PGR Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Raczej nie pomoże jeśli to 600 sportowa to z założenia dół jest zerowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Kiedyś poprawiałem po jednym z Warszawskich serwisów sprzęt kumpla ze stożkiem K&N. Dziura w obrotach ogromna. Gaźnik ustawiany kilkanaście razy bez satysfakcjonujących rezultatów. Efekt przyniosło dopiero oklejenie 95% pow. stożka taśmą izolacyjną :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Jeden stożek ? co to za sprzęt ? dysze tez byly ruszane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 może w simsonie to coś dało Akurat takie maszyny (SR50) za dzieciaka zjeździłem trzy sztuki - jeden miał nawet fabryczny rozrusznik 8O :) Simson ma moc ok. 5KM - a o jaką wartość podniesie moc POPRAWNIE zamontwany stożek? Naprawdę myślicie, że jest to wartość, którą zauważy się 'na oko'? Kiedyś jak zdejmowałem z Simsona wydech i zostawiałem tylko kolanko to wydawało mi się, że mam z 10KM więcej. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Akurat takie maszyny (SR50) za dzieciaka zjeździłem trzy sztuki - jeden miał nawet fabryczny rozrusznik Simson ma moc ok. 5KM - a o jaką wartość podniesie moc POPRAWNIE zamontwany stożek? Naprawdę myślicie' date=' że jest to wartość, którą zauważy się 'na oko'? Kiedyś jak zdejmowałem z Simsona wydech i zostawiałem tylko kolanko to wydawało mi się, że mam z 10KM więcej. [/quote']Simson ma orginalnie 3,3KM zasowanie filtra stożkowego da 0.0005 KM. Sprawdzone :) Co do zdejmowania wydechu to na dobrze przezyszczonym i uszczelnionym będzie miał więcej mocy niż bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Może nie sama moc sie podniosła ale elastycznosc. Mi w 125 (dwusuw) wystarczylo zalac 98 zamiast 95 by pod pewną górę nie redukować biegu. Niby nic a jednak różnica była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Może trochę pytanie laika, ale co z wilgocią? Czy zamontowanie stożka nie ma skutków ubocznych podczas jazdy w deszcz? Chyba że montuje się je wewnątrz oryginalnego airboxu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Sprzęt to był skuterek Yamaha Aerox z wydechem Leovince. W zasadzie to udało się dobrze lub prawie idealnie ustawić ten skuter, ale palił wtedy prawie dwa razy więcej! Po powrocie do seryjnych ustawien i zaklejeniu stożka efekt końcowy(osiągi+spalanie) był najlepszy. A problem z dziurą w mocy największy był przy częściowym odkręcaniu manetki(1/2-3/4), a tu dysza główna nie ma wielkiego wpływu na skład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 W zasadzie to udało się dobrze lub prawie idealnie ustawić ten skuter' date=' ale palił wtedy prawie dwa razy więcej![/quote'] Dobry tekst. Prawie idealnie ale palił 2 x więcej :buttrock: . Barnaby-> nie zauważyłem istaotnego pogorszenia osiągów w czasie jazdy w deszczu. A montowanie stożka w airboxie to chyba pomyłka (albo jakas forma agrotjuningu :D ). Jak airbox jest dobrze zaprojektowany to wystarczy ząłożyć sportowy filtr - zamienik oryginału a nie pchac się w stożki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Święte słowa panie Pompka :!: 8) Słowem: jeśli stożki to do wyczynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Słowem: jeśli stożki to do wyczynu. Nie uogólniaj. Ja miałem w swoim moto stozki K&N (plus cała reszta modyfikacji) a używam motocykla do codzienej jazdy i turystyku. Wyczynowo raczej nie jeżdże (no chyba, że licza sie wyscigi na 5/8 mili od świateł do świateł :buttrock: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 nie zauważyłem istaotnego pogorszenia osiągów w czasie jazdy w deszczuNie do końca chodziło mi o osiągi, a bardziej o wpływ wilgoci na silnik. Słowem: czy nie dostaje się woda do cylindrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Nie uogólniaj. myślę, że to uogólnienie jednak pasuje do rzeczywistości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.