Frencci Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 no w zasadzie to ja wożę niezbędnik kierowcy, czyli klucz do stacyjki i do blokady :icon_biggrin: Jako dodatek ze sobą zwykle mam klucze do domu. No i chyba wożę zestaw "podsiodełkowy" :lapad: To tyle z kluczy.A tak poważnie - to jak często klucz do łańcucha jest wykorzystywany (i kiedy?). Ja jak byłem w serwisie naciąg łańcucha był robiony za pomocą śrub w wahaczu, ale żaden taki klucz nie był używany :icon_question: Pytam się jako lajkonik i nie mechanik :icon_rolleyes: Kris Jeno do monowahaczy kuzyn to ustrojstwo jest potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Jeno do monowahaczy kuzyn to ustrojstwo jest potrzebne a no chyba że tak :icon_rolleyes: to na razie nie dotyczy :icon_question: uff :icon_biggrin: dzięki za info - i znów się czegoś nauczyłem :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Jak dobrze pójdzie to znalazłem w Warszawie tanie źrudełko na orginalne paski rozrządu DUCATI robione przez GATES - najbardziej popularnej w polsce firmy do samochodowych rozrządów z resztą u mnie takie siedziały GATES jako do pierwszego montażu w Ducati M900 Monster z 97r.ponoć identyczne są w SS900 ja zapłacę za nie 39pln stuka.Bedę dziś u nich i zapytam czy będą chcieli większą klijentele na paski do Dukatów załatwiać pozytywnie a nie odprawiać z kwitkiem.Może napisze jeszcze coś później jak coś więcej będę wiedział. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ja jak zmieniałem paski, to oprócz masy różnych znaczków cyferek i kropek było na nich logo "Gates-a"... Muminek ja już zapomniałem jak trawa wygląda... :) :rolleyes: Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Muminek ja już zapomniałem jak trawa wygląda... :) :rolleyes: ale ze względu na zanieczyszczenie środowiska przez Nową Hutę, czy owce wszystko wyjadły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) Co do cen nagród - S2R'ów, to wiadomo było, że ceny muszą spaść.. Przy promocji na M695 za 26700PLN nie było szans sprzedawać po 35 kpln, jak niektórzu próbowali. Mój poszedł za sporo mniej i jeszcze został w miejscu, w któym go wystawiłem - mechanik kupił.. Teraz cena już musi być bardziej konkurencyjna, bo już za niecałę 2 tygodnie z 2 letniej gwaracji pozostanie rok.. Edytowane 27 Listopada 2007 przez heartless Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Potwierdzam mam tanie źródełko na paski rozrządu do naszych kochanych klekotków tylko najlepiej jakby był czytelny jakiś numer katalogowy tak jak u mnie było wszaystko jeszcze troszke czytelne.no i nadruk nie Ducati tylko Gates.Sklep znajduje się na Targówku mały sklepik z częściami samochodowymi w dobrych cenach.Zainteresowanych zapraszam pytać na gg lub priv. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Mój poszedł za sporo mniej i jeszcze został w miejscu, w któym go wystawiłem - mechanik kupił..heartless, a nie stał Twój S2Rw Motorexie w Poznaniu? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 w kwestii kupowania paskow Gates-a,nalezy zwrocic uwage czy dostajecie to co powinniscie.. "Gates ostrzega przed podrabianymi paskami PowerGrip Firma Gates Europe zanotowała wprowadzenie do obrotu na polskim rynku partii podrabianych pasków PowerGrip o numerach 5310XS, 5408XS, 5419XS, 5434XS. Paski te jedynie przypominają oryginalne produkty, pochodzą jednak z nielegalnych źródeł. Nie są zgodne ze standardami firmy Gates, odpowiadającymi specyfikacji OE, dlatego też mogą ulegać przedwczesnemu uszkodzeniu. Firma Gates podjęła działania, które mają na celu ukrócenie tego procederu. „Ta sytuacja zwróciła naszą uwagę, gdy dobrze postrzegani na rynku pośrednicy zaczęli reklamować podrabiane paski - mówi Peter Verdonckt, dyrektor sprzedaży Gates Europe - Firmy montujące podrabiane paski mają problemy związane ze stosowaniem produktów nieodpowiedniej jakości oraz roszczeniami klientów, które nie są objęte gwarancją”. Firma Gates, przeciwdziałając tej sytuacji, przekazała importerom produktów Gates informacje, które pozwalają na identyfikację podrabianych pasków. Celem dalszej ochrony marki oraz klientów zaleca się kupowanie pasków PowerGrip wyłącznie poprzez sieć dystrybucji firmy Gates. Przemysł samochodowy coraz częściej napotyka na problem podrabianych części. Gates podejmuje wszystkie możliwe kroki, żeby zapobiegać lub eliminować sprzedaż podrabianych produktów pod swoim logo. Istotne jest, aby wszystkie podmioty działające na rynku były zaangażowane we wspieraniu podobnych działań. Mechanicy lub sprzedawcy, którzy mają wątpliwości co do