nysiel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jestem zainteresowamy wymianą tłumika w DR 350 na przelotowy. Jeśli możecie podzielić sie swoimi spostrzeżeniami dot. w ogóle sport wydechu do enduro byłbym wdzięczny. Czyli jak dobrać, jakie firmy polecacie, jakie odczucia po zmianie, gdzie kupić, jaki wpływ na silnik (podobno trzeba przestroić gaźnik) itp. W załączeniu link z tłumikami, co o nich sądzicie? http://motoallegro.pl/show_item.php?item=77200122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Najlepiej jak przelot jest tej samej średnicy co przelot kolanka. W DRce odczujesz wzrost mocy na wysokich obrotach. Gaźnik trzeba przeregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jak jest różnica w wadze pomiedzy sportem a oryginałem..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jak jest różnica w wadze pomiedzy sportem a oryginałem..?Zalezy jaki sport :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Witek. Ja mam w swojej dr600 tłumik sportowy. Został on zaszczepiony od Fiata 125p. jest lżejszy o 1/3 od oryginału.Jest przelotowy i średnica idealnie pasuje do kolanka Dr. Pięknie brzmi i kosztował ok.50zł trzeba jedynie zrobić mocowanie do ramy i mocowanie na kolanko. Pozdr. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 nie wiem jak z dorabianymi, ale jezleli chodzi i wydechy 2t typu fmf pro circuit czy bill's to moge powiedziec tyle ze daja baardzo duzo. Sa rozne modele tzn. o wiekszej wytrzymalosci lub tym ze daja wiecej mocy. Ja kiedys mialem fmf w 80 calego tego GOLD ( to wtedy byl najlepszy model) i chodzilo kozak. Mialem okazje zlapac runde taka 80 o rok mlodsza na seryjnej tubie i koncowce -> minimalnie lepszy dol, ale gora to wogole nie porownywalna. No i powiem tyle ze dzwiek ma duzo glosniejszy i fajniejszy od rm i cr co mialem. !! tak jak macie hajsy - dźięgi dźięgi to warto zainwestowac w dobry wydech( caly= koncowka + tuba ) :( no i polecam tutaj amerykanskie firmy takie jak wymienilem na poczatku, a nie jakieś europejskie typu doma, akropovic czy leovince, co nie zmienia faktu ze to tez bardzo dobre wydechy. Ja jednak wybral bym amerykanskie, gdyż oni maja olbrzymie doświadczenie i wszyscy się wypowiadają, że sa najlepsze. Kiedyś czachor mi opowiadał, że ten wydech co latał na nim bubba stuart (akropovic) to nie jest taki akropovic jaki mozna kupić w sklepie w europie, tylko tam w usa recznie wykuty specjalnie dla niego. Dla porównania powiem, że znaajomi co jezdza w MX w mistrzostwach polski to jeżdźą na seryjnych i mowia ze sa dobre bo mozna prostowac -> sa z dobrego materiału(japońskie fury) i nie ma potrzeby ich zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ja mam w Cr 125 dyfuzor FMF GOLD SERIES FATTY SO. CALIF :twisted: Wiesz może Bubba czym się różnią te dyfuzory na moim akurat pisze Fatty a na innym co innnego tylko tym się różnią.Wiesz o co chodzi :mrgreen: .Ale tak ogólnie do dobry dyfuzor mam ?A i końcówke mam DEP'a.Jednym słowem jak CR zapale to najmilsza muzyka dla ucha :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ja mam calość Gianelli. Bardzo ładnie chodzi. Jeździłem też na seryjnym i jest gorzej, szególnie jeśli chodzi o górne obroty. A głośno nawet jest :twisted: W lini prostej do qmpla mam około 500m i jest tam las, a jak dam troche po obrotach to słyszy dobrze, a na polu to z 1km spokojnie słychać. Było sprawdzan ;) . Tylko są też problemy - stróże prawa pod każdą postacią i niektórzy ludzie ;) . Ale warto, bardzo warto :twisted: . Pozdrawiam, Mr.Maciek :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ja do DRZ 400 włorzyłem kompletny wydech tuningowy Arrow mocy troszke więcej niż na fabrycznym, ale głos nie do porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ostatnio na allegro licytowałem fajny wydech Arrow, niestety się nie udało.Fajne tuby robi też Supertrapp, ale jeżeli są źle zamątowane to brudzą sadzą plastiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 W klubowych motocyklach mamy założone końcówki różnych marek w swoich 4T. Oczywiście podwyższenie mocy nijak ma się do rzeczywistości, bo co tu mówić o podnoszeniu mocy, skoro tej co jest i w 60 procentach nie wykorzystujemy. Wśród tych co są, najpiękniejszy dźwięk ma Acrapovic, bas na wolnych obrotach czyni z 525 zupełnie inny motocykl. CRD, Higashi, Doma, LeoVince, pod tym względem się umywają do Acrapovica. No a przyrost mocy - tak jak powiedziałem: dla każdego, kto nie jest zawodnikiem, jest to sprawa może i wyczuwalna, ale zupełnie drugoplanowa w uprawianiu enduro. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 mi sie wydaje ze aby osiagnac pełna moc motocykla trzeba nie tylko wymienic tlumik ale kolanko wraz z tlumikem samo dodanie puszki powinno dac co najwyzej sam glosny dzwiek to dzieki niemu wydaje sie ze motor jes mocniejszy a mocniejszy to jest tylko ryk motoru poza tym jak sie zmienia tlumik na przelotowe to trzeba zmienic dysze tak pisali w Ś.M.zakladajac przelotowke trzeba sie liczyc ze wzrostem spalania oczywiscie i nie wiem czy kupowanie pierwszej lepszej puszki np.od jakiegos scigacza nic nie da nie na darmo firmy tuningowe robia do kazdego modelu oddzielny tlumik budowa puszki jest tak samo wazna jak dlugosc kolanka itdJEZELI COS ZLE POWIEDZIALEM TO PROSZE O POPRAWE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 nie wiem czy kupowanie pierwszej lepszej puszki np.od jakiegos scigacza nic nie da nie na darmo Napewno da dzwiek. Do enduro powinny być specjalne wydechy. Najlepiej jak są dobrane do konkretnego modelu kazdego modelu oddzielny tlumik budowa puszki jest tak samo wazna jak dlugosc kolanka itd w 2t kolnko daje więcej niz tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ja to u siebie w DR 350 mam tlumik pod dupa :banghead: z koncowki samochodowej ;)Jescze go troche musze wygluszyc i bedzie git :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuRi Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ja w swoim Dr-Z mam założony kompletny układ wydechowy yoshimury tytanowy "TRC Pro Titanium Full System" a jeśli chodzi o dźwięk to jest on na prawde piękny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.