Piotrek89 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 witam,czy to ze jak wchodze do garazu i widze kałuże oleju pod silnikiem oznacza ze uszczelki poszły??czy moze jest inna mozliwość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Jeżeli nie cieknie z dozownika to znaczy, że mogły pójść uszczlelki bądź simering za zebatką zdawczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 a jaki masz moto ? w 2t jest mozliwosc splywanie resztek oleju z ukladu wydechowego a jaka ma barwe olej ? w miare czysty czy czarny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 z rury to to raczej nie jest,bo moto stało gdzies z miesiąc albo półtora nie odpalane ani nic,a jak przyszedłem to kałuża pod moto....juz wczesniej mi sie tak działo,ze nalałem oleju i mi zaczynał wyciekać-olej przekładniowy,nie z dozownika.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 ja tak też mam w rg tylko że wygląda na to że tak jakby olej wyciekał z lewego dekla tam gdzie magneto :-x i dzieje sie tak gdy najele tyle oleju ile ma być a gdy troche wycieknie to jest spokoj i też nie wiem czy dawać do mechanika żeby simernigi wymienil czy nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 to właśnie u mnie tak samo,tyle ze najpierw wydawalo mi sie ze sie leje tylko jak sie rozgrzeje,ale niedawno przekonałem sie ze tak nie jest :!: i leje kiedy chce,i co teraz??mechanik??ile moze kosztowaz wymiana simeringów (o ile to one) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Nie wiem właśnie ile i to zależy też od mechanika, myślę że nie powinno to przekroczyć 100zł :) może nawet mniej :) .Z tego co się dowiadywałem to tam można wymienić simeringi bez rozbierania całego silnika :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 srasz zurem od razu, wyczysc silnik i ogladaj skad kapie. Mogla pojsc tylko uszczelka, albo sie sruba w deklu popuscila .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 A simeringi to sie wymienia samemu,lub z kolegą.Bo to grzech oddawać do mechanika na wymiane simeringów.Jak Ci sie leje spod dekla od zaplonu to poszedl Ci simering na wale.A nie przerywa silnik w trakcie jazdy?Jakby lapal lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Heh ja bym sam wymienił ale mechanik tak poskręcał że bez odpowiednich narzędzi to dupa nei da rady :-x Mi silnik nie przerywa ostatnio tylko pojawił się problem i nie mogę wyregulować gaźnika wejdzie na obroty i dopiero po pewnym czasie zejdzie :-x . I włąsnie mam pytanie czy tam pod simeringiem w japońcu może sie dostawać lewe powietrze :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 ak Ci sie leje spod dekla od zaplonu to poszedl Ci simering na wale A to jest 2T czy 4T??? Bo w 2T to gdzie ci bedzie olej ciekł z komory wału korbowego?? podczas jazdy to moze i tak, ale podczas postoju... juz moze prędzej poszedł simmering na zebatce zdawczej, o ile w twoim moto zebatka zdawcza jest po stronie zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mi kiedyś z między karterów ciekło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 No raczej podczas jazdy mi cieknie nie wiem jak jest u Piotrka89 bo ja gdy odkrecę pokrywe od zapłonu to jest tam troszke oleju :-x To czy to oznacza walnięty simering :?: i czy może się dostawać tamtędy lewe powietrze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 No jak jest troszke to bardzo mozeliwe że padł simmering na wale, oczywiscie ze moze tamtedy lapac lewe powietrze. Nie wiem jak jest w waszych furach, ale w Mz czy w jawce to ten simmerin od strony pradnicy to zaden problem wymienic, trzeba stary wydlubac i zalozyc nowy, 30 min robotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 u mnie tez nic nie zauwazylem podczas jazdy,a jak moto stoi to sie pod nim kaluża robi.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.