Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Cagiva bazuje na Ducati - podobnie w innych modelach korzystają głównie z jednostek napędowych Ducati.

Co do części - gdzieś na forum już była jakaś dyskusj ana ten temat.

 

W Polsce w tym roku pojawił sie nawet oficjalny importer Cagivy Firma P.U.H M.Mleczek z Myślenic - info pod adresem http://www.husqvarna-motocykle.pl/ :banghead:

 

jak widać maja jeszcze Husqwarnę i Agustę :banghead: - ceikawe jak idzie im sprzedaż i serwis?

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra malowanie, coś jak u mnie!! Bardzo polecam, ten wzór to synonim sportu. Jest trudny do wykonania, środkowy pas się maluje, wąskie paseczki są wycinan z folii i naklejane. Jednak warto. U mnie taki pas idzie przez całe moto - przedni błotnik, zbiornik, zadupek oraz świętek pamięci tył motocykla:

 

 

a jam dodatkowe pytanie - skąd brałeś naklejki Ducati - czy zamawiałeś gotowe od Ducati (które jak sprawdzałem są bardzo drobie), czy ktoś Ci robił na zamówienie? Czy są one pod warstwą lakieru, czy sa nalepione na wierzchu?

 

Pozdrawiam,

krzystzof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, źle sie zrozumieliśmy, ja tylko chciałem napisać, że oprócz silników Duca :banghead: , montują także silniki Suzy :banghead:

A co do raptora to strasznie mi się podoba jego agresywna sylwetka, szkoda silnik nie jest z "jedynie słusznej stajni"

KMC, jeśli koniecznie chcesz włoszczyznę, a niekoniecznie Duca, to pomyśl o MotoGuzzi Breva, -klasyczna sylwetka i łagodny charakter, lepszy moment obrotowy, lepszy do jeżdżenia we 2 osoby od monstera :biggrin:

Pozdrawiam

 

PS. Jak tam Krzysiu po weekendzie, pojeździłeś z tą nowo poznaną monster-fanką???

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, źle sie zrozumieliśmy, ja tylko chciałem napisać, że oprócz silników Duca :flesje: , montują także silniki Suzy :biggrin:

A co do raptora to strasznie mi się podoba jego agresywna sylwetka, szkoda silnik nie jest z "jedynie słusznej stajni"

KMC, jeśli koniecznie chcesz włoszczyznę, a niekoniecznie Duca, to pomyśl o MotoGuzzi Breva, -klasyczna sylwetka i łagodny charakter, lepszy moment obrotowy, lepszy do jeżdżenia we 2 osoby od monstera :)

Pozdrawiam

 

PS. Jak tam Krzysiu po weekendzie, pojeździłeś z tą nowo poznaną monster-fanką???

Pozdro

 

co do "wywyodów" dot Cagivy to wydaje mi się, że zacziłem wcześniej, tylko chciałem sie podroczyć trochę :banghead:

 

co do w'endu - niestety spędziłęm go w pracy, tylko w niedziel byłem doinstalować spoiler pod silnik, ale nie miałem nawet czasu pojeździć :biggrin: - po prostu załamka i złość :banghead: mnie brała bo pogoda była fajowa na przejażdżkę.

 

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to żal serce łamie :banghead:

Ja wczoraj też nie bzykałem po okolicy - spotkanie rodzinne- ale dziś rano już pełen zapału pomykałem z zaparowaną szybką :banghead: przy temp +5C do pracy. Zaraz wychodze do domu a mój monsterek przebiera pewnie juz kółeczkami na parkingu :biggrin:

Pozdro Seba

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy sprzęcie melvina wygląda raczej blado

 

te, koles.....zejdz z melvina bo mi sie robi duszno :biggrin:

motorek wyglada ok, ale ta oslone sprzegla to bys sobie mogl zmienic podczas zimy; jak myslisz?

 

 

a jam dodatkowe pytanie - skąd brałeś naklejki Ducati - czy zamawiałeś gotowe od Ducati (które jak sprawdzałem są bardzo drobie), czy ktoś Ci robił na zamówienie? Czy są one pod warstwą lakieru, czy sa nalepione na wierzchu?

