Skocz do zawartości

VFR RC36 - rozrusznik, czasem nie łapie


Jenes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

narzekacie panowie' date=' ten sprzęt to bajka :)

- hydrauliczne sprzegło, kapa, 5 śrub(10) i tarcze z przekładkami na wierzchu, żadnych patenów z jakąś kosmiczną nakrętką, trzymającą kosz sprzęgłowy, jak to jest w więkoszości sprzętów z tradycyjnym sprzęgłem;

- regulacja zaworów - jak już się tam dostanę to nie muszę walczyć z jakimis tam łańcuchami i kilkoma punktami nastwaczymi:)

- o zdejmowaniu tylniego koło to chyba nie ma co gadać - poezja :mrgreen: ;

- a jak ktoś ma problemy ze świecami - niech sobie diesla kupi :mrgreen: (wbrew pozorom nie jest to takie trudne, czasem po prostu warto zapytać, bądź, zaglądnąc w OM)

- zmiana oleju i symeringów w przendnim zawieszeniu - nio probliemos, każdy sobie poradzi, zwykły komplet kluczy wystarczy;

 

- a jak komuś przeszkadzają trzewia motocykla niech sobie wózek akumulatorowy zapoda - wyższość forny nad treścią

 

pzdr[/quote']

 

Wymiana tarcz sprzęgłowych - mioooodzio,

regulacja luzów zaworowych - ponoć po zdjęciu prawie wszystkiego dostęp jest perfekcyjny,

tylne koło - jak w katamaranbie :) (prawie, bo wydech, ale to jedna śruba raptem),

świece - nic nie trzeba zdejmować poza kanapą (także polecam manual, a najlepiej "service manuala :mrgreen:).

Czym dłużej posiadam VFR tym bardziej ją uwielbiam. Tak to jest z VFR-kowcami...

 

 

PS. Sorki za pisownie, ale browarek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja luzów zaworowych - ponoć po zdjęciu prawie wszystkiego dostęp jest perfekcyjny,

 

dosłownie wszystkiego, łącznie z przednim zawieszeniem:P

 

A naprawdę upierdliwy to jest dostęp do łańcuszka alternatora w mojej FZR 1000. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

regulacja luzów zaworowych - ponoć po zdjęciu prawie wszystkiego dostęp jest perfekcyjny' date='

 

 

dosłownie wszystkiego, łącznie z przednim zawieszeniem:P [/quote']

 

może od razu Ci będzie lepiej silnik wyjąć :mrgreen:

 

kiedyś słyszałem wresję, że aby sprawdzić luz na ssących to trzeba gaziory wydłubać :)

 

no i synchro tyż bajka, ja nie muszę niczego odkręcać i rzeźbić, podłączam zegary i jazda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i synchro tyż bajka' date=' ja nie muszę niczego odkręcać i rzeźbić, podłączam zegary i jazda [/quote']

 

no baaaaaajka, ja tez tak myslalem, ale bez srubokreta katowego, to tylko sobie reke poparzylem...

ketchupvfr jak Ty robisz synchro, ze sie nie oparzysz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tarcz sprzęgłowych - mioooodzio' date='

regulacja luzów zaworowych - ponoć po zdjęciu prawie wszystkiego dostęp jest perfekcyjny,

tylne koło - jak w katamaranbie :) (prawie, bo wydech, ale to jedna śruba raptem),

świece - nic nie trzeba zdejmować poza kanapą (także polecam manual, a najlepiej "service manuala :mrgreen:).

Czym dłużej posiadam VFR tym bardziej ją uwielbiam. Tak to jest z VFR-kowcami...

...[/quote']

Tylko dlaczego w manualu piszą żeby odkrecić chłodnice przy wymianie świec ??? A żeby zdjąć chłodnice trzeba ściągnąć plastiki :lol: , no chyba że ktoś wymienia tylko tylne świece to może siedzenie wystarczy :)

Gdyby tak było prosto z wszystkim bez rozbierania całego to servis VFR nie byłby jednym z najdroższych.

