Skocz do zawartości

podtlen do dwusuwa


vlad195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:idea: ja tu poważnie a wy śmiejecie sie hehe

popstze gdzieś na niemieckich stronach za takim bajerem widziałem kiedys do skutera mieli a cbr niemoge se kupic bo idiota jest ze mnie i nawet z podwórka bym niewyjechał to rozwalił bym sie kiedys jak kupowałem jawe ts od kuzyna to przewiozłem go tak ze wiecej niechciał zeskoczył z motoru i poszedł na pieszo ja niezajechałem daleko rozwaliłem sie za200metrów polewe mieli zemnie nieziemską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda Jawą 350 powyżej 100 km/h = samobójstwo ( totalny brak kontroli nad motocyklem)*
Sranie W Banie ;]Etką Moj kolega Jechal w gory z predkoscią nieraz powyzej 100kmh:P A Etz jest wiele lzejsza od jawy;]Spokojnie jawą da sie leciec 100kmh na przyzwiotej drodze ;]Nie robmy z tego sprzetu az takiego gowna panowie ;]Wkoncu nikt nie byl durny i nie dal jej 160 czy tam 180 na budziku zeby nie mozna bylo podruzowac ponad 125 kilowym moto z predkoscią 100kmh 8)LOL Co do tego podltenku to sa kity do skoterow takie;]Szkdoa tylko ze to jest potwornie drogie ;]A silnik sie zuzywa momentalnie....No2 Jest bardzo suche a w 2t smarowanie nastepuje razem z mieszanką.Co innego w 4t gdzie smarowanie jest rownomierne..Moim zdaniem to jest dla dzieci pragnacych bajek i mających za duzo kasy:POdwaze sie nawt powiedziec ze hmmm to jest dla malo ktorego polaka motorowezysty:D w naszym wieku oczywiscie;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiboS60 masz racje , mam kumpla który JAWĄ jechał 160 i przeżył :) . A co do podtlenku to da sie założyć. Podtlenek Azotu (N2O) ma 7 razy więcej tlenu niż powietrze . 7xwięcej tlenu+zwiększona dawka paliwa = lepsze spalanie mieszanki , ziemską moc (navet o 200% większa). Tylko na takim silniku za daleko nie zajedziesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa,se lepiej wasze kopuły dotlencie,widział chociaz kiedys ktos z was,działanie podtlenku??z tego co tu czytam to widze ze chyba nikt,jak bys se do jawy zapodal podtlenek to głowic chyba bys u sasiada na podworku szukał,a tłokow 3m pod ziemią,jakie głupoty piszecie to sie w pale niemiesci,popierwsze,jak juz DiboS60 zauwazył to popierwsze w 2T brak smarowania do tego zeby to działało,pozatym typy jak zakladaja podtlenek do samochodu to wstawiaja kute tłoki,korbowody,wszytsko mega wzmacniane,spzregła skrzynie biegow itd.a wy chcecie wlozyc to do jawy 350,rownie dobrze morzna se cylindry wypchac dynamitem a zamiast swiec włozyc zapalniki i zdetonowac,efekty spewnscia niebeda sie wiele zozniły...pozdrawiam i gratuluje ciekawych pomysłow tylko prosze nie probojcie tego w domu...hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rownie dobrze morzna se cylindry wypchac dynamitem a zamiast swiec włozyc zapalniki i zdetonowa

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: kurde, to jets lepsze jak o chucku norrisie:D:D:D

 

 

jak gaz można do skutera zamontowac to i potlenek azotu się da Very Happy

 

a to skad masz?:) jakies linki czy cos by sie znalazly? ;)

 

jak dla mnie pomysl moglby byc, ale napewno nie wypali... lepiej zainwestuj w ekstrakcyjna do baku i ci na jedno wyjdzie:P:P:P

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sovietvw - mi się wydaje ze raczej to ty niewiesz co piszesz "popierwsze w 2t to brak smarowania zeby to działało" jeżeli znasz się troche na motoryzacji to powinieneś wiedzieć że podtlenek miesz się z benzyną w kanale ssącym rozumiesz z BENZYNĄ a jak wiesz benzyna jest mieszanką a co do kutych elementów to wcale niesą potrzebne jak się zakłada prosty system

a tutaj kilka pytan i odpowiedzi ze stronki o n2o:

 

P: W jaki sposób, podtlenek azotu daje więcej mocy?

O: Podtlenek azotu dostarcza więcej tlenu do silnika, który pozwala na spalenie większej ilości paliwa. Więcej spalonego paliwa daję większą moc.

