Skocz do zawartości

Tłumiki sportowe do enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zainteresowamy wymianą tłumika w DR 350 na przelotowy. Jeśli możecie podzielić sie swoimi spostrzeżeniami dot. w ogóle sport wydechu do enduro byłbym wdzięczny. Czyli jak dobrać, jakie firmy polecacie, jakie odczucia po zmianie, gdzie kupić, jaki wpływ na silnik (podobno trzeba przestroić gaźnik) itp. W załączeniu link z tłumikami, co o nich sądzicie?

 

http://motoallegro.pl/show_item.php?item=77200122

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek.

 

Ja mam w swojej dr600 tłumik sportowy.

Został on zaszczepiony od Fiata 125p.

jest lżejszy o 1/3 od oryginału.

Jest przelotowy i średnica idealnie pasuje do kolanka Dr.

Pięknie brzmi i kosztował ok.50zł

trzeba jedynie zrobić mocowanie do ramy i mocowanie na kolanko.

 

Pozdr. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z dorabianymi, ale jezleli chodzi i wydechy 2t typu fmf pro circuit czy bill's to moge powiedziec tyle ze daja baardzo duzo. Sa rozne modele tzn. o wiekszej wytrzymalosci lub tym ze daja wiecej mocy. Ja kiedys mialem fmf w 80 calego tego GOLD ( to wtedy byl najlepszy model) i chodzilo kozak. Mialem okazje zlapac runde taka 80 o rok mlodsza na seryjnej tubie i koncowce -> minimalnie lepszy dol, ale gora to wogole nie porownywalna. No i powiem tyle ze dzwiek ma duzo glosniejszy i fajniejszy od rm i cr co mialem. !! tak jak macie hajsy - dźięgi dźięgi to warto zainwestowac w dobry wydech( caly= koncowka + tuba ) :( no i polecam tutaj amerykanskie firmy takie jak wymienilem na poczatku, a nie jakieś europejskie typu doma, akropovic czy leovince, co nie zmienia faktu ze to tez bardzo dobre wydechy. Ja jednak wybral bym amerykanskie, gdyż oni maja olbrzymie doświadczenie i wszyscy się wypowiadają, że sa najlepsze. Kiedyś czachor mi opowiadał, że ten wydech co latał na nim bubba stuart (akropovic) to nie jest taki akropovic jaki mozna kupić w sklepie w europie, tylko tam w usa recznie wykuty specjalnie dla niego. Dla porównania powiem, że znaajomi co jezdza w MX w mistrzostwach polski to jeżdźą na seryjnych i mowia ze sa dobre bo mozna prostowac -> sa z dobrego materiału(japońskie fury) i nie ma potrzeby ich zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w Cr 125 dyfuzor FMF GOLD SERIES FATTY SO. CALIF :twisted: Wiesz może Bubba czym się różnią te dyfuzory na moim akurat pisze Fatty a na innym co innnego tylko tym się różnią.Wiesz o co chodzi :mrgreen: .Ale tak ogólnie do dobry dyfuzor mam ?A i końcówke mam DEP'a.Jednym słowem jak CR zapale to najmilsza muzyka dla ucha :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam calość Gianelli. Bardzo ładnie chodzi. Jeździłem też na seryjnym i jest gorzej, szególnie jeśli chodzi o górne obroty. A głośno nawet jest :twisted: W lini prostej do qmpla mam około 500m i jest tam las, a jak dam troche po obrotach to słyszy dobrze, a na polu to z 1km spokojnie słychać. Było sprawdzan ;) . Tylko są też problemy - stróże prawa pod każdą postacią i niektórzy ludzie ;) . Ale warto, bardzo warto :twisted: . Pozdrawiam, Mr.Maciek :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

W klubowych motocyklach mamy założone końcówki różnych marek w swoich 4T. Oczywiście podwyższenie mocy nijak ma się do rzeczywistości, bo co tu mówić o podnoszeniu mocy, skoro tej co jest i w 60 procentach nie wykorzystujemy.

Wśród tych co są, najpiękniejszy dźwięk ma Acrapovic, bas na wolnych obrotach czyni z 525 zupełnie inny motocykl. CRD, Higashi, Doma, LeoVince, pod tym względem się umywają do Acrapovica. No a przyrost mocy - tak jak powiedziałem: dla każdego, kto nie jest zawodnikiem, jest to sprawa może i wyczuwalna, ale zupełnie drugoplanowa w uprawianiu enduro.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje ze aby osiagnac pełna moc motocykla trzeba nie tylko wymienic tlumik ale kolanko wraz z tlumikem samo dodanie puszki powinno dac co najwyzej sam glosny dzwiek to dzieki niemu wydaje sie ze motor jes mocniejszy a mocniejszy to jest tylko ryk motoru poza tym jak sie zmienia tlumik na przelotowe to trzeba zmienic dysze tak pisali w Ś.M.zakladajac przelotowke trzeba sie liczyc ze wzrostem spalania oczywiscie i nie wiem czy kupowanie pierwszej lepszej puszki np.od jakiegos scigacza nic nie da

nie na darmo firmy tuningowe robia do kazdego modelu oddzielny tlumik budowa puszki jest tak samo wazna jak dlugosc kolanka itd

JEZELI COS ZLE POWIEDZIALEM TO PROSZE O POPRAWE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy kupowanie pierwszej lepszej puszki np.od jakiegos scigacza nic nie da

nie na darmo

Napewno da dzwiek. Do enduro powinny być specjalne wydechy. Najlepiej jak są dobrane do konkretnego modelu

kazdego modelu oddzielny tlumik budowa puszki jest tak samo wazna jak dlugosc kolanka itd

w 2t kolnko daje więcej niz tłumik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...