Pucjan Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witam,Jestem w trakcie remontu silnika w moim Suzi. Udało mi się kupić nareszcie drugie cylindry i tłoki. Jutro mam zamiar wziąć się za składanie wszystkiego do kupy i chcę się upewnić w jednej kwesti, a mianowicie czy siła dokręcenia nakrętek głowicy (35-39 Nm) jest realną wartością do dokręcenia głowicy? Jak na moje oko to trochę mała siła, ale te dane pochodzą podobno z servisówki... - wolę się poradzić kogoś kto ma już w mechanice pewne doświadczenie żebym był pewny :notworthy: Z góry dzięki, Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 co prawda mam inne moto i mam sruby szpilki ale umnie jest 65 Nm narazie mam dokrecone 42 bo jak skrecalem rok temu to mialem serwisowke od 600 a tam jak widac sily sa mniejsze i jak narazie trzyma wszystko wiec sadze ze to nie zawysoka sila Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jeżeli tak podaje serwisówka, to tak ma być. Jeżeli składasz na uszczelce oryginalnej a nie dorabianej to wszystko w porządku. Większym momentem to można tylko szpilki powyciągać. P.S. Jeżeli coś kręcisz, to mówimy o momencie obrotowym a nie sile. Ta sama siła na różnym ramieniu daje różne momenty. Wsio. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanko: mam tam 8 nakrętek i nie wiem w jakiej kolejności powinienem je dokręcać :?: Może ktoś może mi coś doradzić :idea: Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 robisz to na zasadzie krzyża. czyli najpierw wszystkie równo a potem dokrecasz troszke jedną, następnie tą po skosie do niej, potem trzecią i na końcu 4 która jest po skosie 3. i tak w kółko. żeby nie było sytuacji że jedną dokręcisz na maksa a reszta jest luźna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 A w serwisowce nie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Ja w servisówki niestety nie posiadam :roll: Tamte dany pochodziły od znajomego, zapytam go jeszcze czy coś ma na ten temat ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.