pawlo16 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Mi się marzy taka fura :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Gadalem z gosciem, ktory ma simsona z silnikiem mz etz 150 i mowi ze spoko sie jezdzi. Rame ma od enduro :) ale zwykla da sie latwo przerobic. Mial juz kontrole i nic.Do tego jakies mocniejsze hamulce trzeba :twisted: I by sie przydalo zatrzec ten napis MZ, ale to nie problem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Ale ktoś miał nasrane żeby takie coś pakować do simsona :? policja w ogóle by sie nie skapnęła że w simku siedzi "ciut" większy silnik. :) Paranoja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Od 250 tak ale od 150 to nie wyglada duzo wiekszy. Na wsi to pewnie predzej by sie skapneli, ale ci w miescie to watpie ;) Kolega mowil ze nie ma problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Kolega mowil ze nie ma problemu ButtrockI pewnie kolega tez ma 15 lat... Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Hehe, pomysłowość nie zna granic. Szkoda, że po wymianie silnika nie wyrabia rama, zawieszeie i hamulce. No, ale dla "tuningowców" pewnie to pikuś, tam 3 jakieś mało ważne elementy. Bo najważniejsza jest moć !!!! :lol: :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 tez bym chcial cos takiego zrobic ale z silnikiem mz150, a ten simek CHARTMANAs150 wygladal jak orginalny, ale on niemial mocowan przy glowicy, mozliwe ze ytrzymalby sie tylko na tym mocowaniu z tylu?? [ Dopisane: 29-01-2006, 08:59 ]i z tym tlumikiem nawet niebylo slychac ze to taki silnik [ Dopisane: 29-01-2006, 09:06 ]http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...4517&highlight= temat ktory zalozyl chartman o tym simsonie [ Dopisane: 29-01-2006, 09:12 ]ile wogole mz ma biegow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 5 Biegow:P Co z Tego zE udalo mu sie wsadzic i nawt ot wszystko ladnie posklejac 8) hmhm Gdybym ja na tym jezdzil napewno ta rama by tego niewytrzymala:P zresztą wiekszosc z nas gdyby na tym jezdzila to by ta rama nie wytrzymala:D:DPOwyginalo by ją po krotszym czasie juz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Co wy wygadujecie?? Jak rama moze peknac?? Przeciez silnik nie wazy 100 kilo!! Jest gora 2 razy ciezszy od silnika simka! Na zwyklej ramie simka mozna skakac z calkiem przyzwoitej wysokosci... a wam sie ma rama zlamac od 10-15 kilo wiecej?? Bezsens!! To tak jabyscie posadzili dziecko na baku i przewiezli.. i to mialoby peknac?? Normalnie bezsens!! Rama ma wytrzymac 150 kilo (np.kierowca i pasazer) i jeszcze do tego klasa bezpieczenstwa wiec nic nie ma sie prawa stac z wiekszym silnikiem... no ostatecznie moze pokrzywic uszy silnika :roll: Jesli rama ma peknac to nie bedzie mialo to znaczenia z jakim silnikiem... pzdr PS. w MZ ETZ 150 jest opona 16"/ 2,75-3,0 czyli taka jak w simku. Najlepiej Dębica Sfinks.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 No, jak wrzucisz cięższy silnik i chcesz jeszcze skakać ta napewno się pourywają mocowania silnika. Piszesz, że simsonem można skakać z całkiem niezłej wysokości. No niby, ale przecież ta rama nie jest przystosowana do skoków. Prędzej czy później puści. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Skakac?? Ja jakbym cos takiego mial to tylko zeby jezdzic :twisted: a nie zaraz skakac. Bo z reguly do skokow to sie uzywa motocykli crosowych :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 LOL Adik widze ze nie zdajesz sobie sprawy:D Dobra dolicz sobie 15 kilo wiecej;] plus 3x wieksza moc ;]plus 3 razy wiekszy moment obrotowy;]teraz siądź przy*eb okolo 100 razy ze sprzegla albo przycisnij iwcej manete;]i zacznie ci spadać lancuch potem bedą sie giąc zawiasy(bo w simsonie tlyko z tylu silnika) i tak po kolei ;] 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 zeby wsadzic silnik mz trzeba zmeinic jakies mocowanie itp. czyli rama bedzie oslabiona i moze peknac, ale sama z siebie niepeknie chyba ze bedziesz skakal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zrob kolyske pod silnik :]Cos napewno da! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 No to jasne..ze pusci ale kto przy zdrowych zmyslach strzela ze sprzegla w MZ?? Przeciez to wiadome ze zaraz sie uszy gną i szlag trafia prowadzienie lancucha.. bo montowanie pociaga za soba pewne konsekwencje..(mniej dawania po dupie).. A co do skakania to jak na zwyklego szosowca 0,5 metra to dobra wysokosc, ale wiadomo.. wszystko z umiarem bo stanie sie to co w pierwszych Hayabusach gdzie rama pekala pod siedzeniem (niezla wpadka).. A jesli chodzi o to ile tak naprawde rama wytrzyma to lepiej kupic cos lepszego bo simka latwo jest popsuc a ciezko kupic w miare jezdzacego simaka ponizej 1 kpln.. Szczerze to jest to cholernie nieoplacalny zabieg, bo przerobienie simka kosztuje minimum: 1500 pln. (simek ok 1000, silnik ETZ 150 ok 500.)mozna brac jeszcze koszty (spawanie itp.) a jak pan mundurowy sie skapnie to przeje**ne.. Bo tak: za jazde bez prawka: 500 + ew. odroczenie. Powtorne badanie techniczne w okregowej stacji nawet do 150 zeta (pojemnosc, normy itp.) Noi jeszcze wk**wienie rodzicow jak sie dowiedza wiec.. nie kombinujmy i jezdzijmy na oryginalnych silnikach (tuningu cylindrami i oddlawianie nie liczyć!!) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.