Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem co sie dzieje z moim silnikiem, ale ostatnio nie osiagam pelnej mocy i obrotow. W gornym zakresie obrotow silnik slabnie, na przyklad na jedynce wyciagam jakies 80 kmh.

 

No to teraz niexle mnie "hapło". Ja nawet nie mam ochoty sprawdzać ile moje St2 pójdzie na pierwszym biegu gdyż cieszę się momentem obrotowym w zakresie 4-6,5 tyś obrotow. Swoją droga nie sądzę żeby poszło więcej niż 80 km/h na jedynce. A waszym zdaniem jaka prędkośc jest osiągalna, jesli 80 to tylko 80 km/h?

 

Acha, pytanko do szanownych użytkowników ST2. Czy ktoś bawił sie z chipem podnoszącym moc do 95 KM? Mam takowego ale boję się że po instalacji moment obrotowy pójdzie wyżej na obrotach (tzn. że osiągalny bedzie powiedzmy przy wyższych obrotach). Pytałem w Ducati Warszawa ale nie potrafią jednoznacznie powiedzieć co się wydarzy. Dodam że mam filtry BMC i przelotowe wydechy...

Edytowane przez brandoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie wydaje, ze problem moze lezec gdzies w kablach. Niedawno mylem moto karcherem, co prawda nie lalem wody na silnik, ale moze cos zamoklo... Boje sie tylko, zeby moj spadek mocy nie okazal sie nieszczelnoscia zaworow, to oznaczalo by powazniejsze klopoty...

 

Na jedynce szedl jakies 90 a na dwojce zdaje sie 120 kmh. Teraz na dwojce nie wyciaga nawet setki. To moze byc najwyzej jakies 8 t obr/min (nie wiem bo obrotomierz od jakiegos czasu nie chce wspolpracowac).

Swoja droga z obiecanych maksymalnych ksiazkowych 225 km/h udalo mi sie swojego czasu wyciagnac tylko jakies 200-205, tez mnie to zastanawialo. Swiadczylo to, jak by nie bylo, o nizszej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi 200 w zupełności wystarcza. Mam niższą kompresję niż mówi serwisówka więc nie będę wymagał pełnych osiągów. BTW nigdy nie jeździłem na jedynce 80 i na dwójce 120. Nie próbowałem ani razu.

Wydaje mi się, że przy problemach z zaworami jakieś zakłócenia pojawią się również przy niskich obrotach i odpalaniu, ale to akurat lepiej aby potwierdził jakiś prawdziwy mechanik a nie ja - rzeźbiarz z konieczności :)

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja tez nie wiem czy moje moto jest pełnosprawne i ... nie mam zamiaru tego sprawdzać (jadąc 80 na jedynce). Zresztą uważam że taka jazda wcale nie zapewnia lepszego przyspieszenia. Ostatnio próbowałem się z Banditem 600 (78 KM) i szliśmy łeb w łeb do momentu gdy wrzuciłem dwójkę (jakieś 6 tys obr.). Odjechałem mu tak daleko że pięc razy pytał czy napewno mam 83 KM. Moment obrotowy dostepny przy niskich obrotach zrobił swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w sobotę będzieta? Bo u mnie tylko sobota wchodzi w grę...chyba się powtarzam...Pozdr. J( Dżej)

 

Chyba tak :icon_mrgreen:

Mi pasi o 11.00. Jakby co to dzwonić 501 182 308, ale powinno mnie słychać z daleka :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem zainteresowany kupnem Monstera S4, czy Ducati Monster S4 miało malowanie takie jak z tego linku?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1303125

Czy na pierwszy rzut oka jest wart zachodu?

A może ten?

Tylko gościu coś koloruje za bardzo :icon_twisted:

http://moto.allegro.pl/item648816321_ducati_monster_s4.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mnie się że starszy Monsty miał biało malowanie...na dodatek regulowane zawieszenie ma każdy Ducat wyższej klasy, a czy ma 130 KM nie wiem, ale czy tu chodzi o KM?

Jeśli chodzi o odpowiedź n/pytanie czy warto, dla Ducatisti każdy Ducat ma wartość, teraz pytanie czy czujesz się Ducatistą, czujesz, że jesteś przygotowany na różne niespodzianki w stylu padnięcia regulatora 200 km od domu, lub jakiegoś japońskiego głupiego czujnika?

Stan Ducata, nie jest łatwo ocenić bez przygotowania, paru narzędzi, a co dopiero mówić o ocenie na podstawie samego zdjęcia, na dodatek, servisować Duca u nas w kraju nie każdy potrafi...

Przejrzyj parę stron, może innych www. nt przypadłości Ducatów, a jeśli chodzi Ci o konkret Monstera S4- to pytaj bezpośrednio Teodora- ma takowego i wiele może opowiedzieć...Pozdr. J.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem zainteresowany kupnem Monstera S4, czy Ducati Monster S4 miało malowanie takie jak z tego linku?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1303125

Czy na pierwszy rzut oka jest wart zachodu?

A może ten?

Tylko gościu coś koloruje za bardzo :icon_twisted:

http://moto.allegro.pl/item648816321_ducati_monster_s4.html

 

 

 

Napisz czego szukasz, do jakiej kwoty itd. Szukanie w ogloszeniach to trafianie szostki w totka. Moze ktos bedzie znal jakis warty uwagi sprzet? Juz tak sie zdarzalo, ze poradzilismy godny uwagi motocykl ;-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jeżdzę Yamahą V-max 1200, ostatnio spodobał mi się Monster S4 i myślę o zmianie na niego, kwotowo 18000-19000zł.

Tylko nie wiem czy nie uwstecznię się osiągami? :biggrin:

Ale z pewnością nadrobię poprawnością prowadzenia ;-)

 

 

Edytowane przez hayabusarider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...