ks-rider Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ...zniszczylem jeden but, wiec postanowilem odeslac go do producenta w celu naprawy. Po dogadaniu sie z importerem but poszedl, ale nie wrocil:/ i tak od dwoch lat czekam, a wszyscy odbijaja pileczke... Wysylales przez importera czy bezposrednio do producenta ? ( domyslam sie, ze wysylal importer ). :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Hej! Ja właśnie nabyłem Vertigo Corsa. NIe wiem jak wy, ale ja naprawdę wysoko oceniam ten typ. Twarde, z szynami, regulacjami, nawet wlot powietrza jest hahahaha;) Model 2008 minimalnie używane, bardzo zadbane. Ale chyba lepsze używane Corsy niż nowe np. Vanucci...ale to tylko moje zdanie;) Pozdro... PS. Na termometrze 6 stopni...w piątek ma być dziewięć...latamy??;) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ale chyba lepsze używane Corsy niż nowe np. Vanucci...ale to tylko moje zdanie;) No i do lekko uzywanych Vertigo Corsa jeszcze grzyba gratis mozna dostac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morus70 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ICON Field Armor. Mocne buty z pancernym czubem i piętą. Niestety wysokość czuba i grubość podeszwy może sprawiać problemy przy zmianie biegów (chyba, że jest możliwość zmieniania biegów również piętą wtedy jest ok.) ICON Field Armor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Co do Daytony to niema wyzszej polki, mozna podzelowac na nowo, ba, w razie zniszczenia jednago buta mozna dokupic tylko jeden. daytona to nie tylko firma ale i SERVICE. Ich buty srednio wytrzymuja 10 la, wiec i cena jest adekwatna do jakosci. :crossy: Do obuwia alpinestars tez sa dostepne wszystkie czesci zamienne. podeszwy, klamry, plastiki itd. kazdy element. Czy to buty off czy on road tak wiec nie jest to jakis wielki ewenement ze daytona ma serwis bo alpina tez ;) pozdro ICON Field Armor. Mocne buty z pancernym czubem i piętą. Niestety wysokość czuba i grubość podeszwy może sprawiać problemy przy zmianie biegów (chyba, że jest możliwość zmieniania biegów również piętą wtedy jest ok.) ICON Field Armor Bez urazy ale to buty motocyklowe czy na impreze w stylu techno?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morus70 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Bez urazy ale to buty motocyklowe czy na impreze w stylu techno?? Oczywiście, że na imprezę techno i to taką ze sztachetami :icon_twisted: A tak na serio szukałem butów z dobrym zabezpieczeniem pięty i kostki ale niestety wszystkie alpinestarsy, daytony czy sidi to jakaś chińska rozmiarówka. Nawet nie chodzi tu o długość buta co o szerokość i wysokość podbicia. Wszystkie, które mierzyłem były bardzo wąskie. A buty chciałem mieć usztywnione nie tylko ze względów bezpieczeństwa ale również po to aby nie zamieniły się po 2 sezonach w bezkształne kalosze (co spotkało moje Probikery Traveller). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Oczywiście, że na imprezę techno i to taką ze sztachetami :icon_twisted: A tak na serio szukałem butów z dobrym zabezpieczeniem pięty i kostki ale niestety wszystkie alpinestarsy, daytony czy sidi to jakaś chińska rozmiarówka. Nawet nie chodzi tu o długość buta co o szerokość i wysokość podbicia. Wszystkie, które mierzyłem były bardzo wąskie. A buty chciałem mieć usztywnione nie tylko ze względów bezpieczeństwa ale również po to aby nie zamieniły się po 2 sezonach w bezkształne kalosze (co spotkało moje Probikery Traveller). Pzdr a mierzyles sidi vertigo mega gore?:> sa zaprojektowane na szersza stope: "Produced with a special Mega shape, studied and projected for those who have a high or wide instep or large foot." Jak pisalem wczesniej to odroznia je od innych wersji butow sidi vertigo, kompetentny sprzedawca w kazdym sklepie powinien Cie o tym poinformowac...ale niestety wiekszosc ludzi, ktora handluje sprzetem motocykowym jedyne co o nim wie to to czy ma dany model na stanie (chodz i to nie