scitro Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 W 748 po wykreceniu imbusowej sruby i zdjeciu amorka skretu odkreca sie sruby mocujace golenie do polki- puka sie to i owo i zdejmuje najpierw polke a dopiero potem centralna srube... Pytanie po co psuc cos co jest fajne i zdaje egzamin, nie psuje sylwetki motocykla- mozna przeciez przesiasc sie na Monstera, a jak Ducati nie pasuja to na Bandita czy inna cebeerke.... Wywołałem wilka z lasu...hihihihi...Ja też wyciągnąłem szczurka z kąta, trzeba będzie posprawdzać to i owo, a na poniedziałek prognozują +8- to może usunę kurz z kominów :icon_mrgreen: ...Sebo Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) UUUUHUUU- to ja Wasz wilk :biggrin: ;) Ze zdjec wynika ze u P. Nowaka tez trza zdjac najwpierw polkie- na samem dole tej ladnej centralnej zasrubki jest kolnierzowe zatoczenie i za cholere nie da sie odkreciec przez polkie.A jesli chodzi o stylistykie masz racje to jest moje subiektywne zdanie wiekszosci :biggrin: Lepszy patent dla panow majacych problem z zasznurowaniem butow na stojaco ma firma SATO- "lamane" podwyzszane polowki kierownicy- majom taki patent ze prawie czopperowa kierownice mozna sobie zrobic...i jakosc wykonania powala "superbike"- ale to tez moje subiektywne zdanie:-)))Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Ps. Ladnego i tak masz tego Supersporta- zamiast tej kierychy mozna np zainwestowac w pokrywki na zbiorniczki sprzegla i hamulca, albo Powercommandera+ fiter Pipercross+ Twoj wydech( z tego co pamietam dobrze "otwarty"), doda 3 KM, ale za to wygladzi charakterystyke momentu obrotowego...Pozdr... Edytowane 11 Stycznia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 UUUUHUUU- to ja Wasz wilk :wink: :lalag: Ze zdjec wynika ze u P. Nowaka tez trza zdjac najwpierw polkie- na samem dole tej ladnej centralnej zasrubki jest kolnierzowe zatoczenie i za cholere nie da sie odkreciec przez polkie.A jesli chodzi o stylistykie masz racje to jest moje subiektywne zdanie wiekszosci :bigrazz: Lepszy patent dla panow majacych problem z zasznurowaniem butow na stojaco ma firma SATO- "lamane" podwyzszane polowki kierownicy- majom taki patent ze prawie czopperowa kierownice mozna sobie zrobic...i jakosc wykonania powala "superbike"- ale to tez moje subiektywne zdanie:-)))Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Ps. Ladnego i tak masz tego Supersporta- zamiast tej kierychy mozna np zainwestowac w pokrywki na zbiorniczki sprzegla i hamulca, albo Powercommandera+ fiter Pipercross+ Twoj wydech( z tego co pamietam dobrze "otwarty"), doda 3 KM, ale za to wygladzi charakterystyke momentu obrotowego...Pozdr...Janku ja poprostu na orginalnej kierce wymiekam, zrobie 300 km dziennie i dochodze do siebie 2 tytgodnie. Nie chce rezygnowac z ducati. Moze dzieki kierce ABM bede wspominal fajne wypady a nie bolace stawy. Co do wygladu to prosta sprawa ze co orginal to orginal. A powercomander moze tez przyjdzie czas. Pozdrawiam.PS Co do Twojego cytaty niebardzo czaje - trzeba odkrecic dekielek zaznaczony na foto czy stukac pukac zeby zaszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) Najsamwpierw poswiec od dolu w ta gorna polke, za dobrze nie widac na zdjeciu, ale prawdopodobnie jest ten sam system jak w 748- gdzie zeby zdjac polke wystarczy odkrecic srube imusowa i poluzowac imbusy trzymajace polke do goleni i imbysy od kierownicy i popukac gumowym mlotkiem- powinna zejsc...a centralna ta ladnie wykonczona nakretke odkreca sie po sciagnieciu polki- tak przynajmniej jest u mnie- zeby sie upewnic poswiec od dolu w polke i popatrz czy widac zatoczenie tej centralnej nakretki, lub poprubuj pukac i czy schodzi polka- nieraz trzeba sie posilkowac takim patentem ze w szpary / naciecia przy goleniach wbic delikatnie 2 srubokrety bo golenie ostro trzymaja...czyli trza pomocy 2 czlekabo rownomiernie trza wybijac poleczkie...Pozdro. Janek 748.. Jak masz katalog czesci- spojrz w strone dotyczaca polki i obacz czy widac tam ta nakretke i czy ma zatoczenie... No i obejrzalem sobie...Jednak u Ciebie jest inaczej najpierw jednak sie odkreca ta ladna nakretke a dopiero potem polke...Ja to kiedys sobie poradzilem tak ze