scitro Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Nieee, źle mnie zrozumieliście, ja nie wywalam airbox-u tylko muszę zmienić wloty powietrza do niego... a pytam dlatego, bo nie wiem czy wstrzymać się z serwisem i zrobić go dopiero po przeróbce wlotów do airbox-u... żeby 2 razy nie płacić za regulacje... -praktycyzm-Hej Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 no nie cos tu nie gra chyba jest odwrotnie ,to japonia naśladuje Ducati, to handa swoimi modelami naśladuje własnie Ducati min.998 a ducati powróciło stulistycznie nowym modelem własnie do modeli 916-998 z tąd podobieństwo japoni.....do nowego modelu Ducati . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 przed filtrem powietrza możesz robic co chcesz bez ogarniczeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 no nie cos tu nie gra chyba jest odwrotnie ,to japonia naśladuje Ducati, to handa swoimi modelami naśladuje własnie Ducati min.998 a ducati powróciło stulistycznie nowym modelem własnie do modeli 916-998 z tąd podobieństwo japoni.....do nowego modelu Ducati . no i właśnie tak było (chyba :biggrin: ) co do 748 to bardziej chodzi o komfort niż o moc - jak mi się wydaje po rozmowach z Jankiem czy innymi (np serwisantami). Ale tak jak pisał Seba - spokój i kiszona kapusta, a każda maszyna może być okiełznana :buttrock: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Nieee, źle mnie zrozumieliście, ja nie wywalam airbox-u tylko muszę zmienić wloty powietrza do niego... a pytam dlatego, bo nie wiem czy wstrzymać się z serwisem i zrobić go dopiero po przeróbce wlotów do airbox-u... żeby 2 razy nie płacić za regulacje... -praktycyzm-Hej ja bym się wstrzymał z serwisem i zrobił po przeróbkach Co do szczegółów i informacji z otwarciem airboxu czy zamiany go na filtry zakładane bezpośrednio na gaźnik - myślę, że Dominik może dużo powiedzieć (jak się pojawi znowu u nas na forum) bo chyba u niego sa takie filtry pozakładane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Muminek miałeś na mysli te maszyny z dużym airbox-em... hehehe... te to się nieźle ujeżdża...Ale aLLemu tu nie bedziemy przecież w tyh sprawach doradzać :icon_razz: Hej Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 heh , no jakbym sobie kupil takie ducati to bylbym w siodmym niebie , kasy styknie , z tym ze boje sie troche o to ze nigdzie dalej nie bede mogl sie wybrac. Trasa 500 km i wzyw bardzo zmeczy na takim potworku :icon_mrgreen:? Janku jaka jest twoja opinia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Podstawa do wszelkich rozwazan n/t komfortuzaczac nalezy pytaniem jaki tryb zycia Jegomosc reprezentuje: biurowo-komputerowy+ macdonalds, czy raczej mlodzienczo rozrywkowo sportowy(np czynnie grajac w pilke, kosza, siatka itp), bo chyba nie robociarsko- budowlano -silowniowy?Jesli ma sie twarda du.. wytrzymasz i 1000 km na raz, ja jechalem 420 i dalej moglbym jechac jeszcze 500 km.Najbardziej podczas jazdy obciazone sa nadgarstki, bark i kark, sugerowalo by to styl silowniowy- niestety z reguly takie miesniaki maja miekka du..., dlatego raczej styl rozrywkowo-sportowy( mozna to tez porownac do stylow walki: Na 748 najbardziej nadawalby sie adept chinskich stylow wewnetrznych, precyzja gladkosc, kunszt wykonania ciosow, niz typowego japonskiego karate- gdzie preferuje sie sile , sztywnosc, i automatycznosc ciosow- ej dlugoby tak)Troche to zawile- w skrocie przedstawie tak: jesli jestes wysportowany- nie ma problema, jak troche mniej potrenuj sile ramion i barku, ale raczej plywaniem i siatkowka niz silownia. Pozdr.Janek. Podstawa do wszelkich rozwazan n/t komfortuzaczac nalezy pytaniem jaki tryb zycia Jegomosc reprezentuje: biurowo-komputerowy+ macdonalds, czy raczej mlodzienczo rozrywkowo sportowy(np czynnie grajac w pilke, kosza, siatka