PomyK Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 A kupcie Mitasa C16 a zmienicie zdanie na temat firmy Mitas.Mam w Cr 125 i to moto ma trochę koni i nic ani jedna kostka się nie urwała ani nie uszczerbała :!: (powierzchnia twarda glina :!: ).Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Ja jeżdżę zwykle na w sumie starych technologicznie C04 i C10 jeśli już mowa o Mitasie.Ale faktycznie jednego nie brałem pod uwagę - częstotliwości wymiany. Bo zmieniam często, zwykle do 4-5 razy w roku, więc nie ma szans, żebym zjechał oponę do zera i pozwolił jej pęknąć z wycieńczenia :Dpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 mi tez guma pekla i nie iwem co robic. Zobaczylem to w polowie sezonu i dojezdzilem bez problemu ale nie wiem czy nie bedzie zonka przy 130... u mnie na oponach-kostkach (pirelli oraz dunlop) jest wyrazny napis ze opony nie sa przeznaczone do duzych predkosci, max to bodajze cos kolo 100km/h bede w garazu to przyjze sie dokladniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Mi tak pękła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 No, to już śmietnik niestety. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Wazzabii na dunlopie pisze tylko ze nie uzywac na drodze maja na mysli chyba asfalt wiem ze tak pisze bo sam mam dunlopa i zastanawialem sie czy przeglad przejde:) bo niby nie dopuszczone do uzycia na drodze :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 mala pomylka ;) z przodu mam Michellina i jak widze na zdjeciu to jest napisa NOT FOR HIGHWAY USEoponka CROSS COPETITON S14 90/90 21' na tyle DUNLOP SPORTS D739 110/100 18' 64M i tez napis NOT FOR HIGHWAY USE niby highway to droga, ale kurde na jakies oponie widzialem predkosc podana w km/h ... moze na moich starych albo z drugiej strony :? no nic przyjze sie i poogladam stare oponki to dam znac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 highway to jest autostrada albo droga szybkiego ruchu nie pamietam :D wiec na normalnych drogach mozna ich uzywac. Co nie znaczy ze jest to wygodnie i bezpieczne. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 highway to jest autostrada albo droga szybkiego ruchu nie pamietam wiec na normalnych drogach mozna ich uzywac tu nie chodzi raczej o typ nawiezchni tylko o rozwijane predkosci' date=' poniewaz opona kostkowa przy duzych obrotach jest wprawiona w duze wibracje co moze byc niebezpieczne, bo wszystko bije gora dol, wystarczy przejechac sie nowa kostka przy 140 :D przyjemne to nie jest ;) w koncu kola w scigach i samochodach sa wywazane po to zeby opona nie bila w niektorych tylko miejscach. U kolegi, konkretnie u Marjana na szprychach byly odwazniki wywazajace, lecz w Polsce sie nie przywiazuje do tego wagi, bo nawet maszyn nie ma do tego, bo maszyna do wywazania kol samochodowych ma inna oske i kola motocyklowego nie da sie nalozyc.wiec na moj gusty jak nie bedziecie katowac na kostkach powyzej 70km/h na asfalcie to nie powinny sie tak szybko niszczyc, wiadomo ze jazda po ostrych kamieniach czy tego typu rzeczach ukroci zycie oponki. Ale przy 140 to od wibracji oraz tarcia oponka znika momentalnie, albo tez jej zbrojenie sie uszkadza od drgan. ten napis NOT FOR HIGHWAY USE raczej cos oznacza :roll: moze [b']adam87[/b] przyblizysz nam warunki explatowania swojej oponki? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 moze adam87 przyblizysz nam warunki explatowania swojej oponki? http://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-354028.jpghttp://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-354027.jpghttp://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-230539.jpghttp://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-446857.jpg Teraz mam tą:http://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-374649.jpghttp://www.bikepics.com/pics/pics/husqvarn...pics-374648.jpg Generalnie jeżdże tylko po torze, żadnych korzeni, rzadko kamienie, głównie piasek i glina. No i czasem mnie poniesie na dojeździe z garażu na tor, przez centrum Łomianek albo jak już wracam i nie chce sie dać wyprzedzić mojemu staremu jak jedzie za mną samochodem ;)Z resztą ta opona pękła powiedzmy po jakimś roku jazdy więc chyba można jej do wybaczyć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz22 Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 moja opona peknieta jest miedzy felga a kostka. jak bede mial mozliwosc to wysle fotke, ona dokladnie zobrazuje o co mi chodzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 ja mailem mitasa to nie pekaly;]ale sie zdarly i poodpadaly szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Mitasow jest kilka rodzai i kazda opona ma inne zastosowanie i inny sklad mieszanki gumy, wiec jak kupisz twarda opone do jazdy w miekim terenie np. C-15 to ja latwo uszkodzic jezdzac po lesie i kamieniach, kostka nie wytrzyma tego ona ma za zadanie wgryzac sie w piach czy bloto Znowu miekka guma ze wzmocnionym barkiem bocznym ma natomias zapewnic max wytrzymalosci opony na kamieniach i dobra przyczepnosc, nie mozna nazekac na mitasa jezdza na nim zawodnicy i fabryka do nich dostosowuje swoje wyroby pod wzgledem konstrukcji i zastosowania samo to ze daja na ta opone 5 lat gwarancij o czyms swiadczy, jak bedziemy zakladac opony przeznaczone do innego terenu to czy bedzie to mitas czy inna firma to i tak ja zepsujemy, nie mowiac juz o tym ze mase poczatkujacych osob daje nieprawidlowe cisnienie najczesciej za wysokie i opona szybko sie zuzywa i ma zla przyczepnosc, podam link do opon crosowych sa tam opisy i tabela w jakim gruncie jaka opona ma zastosowaniecrosshttp://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1439bdcaab93171 wszystkiehttp://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1439bdcaab93171 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.