Skocz do zawartości

UTRATA KOMPRESJI


DZIKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM.WCZORAJ PRZYWIEZIONO MI DO NAPRAWY JUNAKA.JAKO ZE DO PIERO KOLO SRODY BEDE MOGL SIE NIM ZAJAC I ZOBACZYC CO TAM SIE STALO CIEKAW JESTEM WASZEJ DIAGNOZY.OBJAWY SA NASTEPUJACE;JUNAK STRACIL KOMPRESJE WLASCICIEL WYMIENIL GLOWICE . PRZY URUCHAMIANIU ZACZOL KICHAC W GAZNIK RAZ KICHNAL TAK ZE PALIWO W GARDZIELI SIE ZAPALILO. POZNIEJ ZNOW ZACZAL TRACIC KOMPRESJE A Z ODMY ZACZELY WYLEWAC SIE DUZE ILOSCI OLEJU.SILNIK JEST PODOBNO PO REMONCIE ZAPLON USTAWIONY DOBRZE . KICHAL NA PEGAZIE I NA GAZNIKU OD JAWY350.POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka. Spotkałem się już z przypadkiem pozostawienia w przewodzie dolotowym szmaty, która przy pierwszym odpalaniu wpadła pod zawór i powodowała sporą utrate kompresji i nierówne działanie silnika.

Miałem też przypadek złego ustawienia rozrządu, a także zerwania klina na wale co spowodowało przesunięcie faz i dziwne działanie silnika.

Niepodoba mi się też stwierdzenie, że silnik jest po remoncie...

Być może robił go jakiś cieć i coś spaprał. Skoro jest po remoncie to powinien palić na "rys" i być w pełni sprawny. Proponuje sprawdzić wszystko po kolei, a na pewno pompe olejową bo skoro parskał olej z odmy to może być niedokręcona lub uszkodzona. To tyle co przyszło mi w tej chwili do głowy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

 

 

Tylko prosze sie nie smiejcie z moich diagnoz, potraktuje to tylko jako zabaew zgadywanke ( inaczej si nie da na odlegolsi IMO :)

 

A wiec :

*moye podwieszac sie zawor...

*ale biorac poprawke n odme, mogl ,,puscic" pierscien , moze sa zalozone ,,slynne" pierscienie firm, ktorych nie wymienie, a ktore sie nadaja tylko na zlom (w przewazajacej wiekszaosi)

*A wogole moze ten silnik jest po ,,remoncie", a nastawy nie sa wcale prawidlowe... nie mowie tu tylko o domie, bo ta i przy poprawnie ustawianum stawidle, czasami lala, nie wiedziec czemu...

*Aha, pomijajac sprawe kompresji i odmy, to podobne objawy ( kichanie , strzaly w gaznik, itepe) nialem niedawno, a przyczyna byla ( o zgrozo ;-) ) zwykla swieca, ktora nie wiedziwec czemu podczas sptrawdzaniamiala piekna iskre, ale w glowicy pod wplywem gazow IMO tracila ja.

Zalozylem po prostu nowke siwece i jaaaazzzdaaa :-)

*Silnik jest na iskrowniku czy na baterii?

Mialem kiedys takze nieprzyjemne przejscia z iskrownikiem, objawy wskazywaly na gaznik, ale to nie byla jego wina, silnik chodzila poprawnie na wolnych obrotacg, ale po dobdaniu gazu kichal, itepe,... i wogole nie wkrecal sie na obroty. Przyczyna tkwila w przebiciu cweki iskrownika... ale ciezko bylo to mi stwierdzic na poczatku i co ja sie nakobinowalem z wszystkim tylk0 nie z iskrownikiem ( bo nieb po co - iskra byla ) to moje :-)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co sie okazalo? SILNIK RZECZYWISCIE JEST PO REMONCIE ALE POPRZEDNIA GLOWICA NIE ZOSTALA PRZY REMONCIE WZIETA POD UWAGE I RZECZYWISCIE PRZEZ NIA JUNAK STRACIL KOMPRESJE.WLASCICIEL WYMIENIL GLOWICE NA SPRAWNA ALE NIE BYLO SZCZELNOSCI NA POLACZENIU Z CYLINDREM.GAZNIK PEGAZ JEST ZUZYTY DO GRANIC MOZLIWOSCI I ZADEN JUNAK BY NA NIM NIE ODPALIL.I TU NAJCIEKAWSZE;GAZNIK OD JAWY KUPIONY NOWY W SKLEPIE MIAL ODWROTNIE WKRECONA DYSZE.PO USZCZELNIENIU POLACZENIA GLOWICY Z CYLINDREM PRAWIDLOWYM WKRECENIU DYSZY JUNAK ODPALIL Z KOPA.CO DO ODMY TO MYSLE ZE PO DLUGIM KOPANIU NA NIESPRAWNYM GAZNIKU CPALIWO MOGLO SIE PRZEDOSTAC DO SKRZYNI KORBOWEJ I ZOSTAC WYRZUCONE PRZEZ ODME WRAZ OLEJEM. TERAZ WSZYSTKO DZIALA JAK POWINNO. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...