Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Nieee, źle mnie zrozumieliście, ja nie wywalam airbox-u tylko muszę zmienić wloty powietrza do niego... a pytam dlatego, bo nie wiem czy wstrzymać się z serwisem i zrobić go dopiero po przeróbce wlotów do airbox-u... żeby 2 razy nie płacić za regulacje... -praktycyzm-

Hej

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie cos tu nie gra chyba jest odwrotnie ,to japonia naśladuje Ducati, to handa swoimi modelami naśladuje własnie Ducati min.998 a ducati powróciło stulistycznie nowym modelem własnie do modeli 916-998 z tąd podobieństwo japoni.....do nowego modelu Ducati .

 

no i właśnie tak było (chyba :biggrin: )

 

co do 748 to bardziej chodzi o komfort niż o moc - jak mi się wydaje po rozmowach z Jankiem czy innymi (np serwisantami). Ale tak jak pisał Seba - spokój i kiszona kapusta, a każda maszyna może być okiełznana :buttrock: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee, źle mnie zrozumieliście, ja nie wywalam airbox-u tylko muszę zmienić wloty powietrza do niego... a pytam dlatego, bo nie wiem czy wstrzymać się z serwisem i zrobić go dopiero po przeróbce wlotów do airbox-u... żeby 2 razy nie płacić za regulacje... -praktycyzm-

Hej

 

 

ja bym się wstrzymał z serwisem i zrobił po przeróbkach

 

Co do szczegółów i informacji z otwarciem airboxu czy zamiany go na filtry zakładane bezpośrednio na gaźnik - myślę, że Dominik może dużo powiedzieć (jak się pojawi znowu u nas na forum) bo chyba u niego sa takie filtry pozakładane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh , no jakbym sobie kupil takie ducati to bylbym w siodmym niebie , kasy styknie , z tym ze boje sie troche o to ze nigdzie dalej nie bede mogl sie wybrac. Trasa 500 km i wzyw bardzo zmeczy na takim potworku :icon_mrgreen:? Janku jaka jest twoja opinia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa do wszelkich rozwazan n/t komfortuzaczac nalezy pytaniem jaki tryb zycia Jegomosc reprezentuje: biurowo-komputerowy+ macdonalds, czy raczej mlodzienczo rozrywkowo sportowy(np czynnie grajac w pilke, kosza, siatka itp), bo chyba nie robociarsko- budowlano -silowniowy?

Jesli ma sie twarda du.. wytrzymasz i 1000 km na raz, ja jechalem 420 i dalej moglbym jechac jeszcze 500 km.

Najbardziej podczas jazdy obciazone sa nadgarstki, bark i kark, sugerowalo by to styl silowniowy- niestety z reguly takie miesniaki maja miekka du..., dlatego raczej styl rozrywkowo-sportowy( mozna to tez porownac do stylow walki: Na 748 najbardziej nadawalby sie adept chinskich stylow wewnetrznych, precyzja gladkosc, kunszt wykonania ciosow, niz typowego japonskiego karate- gdzie preferuje sie sile , sztywnosc, i automatycznosc ciosow- ej dlugoby tak)

Troche to zawile- w skrocie przedstawie tak: jesli jestes wysportowany- nie ma problema, jak troche mniej potrenuj sile ramion i barku, ale raczej plywaniem i siatkowka niz silownia. Pozdr.Janek.

 

Podstawa do wszelkich rozwazan n/t komfortuzaczac nalezy pytaniem jaki tryb zycia Jegomosc reprezentuje: biurowo-komputerowy+ macdonalds, czy raczej mlodzienczo rozrywkowo sportowy(np czynnie grajac w pilke, kosza, siatka itp), bo chyba nie robociarsko- budowlano -silowniowy?

Jesli ma sie twarda du.. wytrzymasz i 1000 km na raz, ja jechalem 420 i dalej moglbym jechac jeszcze 500 km.

Najbardziej podczas jazdy obciazone sa nadgarstki, bark i kark, sugerowalo by to styl silowniowy- niestety z reguly takie miesniaki maja miekka du..., dlatego raczej styl rozrywkowo-sportowy( mozna to tez porownac do stylow walki: Na 748 najbardziej nadawalby sie adept chinskich stylow wewnetrznych, precyzja gladkosc, kunszt wykonania ciosow, niz typowego japonskiego karate- gdzie preferuje sie sile , sztywnosc, i automatycznosc ciosow- ej dlugoby tak)

Troche to zawile- w skrocie przedstawie tak: jesli jestes wysportowany- nie ma problema, jak troche mniej potrenuj sile ramion i barku, ale raczej plywaniem i siatkowka niz silownia. Pozdr.Janek.

 

Sory wpisalo mnie 2 razy.Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dla odmiany najdłużej pstryknąłem 750 km, ale z 2 tńkowaniami - czyli było 5 min odpoczynku dla dupci. Tyle mniej więcej wytrzymuję. Nie miałem problemów z nadgarstkami czy karkiem - sporo jak trzeba można się wesprzeć na nogach i zbiornkiu.

pozdrawiam

kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek, niezły wykład młodzieży walnąłeś :icon_mrgreen:

aLLy, piszę Ci po raz wtóry, 748 będzie Ci pasowała jak uszyta na Ciebie...

A Seb ma miękką d... (w końcu francuski piesek) i robi na raz 200-300 km, a potem browar...

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek, niezły wykład młodzieży walnąłeś :D

aLLy, piszę Ci po raz wtóry, 748 będzie Ci pasowała jak uszyta na Ciebie...

A Seb ma miękką d... (w końcu francuski piesek) i robi na raz 200-300 km, a potem browar...

Pozdro

 

 

bo TWARDYM kur** trzeba być a nie MIĘTKIM :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo TWARDYM kur** trzeba być a nie MIĘTKIM :)

dokladnie :clap:

 

Mam jeszcze takie pytanie czy nie macie moze jakiejs stronki z opisem modeli 748?? Widzialem ze jest duzo wersji s , r , biposto bla bla bla :clap: Tylko nie wiem czym sie roznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam tez ze mial problemy z ustawieniem gaznikow- a to 900 o duzym momencie, ktory jak deko oslabnie to i tak moto bedzie jezdzic.

Co innego 600- najlepszym wyjsciem dla Seby jest kupno wiekszego, szybszego i mocniejszego Duc-a.

Pawel nie do konca masz racje- mozna przerabiac doloty do airboxu- pamietac nalezy o zachowaniu powierzchni dziur zasysajacych powietrze.

Do experymentow trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i W KAZDYM zakresie obrotow kontrolowac stan swiec- i tak regulowac gazniki jak pokazuje nam swieca w danym zakresie obr.Pozdr.Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wiecej miedzy rocznikami poszczegolne modele tez sie roznia.

Jeszcze troche inne wersje na rynek amerykanski- niektore maja nazwe 748 zwykla "buda" a z tylu Ohlins i lagi na azotku tytanu, Spotkalem sie tez z S-ka w Carbonie- rynek amerykanski jest bardzo specyficzny- na zamowienie dealera jakis model moze miec czegos wiecej, lub mniej- ale tam firma Ducati troche powazniej podchodzi do dealera( wiadomo amerykanski dealer sprzedaje w tys. sztuk, a polski raz jest raz go nie ma i sprzeda najwyzej 40 sztuk).

Najlepiej info znalezc w clubach Ameryka-Anglia-Australia i tam szukaj. POzdr.Janek.P.S. Odnosnie o przygotowaniu do jazdy 748- idealem byloby trenowanie na rowerze gorskim podjazdow i zjazdow:-)))- tylko siedzenie ma byc z rattanu- czy czegos tam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...