. Mogli mi cos spieprzyc mechanicy przy wymianie simeringow, uszczelek itp i stad te obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Na 90% lewe powietrze, ale którędy się dostaje to musisz poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja pozbyłem się tego problemu poprostu czyszcząc gaźnik. wymieniłem paliwo w baku oraz świece. Sprawdź linkę od gazu, może się gdzieś klinuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja pozbyłem się tego problemu poprostu czyszcząc gaźnik. wymieniłem paliwo w baku oraz świece. Sprawdź linkę od gazu' date=' może się gdzieś klinuje.[/quote'] sory, ale jezeli piszesz mi takie porady na wysokie obroty to sie troche nie znasz.. no ale ambitny chlopak jestes, prubojesz "cos' wymyslic :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 To też może wydać Ci się głupie. Ale takie objawy silnik wykazuje gdy brakuje mu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 sory' date=' ale jezeli piszesz mi takie porady na wysokie obroty to sie troche nie znasz.. no ale ambitny chlopak jestes, prubojesz "cos' wymyslic [/quote']A co miał Ci napisać żebyś zegary wymienił :?: To też może być przyczyną tych obrotów. A po drugie to skoro robili Ci silnik to idz do nich i powiedz co się dzieje skoro silnik po remoncie to nei powinno tego być :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 przed naprawa silnika bylo prawie ok, raczej mial za duzo paliwa. Silnik wyciagnalem sam i zawiozlem sam silnik do mechanika, pisze tu zeby uniknac kosztow jezeli w moim przypadku nie chodzi tylko regulacje gaznika. Srubka ze sprezynka czy bez sprezynki jest do ustawiania powietrza ? Byc moze zakrecilem calkowicie doplyw paliwa i dlatego gasl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 W moim przypadku śróbka ze sprężynką służy do paliwa, bez do powietrza. Sprawdź kranik, może musisz go przeczyścić.Co do moich umiejętności...faktycznie nie jestem żadnym mechanikiem ale też miałem takie kłopoty jak twoje i poradziłem sobie z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 a gdzie indziej czytalem,ze na odwrot. Ze sprezyna sluzy do regulacji biegu jalowego a bez do regulacji paliwo-powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 A więc silnik zasysa "fałszywe" powietrze, co z twojego opisu wynika że jest to bardzo prawdopodobne, albo masz zbyt dużą ilość nagaru w komorze spalania(co jest mało prawdopodobne skoro silnik jest po remoncie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 gaznik masz dellorto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 MIKUNI a z tymi śróbkami massz racje :oops: [ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 04-02-2006, 20:11[/i:] ][/size:]A masz w ogóle paliwo w baku?? Ja też kiedyś byłem pewien że mam. W efekcie siedziałem nad motorkiem pare godzin. A silnik pracuje Ci jakby delikatniej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Weź WD40 czy CX 80 i popsikaj łączenia gaźnika z cylinderem - jeśli wzrosną obroty to na babk lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 ja zaraz po odpaleniu na ssaniu mam wysokie obroty (jakie nie wiem bo mi obrotomierz nie dziala )na pewno powyzej 3tys,ale po odjeciu ssania i jakichs 30 sek spadaja i jest ok Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 W zimie, po odpaleniu, normalną sprawą jest że silnik przez parę chwil wchodzi na wysokie obroty, musi się rozgrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.