Frencci Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam przymierzam sie do kupna wymarzonego ducati 748, moze ktorys ze szcesliwych posiadaczy tego wspaniałego motocykla napisze jak jest comfort jazdy chodzi mi o to czy da sie w miare znosnie pokonywac dluzsze trasy mysle tu o 200-300 km, jak sie prowadzi i czy faktycznie jazda tak obciaza nadgarstki jak to pisza Ps prosilbym o sczere odpowiedzie, jesli beda negatywne to tak to nic nie zmieni ale chcialbym wiedziec na co sie pisze kupujac ta (smialo juz tak mozna pwiedziec) IKONE dzieki za wszyskie odp pozdro Tez mam ok 170cm i daje rade na 998 a to taki sam uklad. Jak Janek pisal- i tak trzeba stanac co 200km wiec nie jest zle. Sa Finowie, ktorych zdjecia sa zamieszczene na wielu portalach, ktorzy smigaja na jakim starym superbiku z przyczepka po Europie. Kolega z klubu, ktory mieszka w Bydgoszczy ma prawie od nowosci 916 i zjezdzil z zona cala Europe takze...tez polnocne krance. To kwestia jedynie dopasowania sie i tyle. Pzdr,J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 comeflywithme23 ja rozmawiałem z Rychem w temacie tej z linka :buttrock: 748 wersja limitowana służyła w NIU JORKU jako reklama sklepu z ciuchami dla pedziów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comeflywithme23 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mi to tam nie przeszkadza ze ta wersja kojarzy sie z gejami, nic do nich nie mam, a jak myślcie przebieg na poziomie 11 000 km jest realny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 No i Ropucha się dowiedziałeś dlaczego z 748 trzeba często zsiadać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 nie wersja jest dla pedziów tylko akurat ten reklamuje sklepy dla pedziów, i radze brać Duca po 1998 roku :buttrock: nie możebyć Stachu przmówił!!! kiedy :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Napisałem Come... mniej więcej n/t tych wcześniejszych wersji... jednak może lepiej, żeby ktoś porządny sprzętem się zaopiekował, a nie żeby gnił u tych gości, a że taką miał przeszłość, to jeszcze jeden argument do obniżenia ceny... a pedały takimi sprzętami nie jeżdżą, nie ma co się martwić...Nie wiem czy przebieg oryginalny, trzeba obejrzeć i podumać... Pozdr. J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comeflywithme23 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Panowie po powaznej rozmowie z Ropuchem nie wiem do konca czy kupowac ten siwy http://www.moto.allegro.pl/item880647741_d...ane_100szt.html, ktory mam zaklepany bo tam niby sa klopoty z elektryka, moze lepiej kupic np takie cos http://allegro.pl/item896256866_ducati_748...imowa_cena.html lub http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1695938, moze ktos cos wie o tych motocyklach, wiem ze troche dupe truje ale to jest moj pierwszy duk i nie chce trafic na jakis wysluzony egzemplasz bo ja mam tak ze jak cos nie zacznie notorycznie psuc to jeszcze nie daj Bog na japonca sie przerzuce, zalozenie jest takie ze ten duk to ma byc moja dzidzia z ktora bede do konca wiec bede wdzieczny za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Generalnie, żeby mieć pewność to trza nówkę z salonu, a używka to zawsze jest wliczone ryzyko, musisz to brać pod uwagę... Drugi motocykl jest Świeżaka z Forum(jest też na forum Desmobsession), a trzeciego bym sobie odpuścił, ponieważ zbiornik nie przylega dokładnie do ramy- jeśli tak był exploatowany to od kosztów zakupu odlicz koszt ewentualnego remontu silnika, lub wymiany silnika- ponieważ zb. paliwa od góry tworzy airbox...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comeflywithme23 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jannikiel a co sadzisz o tym siwym, tak jak mowilem Ropuch mowil ze jest problem z regulatorem napiecia jesli kleknie a ponoc lubi klekac wiec tego sie boje, bo jesli chodzi o przebieg to niby jest oryginalny gdyz jak bylo wczesniej pisane ten siwy sluzyl jako element wystawy w sklepie? Glownie chodzi mi o to czy te regulatory faktycznie za sa takie awaryjne Jannikiel a co sadzisz o tym siwym, tak jak mowilem Ropuch mowil ze jest problem z regulatorem napiecia jesli kleknie a ponoc lubi klekac wiec tego sie boje, bo jesli chodzi o przebieg to niby jest oryginalny gdyz jak bylo wczesniej pisane ten siwy sluzyl jako element wystawy w sklepie? Glownie chodzi mi o to czy te regulatory faktycznie za sa takie awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 No tak jak pisałem wcześniej, wszystko jest sprawą do ogarnięcia, trzeba tylko odpowiednio do tego podejść...Rysiek właśnie ma nówkę regulator na sprzedaż... Resztę odpowiedzi na pytania wysłałem Ci na pocztę...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Cześć "come...", to drugie moto z aukcji, której link zamieściłeś powyżej, to rzeczywiście moto naszego klubowicza i mogę powiedzieć, że to co jest napisane w opisie aukcji jest zgodne z prawdą. I do tego nówki opony wartości ponad 1000 zł... Wracając do regulatorów napięcia to trudno jest je "ubić" chyba że mają słabe chłodzenie. Ja bym się nie sugerował takim duperelem jak regulator napięcia, dużo ważniejsza jest kondycja silnika oraz jak był eksploatowany, bo tu w razie awarii "możesz iść w koszty". Pozdr Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Panowie po powaznej rozmowie z Ropuchem nie wiem do konca czy kupowac ten siwy moze ktos cos wie o tych motocyklach, wiem ze troche dupe truje ale to jest moj pierwszy duk i nie chce trafic na jakis wysluzony egzemplasz bo ja mam tak ze jak cos nie zacznie notorycznie psuc to jeszcze nie daj Bog na japonca sie przerzuce, zalozenie jest takie ze ten duk to ma byc moja dzidzia z ktora bede do konca wiec bede wdzieczny za wszelkie sugestie Trzeba było brać tego drugiego, czerwonego :-) Wersja S, full wypas, super zadbany, wszystkie przeglądy, opony. Tyle tylko, że już nieaktualne... Powodzenia w szukaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Swiezak- a nie sprzedales czasem gdzies pod Poznan? Ktos mnie pytal o Twoja Duke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Świeżak a czym będziesz pomykać jeśli można wiedzieć jak to nie tajemnica?? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 No przeca Maćko ma jeszcze Terblanche Superbike Replica zwane 999 Pozdr. J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.