Duca Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 (edytowane) Na dwa aku zelowe jakie mialem nowe obydwa wymagaly "aktywowania" polegalo na wlaniu przed uzyciem siakiegos plynu ze specialnych pojemniczkow ,a potem zamkniecia aku raz na zawsze ...Nie pamietam co dokladnie bylo w instrukcji,ale bylo cos o czasie,jak to robic itp ...Drugie aku to Yuasa do Duca ... Pozdro :lalag: Edytowane 29 Listopada 2007 przez Duca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Witam. Mam pytanie - być może do Janka a może nie - czy na koszu sprzęgłowym ta centralna nakrętka ma prawy czy lewy gwint, wydaje mi się że powinna mieć lewy, ale trzyma jak cholera w obie strony a nie chciałbym czegoś upie....ić.Z góry dzięki za info i pozdawiam desmomaniaków.hose WitamNakrętka ma prawy gwint, jest dokręcona fabrycznie z momentem około 186 Nm (tak przynajmniej w moim jest) co by sprzęgło nie odleciało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Podajcie specyfikację i ceny jakie dostaliście - może moje źródło będzie atrakcyjniejsze :clap: Witam.jotte.pl - DID 520 ZVM2 bodajże, ten super hiper mega wzmocniony + zębatki sunstar - 530zł. Pzdr.Zefir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Cześć,sprawa akumulatora wyjaśniona: Szukałem w sieci, ale dużo mitów krąży na temat akumulatorów żelowych :icon_mrgreen: A więc wróciłem do źródła, czyli do sprzedawcy. Dostałem od niego następującą odpowiedź w sprawie instrukcji w pudełku: "ogólna instrukcja uruchomienia kwasowych akumulatorów, nie dotyczy ona żelowych, więc jest dla pana zbyteczna". Wszystko więc już jest jasne. Czyli mam kabelek, bateryjkę, i duża ochotę na przejażdżkę. Szkoda że właśnie pada śnieg z deszczem. Dobrze, że chociaż wczoraj Junakczka na przejażdżkę wyciągnąłem :crossy: Święciło słońce, było prawie sucho i tylko raz tylne koło zaczęło uciekać na zakręcie. Jak asfalt ma ciemny kolor trzeba naprawdę uważać :wink: Junakiem po lodzie :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Kilka fajnych Duc do kupienia szkoda że to tak daleko http://cgi.ebay.co.uk/DUCATI-MONSTER-S4-SP...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-Monster-S2R-E...1QQcmdZViewItem Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Cześć,sprawa akumulatora wyjaśniona: Szukałem w sieci, ale dużo mitów krąży na temat akumulatorów żelowych :) A więc wróciłem do źródła, czyli do sprzedawcy. Dostałem od niego następującą odpowiedź w sprawie instrukcji w pudełku: "ogólna instrukcja uruchomienia kwasowych akumulatorów, nie dotyczy ona żelowych, więc jest dla pana zbyteczna". Wszystko więc już jest jasne. Czyli mam kabelek, bateryjkę, i duża ochotę na przejażdżkę. Szkoda że właśnie pada śnieg z deszczem. Dobrze, że chociaż wczoraj Junakczka na przejażdżkę wyciągnąłem :) Święciło słońce, było prawie sucho i tylko raz tylne koło zaczęło uciekać na zakręcie. Jak asfalt ma ciemny kolor trzeba naprawdę uważać :P Junakiem po lodzie :PPozdrawiam Uffff ;-] Co do 'momentow' przykrecania srob w Duku- klucz dynamometryczny jest podstawowym kluczem w moim garazu- najwazniejsze sa momenty przy kole,zebatce, na srubkach skrecajacych 'mimosrod' w wahaczu (blokuja naciag lancucha) oraz srubki "kontrujace" w przednich lagach (widzialem juz zdeformowana rurke od zbyt mocnego skrecenia ich). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Uffff ;-] Co do 'momentow' przykrecania srob w Duku- klucz dynamometryczny jest podstawowym kluczem w moim garazu-.....