autentyczności produktu lub otrzymali ofertę zakupu pasów rozrządu PowerGrip znacznie poniżej cen rynkowych, proszeni są o kontakt z firmą Gates: [email protected] , tel. +48-69.44.57.622" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 w kwestii kupowania paskow Gates-a,nalezy zwrocic uwage czy dostajecie to co powinniscie.. "Gates ostrzega przed podrabianymi paskami PowerGrip Firma Gates Europe zanotowała wprowadzenie do obrotu na polskim rynku partii podrabianych pasków PowerGrip o numerach 5310XS, 5408XS, 5419XS, 5434XS. Paski te jedynie przypominają oryginalne produkty, pochodzą jednak z nielegalnych źródeł. Nie są zgodne ze standardami firmy Gates, odpowiadającymi specyfikacji OE, dlatego też mogą ulegać przedwczesnemu uszkodzeniu. Firma Gates podjęła działania, które mają na celu ukrócenie tego procederu. „Ta sytuacja zwróciła naszą uwagę, gdy dobrze postrzegani na rynku pośrednicy zaczęli reklamować podrabiane paski - mówi Peter Verdonckt, dyrektor sprzedaży Gates Europe - Firmy montujące podrabiane paski mają problemy związane ze stosowaniem produktów nieodpowiedniej jakości oraz roszczeniami klientów, które nie są objęte gwarancją”. Firma Gates, przeciwdziałając tej sytuacji, przekazała importerom produktów Gates informacje, które pozwalają na identyfikację podrabianych pasków. Celem dalszej ochrony marki oraz klientów zaleca się kupowanie pasków PowerGrip wyłącznie poprzez sieć dystrybucji firmy Gates. Przemysł samochodowy coraz częściej napotyka na problem podrabianych części. Gates podejmuje wszystkie możliwe kroki, żeby zapobiegać lub eliminować sprzedaż podrabianych produktów pod swoim logo. Istotne jest, aby wszystkie podmioty działające na rynku były zaangażowane we wspieraniu podobnych działań. Mechanicy lub sprzedawcy, którzy mają wątpliwości co do autentyczności produktu lub otrzymali ofertę zakupu pasów rozrządu PowerGrip znacznie poniżej cen rynkowych, proszeni są o kontakt z firmą Gates: [email protected] , tel. +48-69.44.57.622" Do diabla- to bardzo wazne.Dzieks Yaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Duke75 To właśnie mój S2r tam stał, a co, przymierzałeś się? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Hehe, komus juz o tych talarkach mowilem w Bialokoszu i dopiero teraz je dopadlem ponownie- wspaniale sie komponuja z piwkiem i rozmowami o desmoklekotyach. Swoja droga- dlaczego producent wpadl na pomysl aby je nazwac "Ducati"??? Moze ma Dukaciora-potwora? ;-] http://rapidshare.com/files/72935862/talarkiducati.JPG.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A no widzisz heartless, to znam nowego właściciela. A propos pasków, to nie sądzicie że oszczędzanie na takim elemencie jakim są paski gdzie koszt raz na dwa lata to suma między 200 a 500zł, to lekka przesada? Ja w życiu bym nieorginalnych pasków nie załozył. Cały czas bym się stresował czy strzeli czy nie. Wiem że sa robione przez Gates`a ale maja one inne oznaczenia i trzeba je dopierac po kształcie zębów, jak sądze, a to niebezpieczne kombinacje. Nawet jak byłem biednym studentem i na swojego pierwszego starego SS750 zapiepszałem co wakacje w goździkach w Holandii a na przeglądy wiosenne zbierałem całą zimę to nie oszczędzałem na paskach. Pozdro Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A propos pasków, to nie sądzicie że oszczędzanie na takim elemencie jakim są paski gdzie koszt raz na dwa lata to suma między 200 a 500zł, to lekka przesada? Ja w życiu bym nieorginalnych pasków nie załozył. Cały czas bym się stresował czy strzeli czy nie. Wiem że sa robione przez Gates`a ale maja one inne oznaczenia i trzeba je dopierac po kształcie zębów, jak sądze, a to niebezpieczne kombinacje. Nawet jak byłem biednym studentem i na swojego pierwszego starego SS750 zapiepszałem co wakacje w goździkach w Holandii a na przeglądy wiosenne zbierałem całą zimę to nie oszczędzałem na paskach. Pozdro W pełni się zgadzam - na pewnych elementach nie wolno oszczędzać, np. na paskach, na jakości oleju czy paliwa, na jakości opon. Między innymi od tych elementów zależy nasze i innych bezpieczeństwopozdr Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 W pełni się zgadzam - na pewnych elementach nie wolno oszczędzać, np. na paskach, na jakości oleju czy paliwa, na jakości opon. Między innymi od tych elementów zależy nasze i innych bezpieczeństwopozdr Kris A nawet zony musza byc dobrej jakosci- wiem co mowie- mialem taka jedna, podlej marki przed 2000 rokiem :D . Teraz to jestem dopiero szczesliwy ze Smoczyca! :) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.