Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Na dwa aku zelowe jakie mialem nowe obydwa wymagaly "aktywowania" polegalo na wlaniu przed uzyciem siakiegos plynu ze specialnych pojemniczkow ,a potem zamkniecia aku raz na zawsze ...

Nie pamietam co dokladnie bylo w instrukcji,ale bylo cos o czasie,jak to robic itp ...

Drugie aku to Yuasa do Duca ...

 

Pozdro :lalag:

Edytowane przez Duca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie - być może do Janka a może nie - czy na koszu sprzęgłowym ta centralna nakrętka ma prawy czy lewy gwint, wydaje mi się że powinna mieć lewy, ale trzyma jak cholera w obie strony a nie chciałbym czegoś upie....ić.

Z góry dzięki za info i pozdawiam desmomaniaków.

hose

 

Witam

Nakrętka ma prawy gwint, jest dokręcona fabrycznie z momentem około 186 Nm (tak przynajmniej w moim jest) co by sprzęgło nie odleciało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

sprawa akumulatora wyjaśniona: Szukałem w sieci, ale dużo mitów krąży na temat akumulatorów żelowych :icon_mrgreen: A więc wróciłem do źródła, czyli do sprzedawcy. Dostałem od niego następującą odpowiedź w sprawie instrukcji w pudełku: "ogólna instrukcja uruchomienia kwasowych akumulatorów, nie dotyczy ona żelowych, więc jest dla pana zbyteczna". Wszystko więc już jest jasne. Czyli mam kabelek, bateryjkę, i duża ochotę na przejażdżkę. Szkoda że właśnie pada śnieg z deszczem. Dobrze, że chociaż wczoraj Junakczka na przejażdżkę wyciągnąłem :crossy: Święciło słońce, było prawie sucho i tylko raz tylne koło zaczęło uciekać na zakręcie. Jak asfalt ma ciemny kolor trzeba naprawdę uważać :wink:

Junakiem po lodzie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

sprawa akumulatora wyjaśniona: Szukałem w sieci, ale dużo mitów krąży na temat akumulatorów żelowych :) A więc wróciłem do źródła, czyli do sprzedawcy. Dostałem od niego następującą odpowiedź w sprawie instrukcji w pudełku: "ogólna instrukcja uruchomienia kwasowych akumulatorów, nie dotyczy ona żelowych, więc jest dla pana zbyteczna". Wszystko więc już jest jasne. Czyli mam kabelek, bateryjkę, i duża ochotę na przejażdżkę. Szkoda że właśnie pada śnieg z deszczem. Dobrze, że chociaż wczoraj Junakczka na przejażdżkę wyciągnąłem :) Święciło słońce, było prawie sucho i tylko raz tylne koło zaczęło uciekać na zakręcie. Jak asfalt ma ciemny kolor trzeba naprawdę uważać :P

Junakiem po lodzie :P

Pozdrawiam

 

 

 

Uffff ;-]

 

Co do 'momentow' przykrecania srob w Duku- klucz dynamometryczny jest podstawowym kluczem w moim garazu- najwazniejsze sa momenty przy kole,zebatce, na srubkach skrecajacych 'mimosrod' w wahaczu (blokuja naciag lancucha) oraz srubki "kontrujace" w przednich lagach (widzialem juz zdeformowana rurke od zbyt mocnego skrecenia ich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uffff ;-]

 

Co do 'momentow' przykrecania srob w Duku- klucz dynamometryczny jest podstawowym kluczem w moim garazu-.....(widzialem juz zdeformowana rurke od zbyt mocnego skrecenia ich).

 

Tak to bywa jak się oddaje motocykl do "kowala"... :buttrock:

Pozdr

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mam takiego :evil: Jakbym takowy zakupił to mógłbym sobie przy motorku czasami pokręcić. Ceny zaczynają się od 50 zł a i do 1500 zł dochodzą. Ile trzeba wydać żeby był dobry ? :buttrock:

 

 

Trudno powiedziec, ja mam jakis tanszy...jakis taki za 60-70zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza wiadomość w sprawie przewodu świecowego :-(((((((((

Kabel który otrzymałem jest o dobre 13cm krótszy od tego który uszkodziłem. Sprawdziłem jeszcze raz nr części w katalogu. W katalogu oraz na fakturze takie same numery. Dlaczego więc jest krótsza ? Wygląda na to że przysłali przewód od (górnego) czyli pionowego cylindra. Ale ten pionowy ma inny numer katalogowy. Już nic nie rozumiem :crossy: Jutro zabiorę obydwa kabelki i udam sie do "Boldoru". Zobaczymy co oni na to powiedzą. Ojjjj, jakoś tak pod górkę zaczyna być :clap:

 

Numer części to DU67110241A

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mam takiego :D Jakbym takowy zakupił to mógłbym sobie przy motorku czasami pokręcić. Ceny zaczynają się od 50 zł a i do 1500 zł dochodzą. Ile trzeba wydać żeby był dobry ? :bigrazz:

 

Witam

Jak na warunki garażowe wystarczy wydać na klucz około 200zł. Klucz z firmy King Tony to koszt 180zł i ma regulacje momentu od 45Nm do 150Nm o ile dobrze pamietam.

 

 

Pogoda sie coś w Podkarpaciu poprawiła to trzeba Duke pzzepalić :D

 

pozdrawiam wilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak na warunki garażowe wystarczy wydać na klucz około 200zł. Klucz z firmy King Tony to koszt 180zł i ma regulacje momentu od 45Nm do 150Nm o ile dobrze pamietam.

Pogoda sie coś w Podkarpaciu poprawiła to trzeba Duke pzzepalić :bigrazz:

 

pozdrawiam wilu

 

W przypadku monowahaczy najwiekszym momentem zapina sie nakretke tylnego kola i dlatego klucz musi miec zakres przynajmniej do wlasnie tej wartosci, warto to sprawdzic przed zakupem.

 

O! Znalazlem- mam wlasnie taki_ http://www.allegro.pl/item272947974_klucz_...mannesmann.html Caly metalowy,solidny 'glosno 'pyka'". Nie pamietalem juz ile kosztowal, sorry ;-]

Edytowane przez jacek998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...