(widzialem juz zdeformowana rurke od zbyt mocnego skrecenia ich). Tak to bywa jak się oddaje motocykl do "kowala"... :buttrock: Pozdr Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Klucz dynamometryczny? a po co? :lalag: A tak poważnie - widziałem jak w serwisie lekko dokręcali śruby, przekręcając je i wymieniając potem elementy z innych maszyn :icon_mrgreen: - tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 No nie mam takiego :crossy: Jakbym takowy zakupił to mógłbym sobie przy motorku czasami pokręcić. Ceny zaczynają się od 50 zł a i do 1500 zł dochodzą. Ile trzeba wydać żeby był dobry ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 No nie mam takiego :evil: Jakbym takowy zakupił to mógłbym sobie przy motorku czasami pokręcić. Ceny zaczynają się od 50 zł a i do 1500 zł dochodzą. Ile trzeba wydać żeby był dobry ? :buttrock: Trudno powiedziec, ja mam jakis tanszy...jakis taki za 60-70zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Najnowsza wiadomość w sprawie przewodu świecowego :-(((((((((Kabel który otrzymałem jest o dobre 13cm krótszy od tego który uszkodziłem. Sprawdziłem jeszcze raz nr części w katalogu. W katalogu oraz na fakturze takie same numery. Dlaczego więc jest krótsza ? Wygląda na to że przysłali przewód od (górnego) czyli pionowego cylindra. Ale ten pionowy ma inny numer katalogowy. Już nic nie rozumiem :crossy: Jutro zabiorę obydwa kabelki i udam sie do "Boldoru". Zobaczymy co oni na to powiedzą. Ojjjj, jakoś tak pod górkę zaczyna być :clap: Numer części to DU67110241APozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 No nie mam takiego :D Jakbym takowy zakupił to mógłbym sobie przy motorku czasami pokręcić. Ceny zaczynają się od 50 zł a i do 1500 zł dochodzą. Ile trzeba wydać żeby był dobry ? :bigrazz: WitamJak na warunki garażowe wystarczy wydać na klucz około 200zł. Klucz z firmy King Tony to koszt 180zł i ma regulacje momentu od 45Nm do 150Nm o ile dobrze pamietam. Pogoda sie coś w Podkarpaciu poprawiła to trzeba Duke pzzepalić :D pozdrawiam wilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 (edytowane) WitamJak na warunki garażowe wystarczy wydać na klucz około 200zł. Klucz z firmy King Tony to koszt 180zł i ma regulacje momentu od 45Nm do 150Nm o ile dobrze pamietam.Pogoda sie coś w Podkarpaciu poprawiła to trzeba Duke pzzepalić :bigrazz: pozdrawiam wilu W przypadku monowahaczy najwiekszym momentem zapina sie nakretke tylnego kola i dlatego klucz musi miec zakres przynajmniej do wlasnie tej wartosci, warto to sprawdzic przed zakupem. O! Znalazlem- mam wlasnie taki_ http://www.allegro.pl/item272947974_klucz_...mannesmann.html Caly metalowy,solidny 'glosno 'pyka'". Nie pamietalem juz ile kosztowal, sorry ;-] Edytowane 1 Grudnia 2007 przez jacek998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 ...... Caly metalowy,solidny 'glosno 'pyka'". Nie pamietalem juz ile kosztowal, sorry ;-] no i za pałkę obronno-zaczepną może służyć :icon_biggrin: szkoda tylko, że do kieszeni się nie mieści :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Oto krotkie pytanie z zakresu znajomosci jezyka angielskiego :-) Jakie sa polskie tlumaczenia slow:pressure platetriple clamps and riserswater pump housing Nie chcialbym wypisywac jakichs glupot na www.... Z gory dzieki za podpowiedzi Pozdrawiam M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.