Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

a chlodnice oleju przy okazji znalazles?

 

Ta agusta to jakas taka dziwna, dobrze to okresliles -"KOZA", tylko rozki i brodke dorobic :)

 

zobacz tutaj na fotki

http://twistingasphalt.com/index.php/archi...e-dont-tell-me/

 

ja bym jej z garazu nie wygonil; jak na tym siedzisz to malizna sie wydaje, przedniego kola nie widzisz, uda ci sie mieszcza idealnie pod plaski bak co w polaczeniu z oparciem stop na podnozkach daje ci super trzymanie

brzmi zajebiscie, silnik kreci sie jak wiertarka

a szczegoly sa tak dopieszczone ze stercza dostajesz patrzac na same felgi :)

 

 

ps

DOBRANOC panom

01.30 - czas do wyrka bo jutro ma byc lampa i trzeba nad rakiem skory popracowac

Edytowane przez melvin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile w europie kosztija

on swoj zestaw kupil przez kumpla z DML i jesli mnie pamiec nie myli to dal AUD$2.5K (PLN5.770) co bylo OKAZJA

ale "na zywo" jest to super system; jego tez nagramy; do tego to klekotanie otwartego sprzegla :)

a te 10 szprychowe marchesini to sa nieziemskie. S4Rs ma rowniez czarny swingarm

 

wg dyno testu zalaczonego do tlumikow, moz sie zwiekszyla do 136KM (+6KM); ze nie wspomne o utracie wagi

 

no to cena faktycznie zajefajna - do mojego monsterka za cały zestaw chcieli coś ponad 5 tyś pln (jakieś 2.200AUD$).

 

dla mnie skolei Agust awygląda nieziemsko - cudeńko (ale to rzecz gustu)

 

Z tą chłodnicą u Scitro to chyba ją wygrzało :) , że zniknęła z Monsterka 600 :(

 

pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
W zasadzie to dałem sobie już spokój. Co jakiś czas wymieniam tylko płyn hydrauliczny i jest git. Płyn kosztuje grosze, sama operacja wymiany dużo czasu nie zajmuje więc nie narzekam.

 

 

A zrobiłeś już tak jak radziłem i zdjąłeś kapę od strony sprzęgła oraz docisk sprzęgła i sprawdziłeś stan łożyska, na którym pracuje wodzik idący przez silnik? To łożysko często się zaciera i wodzik nie kręci się na łożysku, tylko wokół własnej osi i wierci w wysprzęgliku. Sprawdź to koniecznie. Pochyl moto na drugą stronę, aby nie wylać oleju, odkręć kapę, odkręć spreżyny, zdejmij docisk i sprawdź łożysko.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Opony: ja mam założonego nowego ME-Z4 z tyłu, nadaje sie to w ogóle do jazdy po torze???

 

Mój przyjacielu, ten klocek nie nadaje nie tyle na tor, co na jakąkolwiek jazdę. Miałem kiedyś coś takiego i już więcej tej traumy nie chcę powtarzać! Załóż sportową oponę. Zejdzie 3 razy szybciej, ale poznasz swoje monstrum od nowa. Poza tym zawsze są opony użwane. Sam jeżdżę na używkach (2-3 zestawy w sezonie :biggrin: )

pzdr

 

 

Ałaaa, piękne, aż mnie w majtach ścisnęło :bigrazz:

 

dzis zaparkowal kolo mnie facet na NOWCE mv agusta brutale 910.........super-koza!!!

http://www.mvagustausa.com/web-mvagusta/Brutale_910.html

 

E, Robert, co prawda włoskie, ale czwórka rzędowa???? Nie do przyjęcia opcja!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E, Robert, co prawda włoskie, ale czwórka rzędowa???? Nie do przyjęcia opcja!!

 

 

ze nie wspomne o nissin hamulcach i jak-w-porsche lampie (co bylo jednym z kryteriow projektu)

ale w sumie, na zywo.........siedzac na brutale wgniotlbys bak paliwa okazyjac emocje, uwierz mi :biggrin:

ale ze my mamy ducati wiec pffuuu! brzydkie brutale, kupa zlomu

 

 

lepiej nam powiedz, kto sebastianowi podpieprzyl chlodnice oleju z monsterka 600? czy tez makarony zapomnieli w fabryce zalozyc?

ty mysl a ja ide (jade) do "bar coluzzi" na kawke :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumiki ładne, wrocil juz ten twoj kolega od dzwieku, moze jakies male porownanie, bo my tu za woda nie slyszymy co sie tam w Sydney tlucze!

 

masz tu dupiana namiastke ktora paul dzisiaj dal na DML - lepsze bedzie w przyszlym tygodniu

 

http://smg.photobucket.com/albums/v206/pcl...nt=DSCN0069.flv

 

 

 

 

 

Serio tej chlodnicy tam nie ma?

 

fakt - nie ma

nabijamy sie z biednego seb, ktory pewnie raport na policji zlozyl ze mu na strzezonym parkingu chlodnice oleju gwizdneli...........a tu sie okazuje, ze wczesne modele monster tego drobiazgu nie mialy; nawet wczesne 620 tez nie mialy

wiem, bo dzwonilem do mojego mechanika ktory jest kopalnia info o monster

 

przynajmniej cos sie dowiedzielismy nowego :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

ja tak nieśmiało chciałem podrzucić jeden temat, który jaoś chyba nam przeszedł bez podkreślenia na naszym forum

 

Mamy - w sensie Ducati ma, misztrza świata na 2006 rok w SuperBikach Troya Baliyssa (tu Melvin chyb amoże być dumny, jako rasowy australjiski polak :biggrin: ) http://www.ducati.com/racing/00_home_racin...?family=sbkteam.

 

Wydaje mi sie, że warto tupowiedzieć o takim przyjemnym dla nas (przynajmniej dla mnie jako użytkownika Duca, mimo, że nei sportowego modelu, ale może w przysżłości :lalag: ) fakcie. Zespół DucatiXerox i sam Troy (którynie jest młodzikiem) zrobił wielka robotę i "dokopał" wielu zawodnikom na innych (głównie japońskich) sprzetach, a co najfajniejsze - ma tytuł jeszcze przed zakończeniem serii i zdobył do w zasadzie w domu Ducati - na torze Imola.

 

 

 

Forza Ducati :bigrazz:

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...