Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

ja do multi zapłaciłem 340zł ale przynajmniej jest gwarancja i głowa spokojna. pewnie jak duke też mnie porwali, ale należy pamietać że w moto są inne przeciążenia niż w samoczodzie lub innych produktach, też w zamiennikach zamiennych dedykowanych pod konkretny produkt czymś ta taniość musi się przekładać i to nie zawsze będzie tylko logo firmy. pozdrawiam.

 

 

 

Sprawdzajcie ceny czesci na Thorn'ie. Nie moga byc w serwisach ceny wyzsze...a nawet niektorzy klubowicze maja male znizki w Poznaniu ;-]. Ale niestety tego trzeba samemu pilnowac...wiemy jak jest przeciez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do multi zapłaciłem 340zł ale przynajmniej jest gwarancja i głowa spokojna. pewnie jak duke też mnie porwali, ale należy pamietać że w moto są inne przeciążenia niż w samoczodzie lub innych produktach, też w zamiennikach zamiennych dedykowanych pod konkretny produkt czymś ta taniość musi się przekładać i to nie zawsze będzie tylko logo firmy. pozdrawiam.

 

 

Ludzie do Multi przy jednym wałku w głowicy 340pln za komplet? :banghead: :eek: :icon_eek: ale się dajecie w ch.......a robić .Ja w jednym z najpożądniejszych pod Warszawskim autoryzowanym serwisie Ducati gdzie zawsze i wszystko kupowałem po cenach katalogowych a nie z sufitu (info na priwa) do ST4S gdzie paski są dłuższe po 93 zęby (bodajże) bo to 4 zawory na cylinder i po 2 wałki w głowicy ,zapłaciłem 280pln.Pablo z Kielc potrzebował zakupić kluczyk do Ducati surówkę z czipem do immobilajzera nie zaprogramowanego, w jednym z serwisów Warszawskich usłyszał 250pln ,a cena katalogowa w tym moim usłyszałem 97pln netto, długo by takie przypadki wymieniać. Reasumując zanim się zdecydujecie na zakup dzwońcie do kilku przedstawicieli Ducati nie tylko w jednego .A ci moi również wysyłają pocztą.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze informacje napewno pomogą mi w wyborze. Zdecydowałam, że kupuje oryginały :bigrazz:

 

 

Orginały różnią się od tych co kupiłem do Monstera że moje mają białe napisy i nie posiadają magicznego napisu DUCATI a tak poza tym to są paski Gates tak jak Orginały ,i pewien jestem jednego że te moje są też robione dla Ducati bo żaden inny pojazd nie jest produkowany na takich paskach :icon_mrgreen:

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginały różnią się od tych co kupiłem do Monstera że moje mają białe napisy i nie posiadają magicznego napisu DUCATI a tak poza tym to są paski Gates tak jak Orginały ,i pewien jestem jednego że te moje są też robione dla Ducati bo żaden inny pojazd nie jest produkowany na takich paskach :icon_mrgreen:

Zgadzam sie z panem Edwardem ;) Ale jest jeden problem do 620 i 750 ida inne paski niz do 900 i po 1 nawet orginalne sa drozsze. Pozatym ciezko znalezc zamienniki, szukalem tez jakis czas pasków Getsa ( bo sa to te same paski jeno bez napsisof Ducati ) i niemam punktu zaczepienia. Znalazlem do starszych modeli oraz do 900 a do 750 brak. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstąpiłem dziś wracając z pracy do chłopaków zapytać ile właściwie kosztują te paski do Multi ,na prędce powiedzieli że 70 albo 90pln sztuka ale na bank nie więcej niż 100pln ,a nie mieli możliwości sprawdzić dokładnie bo mi się spieszyło a musiałbym dysponować numerem katalogowym Ducati .Ale 340pln za komplet? :banghead: :banghead: :banghead: Ździerstwo

 

A to link do zdjęcia z paskami Gates jakie zakupiłem za 74pln komplet do Basi Monstera 900 z 97r są tam czytelne wszystkie oznaczenia

 

http://edzio35.wrzuta.pl/obraz/oQCbb90E3U/

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie do Multi przy jednym wałku w głowicy 340pln za komplet? :banghead: :eek: :icon_eek: ale się dajecie ( ... )przypadki wymieniać. Reasumując zanim się zdecydujecie na zakup dzwońcie do kilku przedstawicieli Ducati nie tylko w jednego .A ci moi również wysyłają pocztą.