itp), bo chyba nie robociarsko- budowlano -silowniowy?Jesli ma sie twarda du.. wytrzymasz i 1000 km na raz, ja jechalem 420 i dalej moglbym jechac jeszcze 500 km.Najbardziej podczas jazdy obciazone sa nadgarstki, bark i kark, sugerowalo by to styl silowniowy- niestety z reguly takie miesniaki maja miekka du..., dlatego raczej styl rozrywkowo-sportowy( mozna to tez porownac do stylow walki: Na 748 najbardziej nadawalby sie adept chinskich stylow wewnetrznych, precyzja gladkosc, kunszt wykonania ciosow, niz typowego japonskiego karate- gdzie preferuje sie sile , sztywnosc, i automatycznosc ciosow- ej dlugoby tak)Troche to zawile- w skrocie przedstawie tak: jesli jestes wysportowany- nie ma problema, jak troche mniej potrenuj sile ramion i barku, ale raczej plywaniem i siatkowka niz silownia. Pozdr.Janek. Sory wpisalo mnie 2 razy.Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 no teraz chodze na silownie , mam zamiar chodzic na basen , na moja 50 tke enduro robilem juz trasy okolo 200 - 300 km .. wiadomo ze to troche inna sprawa ale siedzonko to mam twarde jak cholera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 ja dla odmiany najdłużej pstryknąłem 750 km, ale z 2 tńkowaniami - czyli było 5 min odpoczynku dla dupci. Tyle mniej więcej wytrzymuję. Nie miałem problemów z nadgarstkami czy karkiem - sporo jak trzeba można się wesprzeć na nogach i zbiornkiu.pozdrawiamkris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Janek, niezły wykład młodzieży walnąłeś :icon_mrgreen: aLLy, piszę Ci po raz wtóry, 748 będzie Ci pasowała jak uszyta na Ciebie...A Seb ma miękką d... (w końcu francuski piesek) i robi na raz 200-300 km, a potem browar...Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Janek, niezły wykład młodzieży walnąłeś :D aLLy, piszę Ci po raz wtóry, 748 będzie Ci pasowała jak uszyta na Ciebie...A Seb ma miękką d... (w końcu francuski piesek) i robi na raz 200-300 km, a potem browar...Pozdro bo TWARDYM kur** trzeba być a nie MIĘTKIM :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 bo TWARDYM kur** trzeba być a nie MIĘTKIM :)dokladnie :clap: Mam jeszcze takie pytanie czy nie macie moze jakiejs stronki z opisem modeli 748?? Widzialem ze jest duzo wersji s , r , biposto bla bla bla :clap: Tylko nie wiem czym sie roznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Pamietam tez ze mial problemy z ustawieniem gaznikow- a to 900 o duzym momencie, ktory jak deko oslabnie to i tak moto bedzie jezdzic. Co innego 600- najlepszym wyjsciem dla Seby jest kupno wiekszego, szybszego i mocniejszego Duc-a.Pawel nie do konca masz racje- mozna przerabiac doloty do airboxu- pamietac nalezy o zachowaniu powierzchni dziur zasysajacych powietrze.Do experymentow trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i W KAZDYM zakresie obrotow kontrolowac stan swiec- i tak regulowac gazniki jak pokazuje nam swieca w danym zakresie obr.Pozdr.Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Powiem wiecej miedzy rocznikami poszczegolne modele tez sie roznia.Jeszcze troche inne wersje na rynek amerykanski- niektore maja nazwe 748 zwykla "buda" a z tylu Ohlins i lagi na azotku tytanu, Spotkalem sie tez z S-ka w Carbonie- rynek amerykanski jest bardzo specyficzny- na zamowienie dealera jakis model moze miec czegos wiecej, lub mniej- ale tam firma Ducati troche powazniej podchodzi do dealera( wiadomo amerykanski dealer sprzedaje w tys. sztuk, a polski raz jest raz go nie ma i sprzeda najwyzej 40 sztuk).Najlepiej info znalezc w clubach Ameryka-Anglia-Australia i tam szukaj. POzdr.Janek.P.S. Odnosnie o przygotowaniu do jazdy 748- idealem byloby trenowanie na rowerze gorskim podjazdow i zjazdow:-)))- tylko siedzenie ma byc z rattanu- czy czegos tam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.