Skocz do zawartości

MOC W YAMAHA XT 350 PROBLEM Z KUPUJACYM P O M O C Y!!!!!


zoltecek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedałem swoja yamahe xt 350 i podpisałem z typkiem umowe że motor nie posiada ukrytych wad technicznych (bo nie posiasiada!!)dzis dzwoni do mnie i mowi ze jest problem??bo w briffie motocykl ma 13kW i to jest nie zgodne z danymi ktore podałem w ogłoszeniu ja mu tłumacze ze motocykl jest odblokowany i pierdoly powiedział ze moto sprawdzi na Hamowni i jezeli nie bedzie mial deklarowanej mocy to poniose koszty odblokowania modułu??tylko ja nie wiem czy tam jest cos takiego i nie chcem zeby mnie na wała wycią a poza tym to poprzedni sprzedawca powiedział ze był zblokowany na krućcach i on je wymienił wiec moc powinna byc ok 30 KM nie co myslicie czy jest tam moduł jakis.Gdzie mogą byc blokady ewentualne?

POMOCY [/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oczywiście pamiętaj iż moc spod koła jest mniejsza niż moc bodajże na wale. W mojej XLR moc książkowo wynosi 28km a na kole 22,8km. Z tym też niedaj się zrobić w balona :!: Bo wydaje mi się że na hamowni sprawdza się moc na kole!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z tym modułem jest tam jakis?? myslałem ze enduro sa blokowane na krućcach dyszach i tłumikach ale na module?? w modułach byly blokady squterów a nie enduro

 

a jaki jest mniej wiecej stosunek mocy na wale do koła??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz we właściwym dziale. :arrow: Przeniosłem

 

A co do tematu to chyba kupujący powinien się zapoznać wcześniej z dokumentami i stanem technicznym motocykla więc nie bądź frajerem i nie daj się naciągnąć na koszty. I oczywiście pamiętaj że nawet jak już wykona to badanie na hamownii to zarządaj jakiejś oficjalnej deklaracji potwierdzonej przez osobę do tego upowarznioną że to badanie było zgodne z prawdą no i chyba taka hamownia powinna mieć świadectwo legalizacji, chociaż nie jestem pewien lub chociaż jakiś certyfikat że jest prawidłowo wyskalowana i skalibrowana. Dopiero wtedy koleś będzie mógł ci założyć sprawę w sądzie i wszystko sie wyjaśni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do blokady modułu to blokowali tez endura np DT .

Wydaje mi sie, że Xt raczej nie ma takiej blokady. DRki np miały zablokowane pełne otwarcie przepustnicy.

Jezeli motocykl faktycznie jest odblokowany a z tego co widzialem na filmie to raczej tak to koles poniesie tylko koszt hamown i da Ci spokuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest blokada na modułach?? czy to jest bajka jakas??

 

[ Dopisane: 30-01-2006, 17:31 ]

no strzałek pocieszyłes mnie bo kolo wydaje mi sie ze che mnie na wała zrobic a czy wogole moze moc traktowac jako ukryta waade techniczna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany ale przecież ogłoszenie to nie jest żaden dokument ani żadna gwarancja, chyba że ktoś kupuje po przeczytaniu samego ogłoszenia, bez oglądania pojazdu. Ogłoszenie to tylko taka reklama, do niczego cie nie zobowiązuje, ewentualnie na podstawie tego co napisałeś w ogłoszeniu koleś może sie wkurzyć że jechał 500km a okazało sie że stan jest zupełnie inny niż opisywałeś i może chcieć z powrotem kase za paliwo itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem swoja yamahe xt 350 i podpisałem z typkiem umowe że motor nie posiada ukrytych wad technicznych (bo nie posiasiada!!)dzis dzwoni do mnie i mowi ze jest problem??bo w briffie motocykl ma 13kW i to jest nie zgodne z danymi ktore podałem w ogłoszeniu ja mu tłumacze ze motocykl jest odblokowany i pierdoly powiedział ze moto sprawdzi na Hamowni i jezeli nie bedzie mial deklarowanej mocy to poniose koszty odblokowania modułu??tylko ja nie wiem czy tam jest cos takiego i nie chcem zeby mnie na wała wycią a poza tym to poprzedni sprzedawca powiedział ze był zblokowany na krućcach i on je wymienił wiec moc powinna byc ok 30 KM nie co myslicie czy jest tam moduł jakis.Gdzie mogą byc blokady ewentualne?

POMOCY [/url]

 

To o czym piszesz nie jest wadą ukrytą. Koleś w chwili kupna widział Brief, a jeśli nie dostrzegł co tam jest napisane to już jego problem. Zasugeruj mu może zmianę szkieł na nieco mocniejsze.

 

Możesz się też na odczepnego wytłumaczyć tym, że w Brifie jest podana moc wg. normy DIN (na kole), a Ty w ogłoszeniu podałeś wg. normy SAE (na sprzęgle) :D Ta druga wartość zawsze będzie wyższa. Co prawda nie aż o 15 KM, ale zawsze pozbawisz kolesia nieco animuszu :P

Poza tym mogłeś się przecież pomylić w przeliczaniu kW na KM i stąd wyniknął błąd w ogłoszeniu :)

Powiedz mu też, że może sobie sprawdzać sprzęta nawet na dwóch hamowniach naraz, a także na trzeciej malutkiej. I tak już nic nie wskóra, a poniesie tylko koszta :D

Umowa podpisana więc pozamiatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...