 

Ale jest fajny sprzęt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym plastiku do wymiany świec nie trzeba zdejmować owiewek? Nie porównujmy VFR do naked'ów. Chłodnicy nie trzeba demontować - wystarczy odkręcić dwie śruby i uchylić (dwie śruby IMHO to nie problem). Do wymiany tylnych trzeba odkręcić bak, ale nie trzeba go wymontowywać - podobie jak chłodnicę, wystarczxy uchylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo podobno nie ma zestawów naprawczych

a założymy się że można kupić do tego modelu poczszególne części?

np. sprężynkę, rolkę czy bieżnię wewnętrzną.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo podobno nie ma zestawów naprawczych

a założymy się że można kupić do tego modelu poczszególne części?

np. sprężynkę, rolkę czy bieżnię wewnętrzną.

Jeżeli tak jest to już się ciesze :( , nawet jeżeli nie będe musiał kupować, oby. Tylko że w 1 serwisie się pytałem i niby się nie da :roll: :?: popytam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w 1 serwisie się pytałem i niby się nie da :roll:  :?: popytam dalej.

 

ja już nauczony doświadczeniem ZAWSZE !! pytam przynajmniej w dwóch różnych serwisach ;) - bo nie dla wszsytkich pomyłka w stylu, że to jest cena z sztukę a nie za komplet robi jakiąś różnice :( a dla mnie 200 zł a 800 zł to była znacząca róźnica....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jenes popełniasz w tym momencie poważny błąd pisząc:

Tylko że w 1 serwisie się pytałem i niby się nie da

ale nie napisałeś w którym serwisie. Jeżeli zaczynasz taki temat to pisz dokładnie o co pytałeś , w którym serwisie , kogo pytałeś i co Ci odpowiedział.

W przeciwnym wypadku obgadujesz na 4um wszystkie serwisy i czytelnicy dochodzą do wniosku , że w każdym pracują oszuści i naciągacze.

Zapytałeś na 4um i otrzymałeś odpowiedź prawie natychmiast ale na konkretne pytanie o ceny części Ci nie odpowiem dopóki nie wyprostujesz tematu serwisu o którym ogólnikowo napisałeś.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jenes popełniasz w tym momencie poważny błąd pisząc:
Tylko że w 1 serwisie się pytałem i niby się nie da

ale nie napisałeś w którym serwisie. Jeżeli zaczynasz taki temat to pisz dokładnie o co pytałeś ' date=' w którym serwisie , kogo pytałeś i co Ci odpowiedział.

W przeciwnym wypadku obgadujesz na 4um wszystkie serwisy i czytelnicy dochodzą do wniosku , że w każdym pracują oszuści i naciągacze.

Zapytałeś na 4um i otrzymałeś odpowiedź prawie natychmiast ale na konkretne pytanie o ceny części Ci nie odpowiem dopóki nie wyprostujesz tematu serwisu o którym ogólnikowo napisałeś.[/quote']

Widze że Piotr jesteś strasznie wrażliwy na punkcie serwisów. Po pierwsze nie napisałem nic obrazliwego, czy złego o tym miejscu i nigdzie nie widze tam nic o oszustach.Przecież nie każdy salon, serwis musi być wyposażony od A do Z, chociaż dla klienta tak byłoby najlepiej.

A pytałem właściciela tegoż miejsca, którego troszkę znam. Wczoraj pytałem w drugim, a w tym serwisie pracuje mój znajomy i też powiedział mi że nie wie czy to jest dostępne-oni w każdym razie obecnie nie mają dostępu do takich częśći. Wybacz ale gdzie tu widzisz jakieś obgadywanie :?:

Jak już Ci zależy to podam nazwy ulic: Paderewskiego i Lwowska, bo nazwy to mi się głowy nie trzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...