 

nie wiem skad dominik bral naklejki, ale jak chcesz to ja ci tu kupie oryginalne i posle. one przychodza w takim zestawie iles tam ich jest, nie pamietam, i masz po kilka roznej wielkosci

a musza (well, musza, nie musza ale ladniej wyglada) byc definitywnie pokryte bezbarwnym lakierem

 

 

Obawiam się tylko o jedną rzecz - przy malowaniu trzba będzie zdjąć zbiornki i go rezbroić. Nie jestem pewien, czy potemnie będzie problemów z przeciekami - jak to było opisywane na DML'u - to mnie trochę martwi :)

 

ja sie na tym nie znam, ale co wiem z pewnoscia ze DML to jest amerykanska strona a my wiemy jacy amerykanie sa; oni kreuja watki pd tytulem "gdzie chowasz czapke jak jedziesz mororem" :buttrock: :biggrin: SLOWO - jest taki w General Monster czesci.......a ty sie dziwisz ze im sie baki przy zdejmowaniu rozklejaja :crossy:

 

wezmiesz dobrego polskiego speca i wszystko sie da zrobic, nie poc sie bez powodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
mi też się wydaje, że lepej będzie pomalować (wcześniej przygotowując podłoże zgodnie ze sztuką lakierniczą) i podem ze 2 - 3 warsty lakieru bezbarwnego dla zabezpieczenia.

 

Ależ oczywiście, że u mnie całość jest pokrywana kilkukrotnie klarem, czyli lakierem bezbarwnym. Same paseczki, te czarne małe, są wyklejane, na to wszystko jest lakier.

 

Co do motywu pasa i klaru na niego to u Ciebie Krzysztof raczej wątpię. Klar nadaje połysk, więc chyba czarny mat pójdzie w kąt. Są co prawda klary matowe. Nie znam się niestety, musiałby to ocenić lakiernik. Pozatym pas musiałbyś również mieć w macie, w połysku wyglądałby dziwnie na matowej reszcie - anyway duża kombinacja.

 

Obawiam się tylko o jedną rzecz - przy malowaniu trzba będzie zdjąć zbiornki i go rezbroić. Nie jestem pewien, czy potemnie będzie problemów z przeciekami - jak to było opisywane na DML'u - to mnie trochę martwi

 

Do malowania zdejmujesz tylko sprzączkę, wlew paliwa i mocowanie przy ramie i wypinasz czujnik poziomu paliwa. Nic nie powinno się rozszczelnić. W każdym razie za żadne skarby nie wykręcaj czujnika paliwa. To dziadostwo jest na plastikowym gwincie, wkręcić to odpowiednią siłą tp wielka sztuka, gdyż można to łatwo przekręcić - ja to przekręciłem kiedyś, Nowy czujnik to 400 zł, nie idzie kupić samego dokręcanego elementu. Lipa.

 

skąd brałeś naklejki Ducati - czy zamawiałeś gotowe od Ducati (które jak sprawdzałem są bardzo drobie), czy ktoś Ci robił na zamówienie? Czy są one pod warstwą lakieru, czy sa nalepione na wierzchu?

 

Naklejki Ducati Corse, oryginalne od dealera Ducati. Położone są oczywiście pod klarem.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....KMC, jeśli koniecznie chcesz włoszczyznę, a niekoniecznie Duca, to pomyśl o MotoGuzzi Breva, -klasyczna sylwetka i łagodny charakter, lepszy moment obrotowy, lepszy do jeżdżenia we 2 osoby od monstera :biggrin:

 

swietna sugestia :buttrock:

macalem go w sklepie i bardzo mi sie podobal. teraz guzzi stanelo znowu na nogi i te nowe modele wygladaja super

jezeli nie wloski, to nie mozesz pominac bmw; recze ze znajdziesz tam cos dla siebie.......a domek moze poczekac :)

albo tez idz tam gdzie dywizjon 303 http://www.triumph.net.pl/index2.php

Edytowane przez melvin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do motywu pasa i klaru na niego to u Ciebie Krzysztof raczej wątpię. Klar nadaje połysk, więc chyba czarny mat pójdzie w kąt. Są co prawda klary matowe. Nie znam się niestety, musiałby to ocenić lakiernik. Pozatym pas musiałbyś również mieć w macie, w połysku wyglądałby dziwnie na matowej reszcie - anyway duża kombinacja.

 

 

po prostu pomaluj (daj do pomalowania) 3 pasy matowym lakierem i po klopocie

chcesz to przyklej naklejke a jak jej nie pociagniesz przezroczystym lakierem to nie koniec swiata i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...