scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 No nareszcie... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 No nie było co opijać, wygrała Wisła....8-(( Tak, że nawet 0,7 nie pękło... A co do tych gnoj... to dawno ich powinni pozamykać!!! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 dobrze Seba, że chociaż Ty tęskinłeś :P pozdrawiam z mokrej i zimnej (6C) W-wyKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Opiesze teraz Ducati 748.Moj Ducati 748 S- zwany Klekotkiem- kolor czarnyPoj: 748, stopien sprezania: 11,5Moc silnika podawana przez fabryke: 97 KM przy11000 obrMoc zmierzona na tylnym kole( przez Czasopismo Motor Cycle) : 748- 98 KM przy 11000 obrMoment napedowy 72 Nm- 8700 obrWersja SPS- 100,3 KM przy 11350 obr i moment 72 Nm przy 8900obrZ tym ze krzywa momentu i mocy SPS jest gorsza- do 7000 obrotow jest mniejsza niz w zwyklej wersji, dopiero potem sie wyrownuje i w max obrotach moc jest wieksza.Moc zmierzona przez czasopismo niemieckie w 2000 roku-wersja 748 S: moc zmierzona na sprzegle: 107 KM przy 10600obr, moment napedowy 78 Nm przy 8500.V max. (fabryka): 245 km/h, SPS: 250 km/hV. Max zmierzone przez Motor Cycle:748- 248km/h, SPS: 261 km/hV max zmierzone przez Motorrad: wersja 748 S - 252 km/hPrzyspieszenia: 1/4 mili(Motor Cycle): 748- 11,5 s.(190km na koncu prostej 748SPS-11,08(203 km/h na koncu prostej)Podwozie: rama ze stali chromomolibdenowej o symbolu: ALS450 , wyprzedzenie i kat glowki ramy (u mnie )regulowany, amortyzator skretu, rozstaw osi- 1410, wysokosc siedzienia 790, masa sucha 202 Kg.Teleskopy przod Showa w pelni regulowane(napiecie, dobicie, odbicie), tyl w pelni regulowany u mnie Sachs(napiecie, dobicie i odbicie)Serwisowanie: Sprawdzenie i ewentualna korekta luzow zaworowych, wymiana oleju z filtrem- co 10000 km, lub co roku. Luzy zaworowe: zawory ssace- 0,10-0,12, wydechowe-0,15-0,17, DESMO:0,05-0,08(dla ssacych i wydechowych).Wrazenia z jazdy: Motocykl tylko dla koneserow- miekkodupy zostaja w domu!!Twardy i bezkompromisowy- zaskakuje jednak plynnoscia jazdy i oddawaniem mocy, b. ladnie chodzi po zakretach. Standardowo opony z tylu 180/55/17 , przod 120/60/17, u mnie jakis murzyn zalozyl 190-tke i nie jest latwo zamknac opone- chociaz taki Mistrzu jak moj brat zrobil to z dziecinna latwoscia, po zalozeniu karbonowych wydechow - bardziej przelotowych Klekotek szybciej i jeszcze latwiej wkreca sie w obroty, powodujac subiektywne odczucie "przyrostu mocy"- jednak prawdopodobnie moc bez odpowiednich korekt w komputerze spadla- mi to nie przeszkadza- a wydech, dzwiek i te wkrecanie sie w obroty -pdoba mi sie bardzo.Z uwag: u mnie murzyn zakladajac szeroki kapec przy montazu zapomnial dolozyc takiej stalowej podkladki przy tylnej zebatce- i odlew kola zahaczal o stabilizator zacisku- dobrze ze w pore to zauwazylem i zalozylem potrzebna podkladke(zauwazylem odrobiny pylu atopu alu. na kole), nawet w nowym motocyklu trzeba zmienic system filtracji powietrza- poniewaz ten stosowany przez fabryke nie jest zbyt solidny- jak ktos jezdzi i po szutrach i piachu musi koniecznie o to zadbac. Ziarenka piasku spod kola wpadaja wprost do airboksu- i jak gabka w airboxie sie troche przekrzywi mamy piach przy lejkach- ja narazie poradzilem sobie w ten sposob ze wzmocnilem gabki drutem miedzianym by pewnie dotykaly sicanek airboxu i nasaczylem plynem do filtrow gabkowych, pozatym