 

Człowiek całe życie się uczy ale następnym razem czemu nie, bo na razie mam spokuj na 2 lata, jeszcze się tylko zastanawiałem nad filtrem KN ponieważ u mnie "na wiosce" :biggrin: dużo kurzu a przydało by się co jakiś czas zajrzeć i przeczyścić - suma sumarum na razie zakupiłem orginał 109zł tylko proszę nie pisz,że przepłaciłem :banghead: :icon_eek: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie kupiles te paski w takiej cenie? Moze odradzimy ludzi forumowiczom?

 

 

sprawdziłem właśnie w sklepie internetowym za sztukę kosztują 144 zł tu strona

http://ducati.torn.com.pl/palio/html.run?_...Sum=-2110922682

i nr katalogowy 73740211A, pewnie coś mi się pomyliło sory bo robiłem też sprzęgło i parę innych rzeczy, wieczorkiem zerknę w fakturę z serwisu i napiszę dokładnie ile mnie ta przyjemność kosztowała. SORKI ZA BŁĄD JESZCZE RAZ - moto robiane w Boldor

 

 

 

PROŚBA DO MODERATORA NIE MOGĘ W DOMU KORZSTAĆ Z FORUM, NIE CHODZI, CZY COŚ ZROBIŁEM NIE TAK (muszę w pracy)

Edytowane przez RuBBeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co wy tam nazekacie wymiana paska i ustawienie nierzadu ;) w autoryzowanym serwisie Ducati w Dublinie to koszt 800e btw wlasnie mialem okazje sie przejechac na monsterze 400 po Dublinie :crossy: tyle ze to wogule nei jedzie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i odebrałem fanty podane przez Ryśka -tłumiki:icon_eek: kurde taka ilość tych tłumików że z miesiąc mi zejdzie:2 tłumiki od 999,2 od 1098, Aprilki RSV 1000, 2 od CBR 1000 z 2006, jeden od CBR 600 z 2006, jeden od GSF 1250, jeden nowy nawet nie wiem od czego, ale lubie to i od jutra zaczynam.Kurde ale rozebrać ten tłumik od 999 :icon_eek: będzie przesrane podwójna obudowa itp,a jaki skurczybyk ciężki :banghead:

Przyszło mi do głowy :icon_idea: że może kozę do grzania w garażu na jakimś złomie okolicznym kupię i nie myliłem się :clap: -Koza prawie 50kg żelastwa za całe 60pln podwójne dżwiczki itp z blachy 5mm -rewelka.Jeszcze tylko odprowadzenie spalin i można startować.

Muszę przyznać że ta ałkcja z tą blachą perforowaną odniosła skutek :icon_mrgreen: , już mi tylko pół arkusza zostało ,niebawem będę musiał pojechać po nastempny albo i odrazu 2.Widzę że jest więcej takich zapaleńców jak ja którzy lubią coś zmienić osobiście w swoich sprzętach

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka Aprilia Etv- moj braciak jezdzi na RSV-ce - daleko mu do Caponordow, Wiader i tym podobnych Wi stormów... :icon_mrgreen: , gadales z Ryskiem n/t przerobki 999-? Jak by co to skonsultuj z nim. Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka Aprilia Etv- moj braciak jezdzi na RSV-ce - daleko mu do Caponordow, Wiader i tym podobnych Wi stormów... :icon_mrgreen: , gadales z Ryskiem n/t przerobki 999-? Jak by co to skonsultuj z nim. Pozdr. Janek 748 S.

 

 

Szacun -masz racje RSV .

ETV to popierdułka jakaś. Kumpel miał taką i poszedłem na skróty.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...