 

P. W jaki sposób podtlenek azotu może zniszczyć silnik?

O. Sam podtlenek azotu nie może zniszczyć silnika. Silniki niszczą systemy słabej jakości i niepoprawnego składu mieszanki.

 

:)

P. Czy można zapodać za wiele podtlenku azotu do silnika nawet jeśli proporcje z benzyną są zachowane?

O. Tak. Jeśli przekroczy się mechaniczne granice silnika, katastroficzne szkody dla silnika będą nieuniknione.

 

P. Jakie są zasady aby uzyskać największe przyrosty mocy bez awarii silnika?

O. Generalnie rzecz biorąc, przyrosty mocy przy używaniu podtlenku azotu są bez ograniczeń. Aby uniknąć katastrofy, wewnętrzne podzespoły silnika i ich jakość powinny odpowiadać ilości mocy która zostanie wytworzona przez system podtlenku azotu. Poprawne proporcje mieszanki, jak i jakość systemu podtlenku azotu jest bardzo ważna.

 

P. Czy można założyć system do silnika o bardzo wysokim stopniu sprężania?

O. Tak, lecz trzeba wtedy używać paliwa o poprawnej liczbie oktanowej aby zapobiec spalaniu stukowemu.

 

 

P. Czy podtlenek azotu powoduje większe temperatury w cylindrach?

O. Nie. Jeśli jest zachowana poprawna proporcja pomiędzy paliwem a podtlenkiem azotu, temperatura w cylindrach powinna pozostać taka sama.

 

8O 8O 8O 8O :!: :!: :!:

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 13:56 ]

cd..

Podtlenek azotu to bezbarwny, nie palny gaz. Ma lekko słodki smak i zapach. Jest nie toksyczny i nie drażniąc, wdychany w niewielkiej ilości może spowodować lekkie napady histerii oraz napady śmiechu - stąd jego druga nazwa "gaz rozśmieszający". Wdychany w czystej formie może spowodować śmierć przez uduszenie gdyż w normalnej temperaturze i ciśnieniu tlen zawarty w podtlenku nie nadaje się do przyswojenia przez organizm.

 

Przy 188' C podtlenek azotu rozpada się na tlen i azot. Gdy jest wprowadzany do silnika i jest zasysany do komory spalania pod dużym ciśnieniem a temperatura osiągnie 188’C ta bardzo bogata w tlen mieszanka zaczyna reagować. Jeśli dodamy jeszcze wtedy dodatkowe paliwo efekt będzie podobny do turbo albo supercharger tylko, na krótki okres czasu.

 

Podtlenek azotu powoduje takie efekty gdyż zawiera więcej tlenu niż powietrze atmosferyczne. Zawiera on 36% tlenu przy czym powietrze tylko 23%. Jest on o 50% gęstszy od powietrza przy tym samym ciśnieniu a metr sześcienny N2O zawiera 2.3 raza więcej tlenu niż powietrze. Nie trzeba się zagłębiać w skomplikowane wzory aby zobaczyć, że jeśli zastąpimy nim część powietrza dochodzącego do silnika i dodamy do tego odpowiednio większą dawkę paliwa silnik będzie w stanie osiągnąć większą moc. Stąd wniosek, że podtlenek azotu daje efekty bardzo zbliżone do suprechargera lub turbo pod tym względem, że podczas procesu spalania w cylindrze drastycznie wzrasta ciśnienie (dynamic cylinder pressure).

 

Oczywiście jeżeli to ciśnienie wzrośnie w dużym stopniu to wzrasta również prawdopodobieństwo wybuchu silnika. To właśnie dlatego wszystkie silniki z podtlenkiem wymagają opóźnienia zapłonu podczas momentu wtrysku. Gdy instalacja jest nieprawidłowo zainstalowana lub źle używana ciśnienie w cylindrze może spowodować problemy z uszczelkami pod głowicą albo awarie pierścieni i tłoków. Lecz jak wiadomo za zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna, nisko-oktanowa benzyna, zbyt duży stopień sprężania lub za duże ciśnienie doładowania może spowodować te same efekty.

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 13:56 ]

Podtlenek prezentuje również dobry stosunek ceny do mocy (gdy zainstalowany prawidłowo i używany rozsądnie). Wadą jest to, że zabawa kończy się szybko. Przyrost mocy występuje tylko gdy podtlenek doprowadzany jest do silnika.

 

Zatem podtlenek azotu sam w sobie nie powoduje awarii silnika. Używany właściwie i dawkowany przez odpowiednio zaprojektowany i zainstalowany system może dodać fantastyczne przyrosty mocy, a przede wszystkim dużo świetnej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...