wysmarowalem tym plynem cale wnetrze airboxu-przez co odrobiny przyklejaja sie do scianek , ale widzialem inny- lepszy sposob bezposrednio na lejki nalozone byly druciane siateczki i na siateczkach byly nasaczalne filtry z gabki- trzeba tylko odpowedniej gabki do tego- no i moc chyba nieco spadnie.Z uwag: niektore wersje przygotowywane na np tor maja wymontowany termostat- lub termostat o innych wlasciwosciach(u mnie brak jest termostatu), trzeba wtedy pamietac o dlugim nagrzewaniu motocykla- bo caly czas chodzi "duzy" obieg i moto nie lapie dobrze temp-efekt: duze spalanie. Mialem do porownania 749- i jakos nie ma zbyt wielkiej jak dla mnie roznicy oprocz tej ze 749 to motocykl bardziej komfortowy i plynniej oddaje moc- praktycznie chodzi rowno w calym zakresie obroow- jednak ostatnia wspolna jazda po Mazurach zadala klam mniejszej mocy i osiagow 748 w porownaniu do 749- chyba ze kierowca byl slabszy(ale Rychu o 10 lat dluzej jezdzi ode mnie) no i faktem jest ze w deszcz ta szeroka opona powodowala ze od czasu do czasu ciarki przechodzily mi po plecach- wystarczylo zmienic odrobine tor jazdy na mokrym swiezo plozonym asfalcie a tyl Klekotka odjezdzal mi w bok- ale jak lapnalem suchego to i na kolo pare razu mi poszedl.To chyba tyle- jak cos byscie chcieli jeszcze dajcie znac. Ide teraz sprobuje zrobic zdjecia- ale gdzie je walnac- zebyscie obejrzeli?? Pozdr.Janek-Klekotek. Jeszcze do Tematu 748- Uwaga! Przy zdejmowaniu zb. paliwa- nalezy ostroznie odlaczac szybkozlaczki- sa z kruchego plastiku i latwo sie lamia- pamietac nalezy o dokladnym nacisnieciu blaszek- odblokowaniu i dopiero potem delikatnie wyciagnac ruchem lekko obrotowym szybkozlaczke.Seria 748-916 ma tez przypadlosc w postaci slabego zgrzewu w miejscu laczenia zb. paliwa z rama przed siedzeniem kierowcy- praktycznie w nowym modelu trzeba te miejsce wzmocnic dokladnym spawem. Czyli wymontowac zb. paliwa , zdemontowac pompe(ostroznie!!z montazem sa wielkie problemy przez ten wielki uszczelniajacy O-ring- ja skladalem wkrecajac odpowiednie srubki i popychajac do srodka odpowiednie wczesniej posmarowany o-ring delikatnie i rownomiernie-skladalem to 1,5 godz!) ) wlew paliwa i ze srodka te przewody gumowe i zostawic trzeba oprozniony wczesniej zbiornik na 2-3 miesiace do odparowania i tak potrzebna bedzie potem ostroznosc w spawaniu!. To chyba tyle- jak cos mi sie przypomni to dam znac. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 a przed zamknięciem powinni ich "lekko" przeczołgać po stadionie :biggrin: a z innej bajki - Capirossi zajął 3 miejsce w klasyfikacji generalnej MotoGP a dziś w Valencji Ducati pobiło na głowę inne (głównie japońskie) sprzęty :bigrazz: Troy Bayliss (mistrz SBK 2006) był pierwszy a Capirex zajął 2 miejsce Forza Ducati :P :icon_evil: :banghead: :biggrin: ps - nastawiłem sobie nagranie wysciugu - tylko du** nie zmieniłem czasu w sprzęcie i nagrałem do momentu startu wysćigu - normalnie załamać się :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 no dzięki Janku za tyle informacji o Twoim sprzęcie :biggrin: - jest co czytać, łącznie z poradami praktycznymi, które ja sobie już kopiuję do podręcznego spisu, który może kiedyś będzie do wykorzystania :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 A ja mialem na dzisiaj ambitne plany-chcialem z banda endurakowcow z Lomzy+ Rychu zrobic wyprawe terenowa do mego brata na wies- zadzwonilem do Rycha juz prawie ubrany a tu lipa- wszyscy sie przestraszyli paskudnej pogody i tego ze byl kapusniaczek(oprocz oczywiscie mnie) i musialem zostac w domciu- ale przynajmniej zbieram punkty na nastepny raz:-))) . Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 To ja mam dla Ciebie dobrą wiadomość, wczoraj jak się pakowałeś, to przejrzałem rysunki naszych widelców teleskop. i myślę, że można zmienić śruby od góry i będzie przynajmniej regulacja napięcia wstępnego sprężyn a tłumienie to już chyba tylko olej...Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) ja niestety obawiam się, że na ten rok już jest koniec z jazdą - ja nie mam enduraka i raczej poczekam do wiosny (choć nigdy nie wiadomo jak będize za 1-2 tygodnie - może będie sucho, a wtedy wio koniku :P ) Edytowane 29 Października 2006 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 To ja dzisiaj nawet nie wpadłem, żeby się gdzieś wybrać, u nas od rana leje jak z cebra, a przed 2 godz. była taka burza, że myślałem, że mi drzewa powyrywa w ogrodzie...Tak Panowie ona już sie zbliża... ale przetrwamy! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 To ja mam dla Ciebie dobrą wiadomość, wczoraj jak się pakowałeś, to przejrzałem rysunki naszych widelców teleskop. i myślę, że można zmienić śruby od góry i będzie przynajmniej regulacja napięcia wstępnego sprężyn a tłumienie to już chyba tylko olej...Pozdro no to fajnie - może coś będzie można "pogrzebać" przez zimę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 no my dla odmiany rano po wczorajszej kolacji uskuteczniliśmy po śniadaniu spacer (byliśmy w Osuchowie koło Mszczonowa w przepięknym majątku Platterów) na 20ha działce z 7 stawami i starodrzewem, a potem obowiązki - reprezentowanie firmy w oficjalnych spotkaniach - ale fajnie było bo byłem ze swoją rodziną :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Tak, tak, coś wytoczyć, nawiercić, nagwintować, zamontować.... i flaszka... a nie narzekać, że nie ma regulacji i się nie da!Przejżę jeszcze i porównam rysunki jutro bo w domu mam tak szybkie łącze modemowe, że jak się loguje na forum to zdążę herbatę zrobić i wypić, hihihi... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Przeglądałem sobie ostatnio ofertę MotoGuzzi, i w oczy rzucił mi się model.... ma bardzo muskularną sylwetkę fajną ramę, zadupek podobny do Duca i nieźle się prezentuje na tle innych produktów tej marki, choć przyznam, że nie jest to fajerwerk techniczny, to jest to motocykl z duszą.Kris jak to się stało, że przesiadłeś się z choppera na motocykl o charakterze prawie sportowym???Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Przeglądałem sobie ostatnio ofertę MotoGuzzi, i w oczy rzucił mi się model.... ma bardzo muskularną sylwetkę fajną ramę, zadupek podobny do Duca i nieźle się prezentuje na tle innych produktów tej marki, choć przyznam, że nie jest to fajerwerk techniczny, to jest to motocykl z duszą.Kris jak to się stało, że przesiadłeś się z choppera na motocykl o charakterze prawie sportowym???Pozdro jak to się stało? jak by to powiedzieć - zacząłem jeździć z kolegami w dalsze trasy (500 - 700 km) i na mojej Wdówce było cięźko z innymi motorkami jeździć i po 3,5 roku chopperowania wyszło jak jest teraz :P . Jak bym mił kaskę to nadal bym jeszcze posiadał chopperka - bardzo fajna przygoda :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.