zawsze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Oczywiście, że na imprezę techno i to taką ze sztachetami :icon_twisted: A tak na serio szukałem butów z dobrym zabezpieczeniem pięty i kostki ale niestety wszystkie alpinestarsy, daytony czy sidi to jakaś chińska rozmiarówka. Nawet nie chodzi tu o długość buta co o szerokość i wysokość podbicia. Wszystkie, które mierzyłem były bardzo wąskie. A buty chciałem mieć usztywnione nie tylko ze względów bezpieczeństwa ale również po to aby nie zamieniły się po 2 sezonach w bezkształne kalosze (co spotkało moje Probikery Traveller). Pzdr No to musze cie tym bardziej zasmucic bo nie wiem czy wiesz ale skóra to materia ktory mocno sie poddaje/rozciąga a co za tym idzie producenci robia obuwie mocno dopasowane wlasnei po to zeby sie kalosz nie robil. dodatkwo dwa najwyższe modele alpiny maja polbut i but wewnetrzny co powoduje ze zawsze bedzie super dopasowany bo regulacja jest płynna za pomoca sznurówki. Kwestie estetyczne pomijam bo to indywidualna sprawa ale osobiscie nie widzialem takich butów ktore pokazales na torze czy u jakiegos testera bo to obuwie bulwarowe a nie motocyklowe. Czasem warto zasięgnać języka przed zakupami ;) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Do obuwia alpinestars tez sa dostepne wszystkie czesci zamienne. podeszwy, klamry, plastiki itd. kazdy element. Czy to buty off czy on road tak wiec nie jest to jakis wielki ewenement ze daytona ma serwis bo No ja tam na service Alpiny narzekac nie moge, wyslalem im 5 cio letnie buty Gore-Tex do podzelowania, przyslali mi nowki SMX 4 Waterproof ( ino wysylka mnie 34,- € kosztowala :icon_mrgreen: ) :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nom... :) Alpin też spoko. Ja dla żonki zakupiłem Alpinestarsy WEB goretex - co prawda jeszcze nie używała, ale wyglądają na prawdę solidnie :) Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bika Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Na ten sezon kupiłam Daytona Carver... Cena wysoka, ale buty tak wygodne, że chyba jeszcze wygodniejszych nigdy na stopach nie miałam, wliczając w to nawet "kapciuchy" domowe. Jak ktoś może dać na buty niecałe 800 zł to polecam. Solidnie wykonane i bardzo ładnie leżą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włoszku Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No to ja troche z innej beczki. Ja jeżdżę w zwyklych, najwzyklejszych oficerach wojskowych :) Wszak nie moga sie rownac do waszych, "ultra zelowo waterproofo kosmiczno bajeranckich kaloszy" za ciezkie tysiaki, ale dla mnie sa super i klimat zachowuja :) No i jedna wielka zaleta, dalem za nowki 60zl, noł grzyb included :) Pozdrawiam! :notworthy: ps. jezdze w nich trzeci sezon :) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No to ja troche z innej beczki. Ja jeżdżę w zwyklych, najwzyklejszych oficerach wojskowych :) Wszak nie moga sie rownac do waszych, "ultra zelowo waterproofo kosmiczno bajeranckich kaloszy" za ciezkie tysiaki, ale dla mnie sa super i klimat zachowuja :) No i jedna wielka zaleta, dalem za nowki 60zl, noł grzyb included :) Pozdrawiam! :notworthy: ps. jezdze w nich trzeci sezon :) :crossy: Sa wzmacniane w jakis sposob??? Czy tylko wygladaja?:> Zycze, abys nie musial sprawdzac jak chronia stope :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3ss Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ja smigam w Alpinkach SMX-4... trudno mi porownac do innych motocyklowych bo nie mialem, no ale adidaski sie nie umywaja :P:P a jesli chodzi o same buciki to super! wygodne, porzadnie wykonane, duzo lepiej sie jezdzi w takich butach niz zwyklych.. szkoda tylko ze mam wersje cala czarna :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W Adidasach do kostki, zero ochrony przed śniegiem i wilgocią. Ochrona przedwiatrem, wygoda jazdy super. No i noga nie jest opuszkowana. Zbieram kase na coś konretnego. W razie gleby z kostką moze nie być najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.