znalazlem 2 sztuki idealnie pasujacych do dziurek stalowych bolcow, wlozylem bolce do dzurek po przeciwnych stronach, wlozylem lapke do zdejmowania kol radzieckiej produkcji z tytanu potem jeden trzymal bolce zeby sie nie gimgaly na boki a drugi odkrecal- ciezko szlo bo chyba loktajtem byly smarowane...Pozdr. Janek Klekot 748. Edytowane 12 Stycznia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Teraz otrzymalem podpowiedz na 5+. Zwasze lepiej jak wiecej niz jedna glowa pomysli nad problemem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddei Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Drodzy fani Ducati specjalnie dla Was!http://img232.imageshack.us/my.php?image=lorez20girlgr6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 A po kiego grzyba ta baba na obrazku ???Moto cudowne- a baba jak to baba kawal: wiora, rusalki, jednorazowki, blachary(niepotrzebne skreslic) i tyle :icon_mrgreen: . P.Nowak- tylko pamietaj zeby przy sciaganiu nie przesadzac z popukiwaniem w polke- bo sie slady porobia- ja tam napierniczalem piescia- Rycho sie tylko patrzyl :clap: - ale nikiel to nikiel- twardy jest , dlatego dodaja go do stopow stali by ja uszlachetnic :buttrock: :icon_mrgreen: .No i sciagnij sobie katalog czesci- naprawde nieraz tak sa schematy rozrysowane- ze widac od razu co do czego pasuje... Mi sciagniecie Twojej SS750 zajelo 1 minute. Znajdziesz na stronie www.ducati.com wejdz w bikes, potem z lewej strony znajdz parts catalog i tam otworz potem rok i typ i juz masz...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddei Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 A po kiego grzyba ta baba na obrazku ???Moto cudowne- a baba jak to baba kawal: wiora, rusalki, jednorazowki, blachary(niepotrzebne skreslic) i tyle :lalag: . A ja jednak wole ta baba heheh! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 To trza bylo zdjecie wrzucic w Panny...Tu nie kacik samotnych serc- tylko kacik japoniozercow- uwazaj z kim tanczysz :icon_mrgreen: Zartuje :lalag: Wiesz taka laske latwiej zdobyc w miare tanim kosztem niz taka Duczke- i taka jest prawda...Forza Ducati Forever! Janek Klekot 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reddei Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Czerwone zboczone na takie Ducati mnostwo panien wyrwiesz - prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Na czarne...tu jak pisalem wczesniej nie kacik pisma o du... maryni, wiec sie nie wypowiem n/t wiecej.Panowie Ducatysty slayszelista cos o przylaczeniu Ducati do h-d ???Bo cos mnie sluchy dochodza ze h-d chce kupic, tylko Ducati stawia warunki.Pozdr. Janek Klekotek.P.S. Moze czesci stanieja- toc niedlugo w kazdej wiosce mnial byc przedstawiciel traktora na 2 kolach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto69 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) witam, prośbą ogromna.. Czy moglibyscie zerknąć na To:i skomentować..?Czy są jakoweś defekty/kombinacje/nieoryginalności widoczne okiem doświadczonego Ducatomaniaka..? dzięki Edytowane 13 Stycznia 2008 przez umberto69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) Juz jeden moj znajomy kupil Duca z allegro- teraz mam co przy nim robic...Najlepiej jak sie bierze sprzet po znajomych- lub o ktorym wiedza znajomi-wtedy latwiej rowniez dokonac wyboru...a na obrazku moze byc nie ten motocykl- rozne kwiatki juz bywaly...Pozdr. Janek Klekotek 748 S.P.S.Popros grzecznie Jacka Frencciego na priva, moze blisko ten sprzet jest... Edytowane 13 Stycznia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Umberto, moto importu... z Pzn masz 40 min do Gniezna... nie peniaj tylko rusz d... i jedź go obejrzeć. Jeśli przebieg jak w ogłoszeniu trzeba doliczyć z 1500 na przegląd.Pozdr PS. Wilk ma się dobrze... hehehe Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto69 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 dzieki za odpowiedzi..szczególnie łomżyńskiemu Wilkowi, włoskiemu ortodoxowi :notworthy: moto stoi u Gościa przy wylocie z Gniezna na Wrześnię.jeśli dobrze kojarzę jacek998 kiedyś o nim pisał.ściąga sprzęty z Italii.ten również. pojadę zobaczyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.