Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No w tym konkretnym wypadku to na jedno wychodzi :) Kolego Pozytywnie Zakręcony - Potwory Rządzą Światem !! :clap: Prawda, Sihaja ? Jeśli nie jeździsz dużo turystycznie powinieneś być zadowolony z wyboru Monstera. A suche sprzęgło - przejedź się, jeśli masz możliwość, a będziesz wiedział, czy Ci ono pasuje, czy nie. IMHO - trzeba się z nim polubić. S2R - jak najbardziej tak. Tylko, wiesz... Raczej czerwony :) W końcu to Ducati... Przepraszam szanowne ducatistki za pominiecie,lecz nie było to celowe. Jest to moje drugie podejście do włoskiej marki....wcześniej myślałem o SS a i skreślałem Monstera-co było błędem.Doszło do tego że kupiłem japonię,gdyż dobrej Duci nie znalazłem :lapad: .Co do suchego sprzęgła,naturalnie chciało by się zobaczyć na własnych łapkach jak to działa-szelest mi się podoba :lalag: .Niestety z możliwościami już gorzej.... Pytanie za którym Monsterem się rozglądać?Chce mieć motocykl z charakterem i takiego"potwora z pazurem" coś w stylu S2R ale 1000 odpadają z racji pokory i strachu przed przesadną mocą :lalag: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Nie mocą a momentem... bo mocowo podobnie do dużego jajka..., ale kurde nie rozumiem, w M 1100 masz narazie jeden z najlepszych silników Ducati chłodzonych powietrzem, a wtryski Weber Marelli rządzą światem, a co za tym idzie, przekonasz się że w Ducati można wykorzystać moment napędowy i niekoniecznie od razu zwiedzać "zielone", jedynie musisz przestawić się na dość specyficzny sposób jazdy Ducatem, tutaj konieczny jest balans ciałem, no i ma mały promień skrętu, ale to specyfika zawieszenia i sterowności wyniesionej z wyścigów... Cóż jeszcze mogę dodać, chyba tylko to że o typowym dla japończyków katowaniu czy jeździe na kole musisz zapomnieć( nie znaczy że tego Duc nie potrafi- a i owszem przychodzi b. łatwo), chyba że w przerobisz "trochę" silnik...ponieważ może się mocno zemścić, tak samo trzeba dbać o reżimy serwisowe- tutaj nie można sobie pozwolić na pewne odstępstwa, czyli luzy na czas i paski też na czas... Jeśli masz zamiar jeździć w większości po mieście, a od czasu do czasu poza, to może pomyśl o zmianie przełożeń, bo niektóre potrafią na 1 biegu 110km/h wyciągnąć, za to poniżej 3000 obr lepiej nie schodzić...co do suchego sprzła, to w Ducati wg. mnie to drugie clou po rozrządzie desmodomicznym, jednak musisz posłuchać, jek to pracuje i samemu stwierdzić czy pasuje czy nie...Pozdr. J- 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Wlasnie chodzilo mi o moment obrotowy a nie moc-mea culpa :smile: Akurat motocykla nie wykorzystuje do jazdy na"czerwonym polu",a latanie na tzw gumie jest nie dla mnie.Motocykl wykorzystuje raczej spokojnie(chodzi mi o japonie którą posiadam)-w srednim zakresie obrotow.Co do serwisowania-zapewne robil bym wszystko w caferacer-a z czasem gdybym sie wprawil to sam bym podlubal :lalag: (oczywiscie to co samemu zrobic mozna). Janku mówisz o Monsterze 1100 czy Multistradzie? Na którym potworzątku skoncetrować swoje poszukiwania? Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Monster 1100 będzie drogi, a Multi, nie każdemu się podoba - ma dość kontrowersyjny wygląd- jednak pod względem wygody- chyba nie ma lepszego Duca, jak masz blisko do Caferacera, to przymierz się może coś dla siebie wypatrzysz...najlepiej to dogadaj się z Edkiem-Edhaustem może Ci pokaże to i owo (ahahahahahaaaa), ma ST 4S i jego Baśka ma Monstera S4, a jak będziesz w okolicach Łomży-Jedwabnego to są 2 sztuki 1098, 2 sztuki 999, Monster 695 + Desmowariaci...co powiedzą Ci co i jak z Ducatami...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Powiem wam że jeździłem nowym Monsterem 1100 co Motostodoła może potwierdzić :notworthy: . W nim sprzęgło jest suche ale jakby go nie było i cholera wie czy to z powodu małego przebiegu egzemplaża 4tysie km czy też coś pozmieniali i już mniej hałasuje.A prawdą jest to że możesz kiedyś wpaść do mnie do Modlina ,polukać i posłuchać naszych klekotów.Basi S4 klekocze inaczej bo ma odkrytą osłonę i stalowe sprzęgło a mój ma oryginalną osłonę i aluminiowe sprzęgło które wydaje inne dźwięki.Również u mnie kilka garaży dalej kolega ma czerwone ST4 i też może udostępnić,odpalić itp. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 musisz najlepiej sie pomierzyć do tego modelu co Cie interesuje, ponieważ każdy jest inny. Kolejną sprawą jest to gdzie będziesz jeździł, co chcesz nim robić no i twoje gabaryty ja jeździłem monsterem 2 sezony mam 189 cm wzrostu i na początku było róznie ale z czasem było lepije. Teraz jeżdże ST i to moim zdaniem dla mnie dobry wybór choć w przyszłości myśle nad S4R :icon_mrgreen: bo monster to monster :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andryś Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No to mam mistrza konstruktorów w sbk w 2009 roku jestem dumny że śmigam DUCATI:) gratuluje wszystkim:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desmojaro Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No to mam mistrza konstruktorów w sbk w 2009 roku jestem dumny że śmigam DUCATI:) gratuluje wszystkim:)) Forza! :) i tylko za Ducati i Ferrari lubię Włochów... :) no może jeszcze za tiramisu... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Jaro zyje! Hurraaa! :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 musisz najlepiej sie pomierzyć do tego modelu co Cie interesuje, ponieważ każdy jest inny. Kolejną sprawą jest to gdzie będziesz jeździł, co chcesz nim robić no i twoje gabaryty ja jeździłem monsterem 2 sezony mam 189 cm wzrostu i na początku było róznie ale z czasem było lepije. Teraz jeżdże ST i to moim zdaniem dla mnie dobry wybór choć w przyszłości myśle nad S4R :icon_mrgreen: bo monster to monster :buttrock: Edzio nie omieszkam ktoregos dnia napisac na PW celem osłuchania i przymiarki do Potworów,dzieki :flesje: :lalag: Jakie gabaryty?? 186cm wzrostu i ok 95kg wagi.Co chce robić na Monsterze??Z racji jego jedno-osobowości raczej 60%miasto 40% jakaś bliższa trasa ;) Teraz mam japońskiego szybkiego(tylko z nazwy :icon_razz: bo gabaryty ogromne)turystę i w sumie tej turystyki z racji wolnego czasu mało uprawiałem. A jak z cenami przeglądów i standardowych napraw?Nie ukrywam że bardziej pasował by mi sprzęt wyposażony we wtrysk paliwa :icon_razz: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Jan nikiel kiedyś mi powiedział tak jak będziesz gdzieś jechał Monsterem i nie będzie możliwości przrjezdu to weźmiesz go pod pache i se pójdziesz :clap: Monster to małe moto gabarytem ale to jest prawdziwy wojownik mówie np o S4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHALSKI Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Jedno jest pewne jeśli masz możliwość sprawdzenia wielu opcji to korzystaj a na pewno coś przypasujesz do swojego charakteru, miałem możliwość siedzieć na kilku rożnych modelach mógłbym wiele o nich powiedzieć i je opisywać ale dopiero jak wsiadłem na S4 to nie wiedziałem co powiedzieć bo nie dało się tego opisać, monster mania jest jak choroba jak raz się zarazisz już się nie wyleczysz a wciąga na zawsze.... :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 KingRider juz nie myslisz o ss1000? 749 i ss maja podobne osiągi ale ss ma lepszy dół. Z drugiej strony choć SS mi się podoba i jest moto niepowtarzalnym to 749 swoim wyglądem rozwala. Podziekowania dla wujka Terblanche`a. Jak projektował SSa wział przedawkował towar dwukrotnie a przy 749/999 aż 4-krotnie(stąd na owiewkach napisy DesmoDue i Desmoquattro) i chwała mu za to :clap: Powiem Ci,że byłem na urlopie w Italii i kilku gości mnie zaczepiało odnośnie SSa, że rzadki model i takie tam. Byłem w szoku bo nie widziałem ani jednego SSa. Prawie same monstery. Rzadkość modelu, o tak święta racja- potwierdzam z autopsji kręcąc się po PL :biggrin:ale , że w Italii? to mnie zaskoczyłeś-mile :wink: Duke, a o którym ja Ducati nie myśle :icon_mrgreen: wszystkie są piękne i gdy poznaje bliżej dany model rozważam, jak to by było :crossy: W planach mam 749, ale jak to wyjdzie, sama nie wiem. Jeśli piszesz, że SS ma lepszy dół, dajesz mi znowu do myślenia...Tak naprawdę powinnam porządnie się przejechać jednym i drugim dopiero stwierdzić co mi przeznaczone :wink: eee kocham te włoskie grzechotniki :buttrock: Forza Ducati Ducatisti! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No i skubaniutka jest już w moim garażu. Multistrada 1000DS ze sprzęgłem suchym, jak piaski pustyni Gobi. No i grzechocze, jak wściekły teksański grzechotnik. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHALSKI Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No i skubaniutka jest już w moim garażu. Multistrada 1000DS ze sprzęgłem suchym, jak piaski pustyni Gobi. No i grzechocze, jak wściekły teksański grzechotnik. :flesje: Gratulacje!!!!! :smile: :smile: :smile: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.